Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lidt ny i det her, så undskyld lidt på forhånd mit lidt mærkelige spørgsmål, men jeg søger en "massør" som har en passion for latex, da jeg selv er latex fetish fyr, ikke så meget bdsm delen, men håber lidt på der findes en kvinde derude som har lidt mere end et eller to stykker støvet latex outfit, de kan tage på ved lejlighed, altså en som virkelig brænder for det sensuelle i at være iført latex, mon hun findes her i dk, eller skal man syd for grænsen for at finde sådan en (hvis hun findes)

Råd, erfaringer og tips modtages med kyshånd :-)

Skrevet
arnebjarne skrev, for 14 minutter siden:

Findes ovenstående virkelig ikke?

Efter lang tids søgen efter det samme er min konklusion, at det gør det desværre ikke :-( 

Skrevet
[email protected] skrev, den 16.8.2021 at 13:17:

Jeg er lidt ny i det her, så undskyld lidt på forhånd mit lidt mærkelige spørgsmål, men jeg søger en "massør" som har en passion for latex, da jeg selv er latex fetish fyr, ikke så meget bdsm delen, men håber lidt på der findes en kvinde derude som har lidt mere end et eller to stykker støvet latex outfit, de kan tage på ved lejlighed, altså en som virkelig brænder for det sensuelle i at være iført latex, mon hun findes her i dk, eller skal man syd for grænsen for at finde sådan en (hvis hun findes)

Råd, erfaringer og tips modtages med kyshånd :-)

Hvor i landet søger du 

Skrevet
Madame Illona skrev, for 23 timer siden:

Hvor i landet søger du 

København / Sjælland

Skrevet
  • Author
Madame Illona skrev, den 19.8.2021 at 15:49:

Hvor i landet søger du 

Jeg er bosat i det vestlige jylland, men er villig til at køre et godt stykke vej efter en god oplevelse :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

Du kan rolig tage turen til Odense.

Tror de skønne søstre hos Villa Bella kan hjælpe dig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.