Hop til indhold
nesredna

Siam body massage Rødding (Viborg)

Recommended Posts

jeg var en tur forbi stedet i går rimelig diskrat på tros af at det ligger lige midt i byen der er ingen skilte ude ved vejen ingen lamper eller hjerter der fortæller hvad det er for et sted før man når ind i gården hvor man kan parkere uden at alle mulige kan se din bil.

pigen der åbnede var en køn slank Thai pige, måske i slutningen af tyverne men jeg er ikke så god til at vurdere alder. hun var maget snak salig og rigtig god til at tale dansk og hun fortalte blandt andet at hun var afløser for hende som ejer stedet, og at hun kun er der en uge mere.

der er ingen tvivl når man kommer ind i massage rummet om hvad det er for et sted. der er en bænk til massage, og en dobbelt seng til hygge, der var en fin pris liste lagt frem. 500 for en times thaimassage lød lidt dyrt, body to body kostede det samme, men ved det stod der at det var uden afslutning, så jeg tror thaimassagen er med, og hvis det er tilfældet er prisen ikke gal.

jeg hade ikke prøvet body to body før så valgte det med en fransk afslutning(800). der jeg ikke har prøvet det før er jeg nok ikke den bedste til at vurdere hendes udførsel af den, men vil dog sige at det ikke er noget jeg har lyst til at prøve igen. den franske var udemærke, har prøvet bedre, men bestemt også maget dårligere. under seancen måtte jeg godt lege med bryster, røv og fisse.

fik tilbudt en cola bag efter

stedet pænt og rent

pigen petit og maget charmerene

udførslen skulle nok have valgt noget andet fra menuen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...