Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvad hed hun hos CS? Jeg kan ikke kende hende ud fra hendes billeder.

Skrevet
Bobby CPH skrev, for 7 timer siden:

Ja, det gad jeg også godt at vide..

Anyways. Hvis Sigga fik en del aftenvagter, så skulle det være spændende om hun er ligeså fin som Lærke og Chloé. Og sig mig: Hvor ER Lotus og aftenvagtene til Mia og Camille, Chloe og Clara?

Nå. Måske PG læser med..

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author
Bobby CPH skrev, for 23 timer siden:

Hun hed det samme hos CS og var rimelig ny hos dem, så tror ikke der var mange der nåede at møde hende. 

Hun falder dog under den sjældne kategori unge danske debuterende GP, som der ikke er mange af for tiden, så derfor synes jeg at hun virker meget interessant. 

Der må da være en eller anden der har været forbi? 

Skrevet
Aventura skrev, for 13 timer siden:

Der må da være en eller anden der har været forbi? 

Svært for mig at snige mig væk fra jobbet i hendes tidsrum. Men hvis hun fik en weekendvagt/aftenvagt som iøvrigt også Mia, Lotus, Victoria Da Vinci og Clara burde få nogle flere af, så skal jeg prøve at få pudset udstyret..

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej gentlemen ;) Sigga her. Jeg faldt lige over jeres small talk. Jeg hed faktisk Jasmin på CS før… det er dog lidt tid siden. Jeg kan forstå at det passer bedst at komme forbi mig hvis jeg tager en aftenvagt? Så det må jeg da lige se på en dag… anyway, så kan i altid fange mig på min arb. så er det måske lidt nemmere at lave en aftale. God aften :)

Redigeret af Sigga_PG
Tlf

Skrevet
Sigga_PG skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan forstå at det passer bedst at komme forbi mig hvis jeg tager en aftenvagt?

Nej nej.. Det er bedst om dagen :D 

Skrevet
Sigga_PG skrev, den 26.8.2021 at 23:18:

. Jeg kan forstå at det passer bedst at komme forbi mig hvis jeg tager en aftenvagt? Så det må jeg da lige se på en dag… anyway, så kan i altid fange mig på min arb. så er det måske lidt nemmere at lave en aftale. God aften :)

Hvor ER du bare fantastisk, Sigga! <3

Sådan et svar kunne flere lære af herinde.

Det skal selvfølgelig passe i din kalender osv, men nogle af os kan ikke flyve fra jobbet men må sidde på vores pind indtil sene eftermiddage..:)

Redigeret af Bryan Mills
Tlf

Skrevet
yrghh skrev, for 12 timer siden:

Nej nej.. Det er bedst om dagen :D 

Bare rolig. Min fredag dag er fast ^_^

Skrevet
ppd skrev, for 5 timer siden:

Hvor ER du bare fantastisk, Sigga! <3

Sådan et svar kunne flere lære af herinde.

Det skal selvfølgelig passe i din kalender osv, men nogle af os kan ikke flyve fra jobbet men må sidde på vores pind indtil sene eftermiddage..:)

❤️. Hvilke dage på ugen ville passe bedst? Så vil jeg se hvad jeg kan gøre

Skrevet

Tirsdage, onsdage eller torsdage...<3

Men nu handler det ikke om mig.

Skrevet

Så bliver det en tirsdag eller onsdag. Så Når der kommer en ledig aften en af de dage (hvis nogen melder sig syge eller tager på ferie eller andet) så får jeg den vagt. Så skal jeg nok huske at skrive til dig ;)

Skrevet
Sigga_PG skrev, for 55 minutter siden:

Så bliver det en tirsdag eller onsdag. Så Når der kommer en ledig aften en af de dage (hvis nogen melder sig syge eller tager på ferie eller andet) så får jeg den vagt. Så skal jeg nok huske at skrive til dig ;)

Hvor er du sød! <3

Får pludselig et større hoved og bliver helt fredags-liderlig :wub:

• 1 month later...
Skrevet

Mon Sigga stadig er aktiv?:mellow:

Altså hun står som "gæstepige", det kan jo være alt mellem himmel og jord, måske, studerende. 

Bare lang tid siden at man har kunne opleve hende med tilbagevendende vagter hos PG..

Der var vist nogle tidlige fredage hvor hun have vagt? Det skulle vist have været den kommende fredag formiddag, men nu er der er anden pige på skemaet..

Er der igen blev et lidt stille omkring pigen?

Redigeret af ppd

• 1 month later...
Skrevet
ppd skrev, den 13.10.2021 at 00:16:

Mon Sigga stadig er aktiv?:mellow:

Altså hun står som "gæstepige", det kan jo være alt mellem himmel og jord, måske, studerende. 

Bare lang tid siden at man har kunne opleve hende med tilbagevendende vagter hos PG..

Der var vist nogle tidlige fredage hvor hun have vagt? Det skulle vist have været den kommende fredag formiddag, men nu er der er anden pige på skemaet..

Er der igen blev et lidt stille omkring pigen?

Hej. Alt for længe siden jeg har været logget ind her. 
Ja, der blev lidt stille, da jeg lige tog en pause og beskæftigede mig med nogle andre ting. MEN jeg er tilbage om fredagen! :)

Passer dagtimerne stadig dårligt? Det er nok mest om dagen jeg kommer til at være på. Ellers må du smide mig en besked på mit arb. nr, (tror jeg skrev det længere oppe i tråden) og så må jeg lige give lyd når jeg tager på hotel evt :)

Redigeret af Sigga_PG

• 2 months later...
Skrevet
Sigga_PG skrev, den 14.11.2021 at 22:22:

Hej. Alt for længe siden jeg har været logget ind her. 
Ja, der blev lidt stille, da jeg lige tog en pause og beskæftigede mig med nogle andre ting. MEN jeg er tilbage om fredagen! :)

Passer dagtimerne stadig dårligt? Det er nok mest om dagen jeg kommer til at være på. Ellers må du smide mig en besked på mit arb. nr, (tror jeg skrev det længere oppe i tråden) og så må jeg lige give lyd når jeg tager på hotel evt :)

Hej Sigga - du er skøn og dejlig - og ville lige høre om du tilbyder noget med kys, tungekys, kæresteoplevelser og den slags:)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.