Hop til indhold
Jydesex1

Last day konly in fredericia bis monday your perfect ass - Hold jer væk!

Recommended Posts

Kære brødre hold jer væk... Skal beklage at det er en gæste konto, men koden til den rigtige er ikke gemt på denne telefon.

Er netop vendt ud efter 25 min i rædsel...

Hun starter godt, søde beskeder, fræk, lover al verden... Derfor jeg hoppede på limpinden... Men... Når man først har betalt, så skal du hurtigst muligt ud af døren.. Du må intet rør, alt er forbudt, intet af det lovet kan holdes og kanon skal bare skydes af. Derudover forsøger hun at presse hendes veninde ned over dig... Special price, only 1.000,- kr. Hvor Herre til hest... Der bliver ringet på, banket på vinduet og telefon bimler og bamler... 

https://annoncelight.dk/showad/302905

/Jydesex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jydesex1 skrev, for 2 timer siden:

Kære brødre hold jer væk... Skal beklage at det er en gæste konto, men koden til den rigtige er ikke gemt på denne telefon.

Er netop vendt ud efter 25 min i rædsel...

Hun starter godt, søde beskeder, fræk, lover al verden... Derfor jeg hoppede på limpinden... Men... Når man først har betalt, så skal du hurtigst muligt ud af døren.. Du må intet rør, alt er forbudt, intet af det lovet kan holdes og kanon skal bare skydes af. Derudover forsøger hun at presse hendes veninde ned over dig... Special price, only 1.000,- kr. Hvor Herre til hest... Der bliver ringet på, banket på vinduet og telefon bimler og bamler... 

https://annoncelight.dk/showad/302905

/Jydesex

Hvordan ser veninden ud? Hvor meget kom du af med? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KingKongFyr skrev, for 58 minutter siden:

Hvordan ser veninden ud? Hvor meget kom du af med? 

Så langt kom vi slet ikke, jeg afviste forslaget med det samme. Jeg gav 1.000,- kr for cocktail med det hele... Spild af penge. Jeg kan se, at de har pillet annoncen ned igen. Så mon ikke de forsøger med en ny i morgen? Lejligheden ligger i den østlige del af gamle Fredericia, tæt på vandet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder godt nok som en useriøs affære:rolleyes:

Overvejede at lægge hende et besøg, men så heldigvis din annonce før jeg kom afsted! Mange tak for advarslen;)

Lige for nysgerrighedens skyld - stemmer hendes billeder overens med virkeligheden, eller er det også fup? 

Mvh, 

Kernekarl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kernekarl skrev, for 2 timer siden:

Det lyder godt nok som en useriøs affære:rolleyes:

Overvejede at lægge hende et besøg, men så heldigvis din annonce før jeg kom afsted! Mange tak for advarslen;)

Lige for nysgerrighedens skyld - stemmer hendes billeder overens med virkeligheden, eller er det også fup? 

Mvh, 

Kernekarl

Billederne er umiddelbart af tre forskellige... Men målene passer ret godt overens med virkeligheden. Hun ser egentlig ret fræk ud (hvis man er til latinaer med bredde hofter og stor mås). Så hun ser bestemt godt ud, men det skal man ikke lade sig narre af...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...