Hop til indhold
Minarg

LeYa ved Foulum/Hobro Landevej

Recommended Posts

Hej med jer

Jeg har i et par dage forsøgt at få forbindelse til LeYa, men rammer kun telefonsvareren. Jeg er helt ny i gamet, men har naturligvis sikret mig, at jeg ikke ringer fra hemmeligt/udelukket nummer.

Kan I informere eller belære mig om, hvad problemet kunne være?
Hendes annonce er et par dage gammel, men i den, står der, at hun arbejder hver dag.

Mvh

Minarg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen

Jeg kommer lige med endnu et spørgsmål.

Jeg trænger RENT faktisk til en god gang massage, hvor netop denne er udgangspunktet. MEN hvis I kender til andre steder i Midtjylland (Randers, Hobro, Viborg, Skive, Silkeborg) hvor massagen er god men man også kan få FP, så hører jeg gerne om det.

Max alder på thai - omkring 40, gerne yngre, og med et tiltalende udseende og god/indlevende service.

Mvh

Minarg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Goldfinger skrev, for 15 minutter siden:

Må jeg anbefale Suree hos Oriental i Viborg, men der kan du kun få HJ - https://orientalmassage.dk/. Det samme gælder Ann i samme by. For referencer - prøv søgefunktionen. De ligger begge helt i toppen ift. massage, så hvis det er det andet, der er vigtigst. skal du vælge en anden.

Tak Goldfinger

Det er ikke lykkedes mig at se, hvorvidt pigerne er attraktive/blide for øjnene. Kan du beskrive dem? Alder, vægt facon?

Er der mulighed for bad efterfølgende?

Mvh

Minarg

Redigeret af Minarg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er efter mine begreber meget flotte og velskabte kvinder i fyrrerne - normal Thai-højde og ikke buttede. Suree har meget ofte en flot kavalergang. Ann er en anelse mere "tilknappet" hvad jeg har set. Badet må du selv høre dem om, men skal du hjem til en bagefter, så skal du passe lidt på med tiger-balsam, som de ofte gerne vil anvende til nakke/skuldre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Minarg skrev, 1 time siden:

Kan I informere eller belære mig om, hvad problemet kunne være?

Hendes annonce er et par dage gammel, men i den, står der, at hun arbejder hver dag.

Mvh

Minarg

Måske det er den tid på måneden hvor hun har brug for en pause. 

Når annoncen ikke er "frisk" holder hun måske et hvil. 

Prøv igen.. 

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 2 timer siden:

Måske det er den tid på måneden hvor hun har brug for en pause. 

Når annoncen ikke er "frisk" holder hun måske et hvil. 

Prøv igen.. 

/North

Det kunne godt have været tilfældet :)Men medmindre det er meget uregelmæssigt, er det ikke det :). Ind imellem holder hun fri og ofte søndag …

Del dette indlæg

Link til indlæg
Minarg skrev, for 5 timer siden:

Tak Goldfinger

Det er ikke lykkedes mig at se, hvorvidt pigerne er attraktive/blide for øjnene. Kan du beskrive dem? Alder, vægt facon?

Er der mulighed for bad efterfølgende?

Mvh

Minarg

Giver Goldfinger ret.....Suree og Ann giver begge en fantastisk massage, absolut mine favoritter når det gælder en god hård massage. Mht. alderen på de to så har de mig bekendt begge rundet de 50, men bestemt et par søde piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Samba skrev, for 34 minutter siden:

Mht. alderen på de to så har de mig bekendt begge rundet de 50

Det tror jeg du har ret i. Men i mine øjne kunne de sagtens være yngre og specielt Suree er meget atletisk, men hun dyrker også lidt "stræk-og-bøj-gymnastik" ved siden af, så hun er noget mindre stiv end jeg er - i mere end en forstand:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej igen folkens

Jeg kom afsted i går, til Ann Thai Massage, og det var en rigtig dejlig oplevelse. Massagen var rigtig god, og jeg blev tilbudt ekstra - det lykkedes dog ikke at få forløsning.

Jeg er stadig ret betaget af LeYa, selvom jeg aldrig har besøgt hende, men synes, hun ser dejlig ud på billederne.

Er der nogle af jer, der kan fortælle lidt om jeres oplevelser hos hende. Jeg har ikke haft held ved at søge på forummet her. Lad mig bare være mere præcis; er kys og penetration inden for rækkevidde?

Mvh

Minarg

Redigeret af Minarg

Del dette indlæg

Link til indlæg

LeYa er efter mine begreber en helt igennem fantastisk sød, mild og serviceminded kvinde og de ting du nævner skulle være indenfor rækkevidde.

Jeg har ikke selv søgt i forum, men jeg ved, at der findes mange rosende omtaler af hende, så måske du skal prøve igen - måske med flere søgekriterier, by, stavemåde osv

Redigeret af Goldfinger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...