Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lidt ny i det her, så undskyld lidt på forhånd mit lidt mærkelige spørgsmål, men jeg søger en "massør" som har en passion for latex, da jeg selv er latex fetish fyr, ikke så meget bdsm delen, men håber lidt på der findes en kvinde derude som har lidt mere end et eller to stykker støvet latex outfit, de kan tage på ved lejlighed, altså en som virkelig brænder for det sensuelle i at være iført latex, mon hun findes her i dk, eller skal man syd for grænsen for at finde sådan en (hvis hun findes)

Råd, erfaringer og tips modtages med kyshånd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
arnebjarne skrev, for 14 minutter siden:

Findes ovenstående virkelig ikke?

Efter lang tids søgen efter det samme er min konklusion, at det gør det desværre ikke :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 16.8.2021 at 13:17:

Jeg er lidt ny i det her, så undskyld lidt på forhånd mit lidt mærkelige spørgsmål, men jeg søger en "massør" som har en passion for latex, da jeg selv er latex fetish fyr, ikke så meget bdsm delen, men håber lidt på der findes en kvinde derude som har lidt mere end et eller to stykker støvet latex outfit, de kan tage på ved lejlighed, altså en som virkelig brænder for det sensuelle i at være iført latex, mon hun findes her i dk, eller skal man syd for grænsen for at finde sådan en (hvis hun findes)

Råd, erfaringer og tips modtages med kyshånd :-)

Hvor i landet søger du 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...