Hop til indhold

Recommended Posts

Keiro skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der har været forbi fornyelig,  og ved om der stadig lugter meget. Og må man ligge nøgen ?

Jeg lagde ikke mærke til der lugtede sidst jeg var der. Og ja man må gerne ligge nøgen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 14 timer siden:

Var der på nogen måde optræk til at der KUNNE ske lidt ekstra? :-P 

Hmm ikke lige da jeg var ved Uraj nej. Det var rigtig god massage og professionel afstand til de intime områder. 
 Jeg har dog været ved en anden dernede hvor der var mulighed for ekstra. Jeg kendte hende dog i forvejen, så jeg ved ikke om det havde noget at sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lugt er jo en smagssag, men nej som udgangspunkt lugter der ikke, hendes afsluttende heat creme/olie lugter lidt.

Må man ligge nøgen ja.

Der har ikke været optræk til noget ekstra siden Urai overtog butikken, om blæsefar's bekendtskab har været en afgørende faktor for han har været heldig, eller jeg blot uheldig, må være usagt, så mit svar til det må være, spørg.

Ville dog finde det noget ubehageligt/underligt, hvis der var mulighed for ekstra, i hvert fald de gange jeg har været der, hvor hendes søn også har hjulpet til i butikken.

Er dog helt enig i betragtningen om det er en god massage med professionel afstand til de intime områder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
HappyHarryhardon skrev, for 8 timer siden:

Lugt er jo en smagssag, men nej som udgangspunkt lugter der ikke, hendes afsluttende heat creme/olie lugter lidt.

Må man ligge nøgen ja.

Der har ikke været optræk til noget ekstra siden Urai overtog butikken, om blæsefar's bekendtskab har været en afgørende faktor for han har været heldig, eller jeg blot uheldig, må være usagt, så mit svar til det må være, spørg.

Ville dog finde det noget ubehageligt/underligt, hvis der var mulighed for ekstra, i hvert fald de gange jeg har været der, hvor hendes søn også har hjulpet til i butikken.

Er dog helt enig i betragtningen om det er en god massage med professionel afstand til de intime områder.

Jeg tror bestemt jeg har været heldig, da stedet virkelig virker som et grønt sted, men dog med rigtig god massage fra Urai!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været hos Urai rigtig mange gange, helt tilbage til den gang hun havde briksen hjemme i stuen. Og kan sige at der ikke er noget ekstra at komme efter, men hold nu kæft en god massage hun giver. Hun får helt klart min anbefaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blæsefar skrev, den 17.8.2021 at 07:21:

 Jeg har dog været ved en anden dernede hvor der var mulighed for ekstra. Jeg kendte hende dog i forvejen, så jeg ved ikke om det havde noget at sige.

Hm. Er der nogen der ved om der forgår noget nede ved hende i øjeblikket. Der ser, ind i mellem mistænkeligt mørkt ud i massagekabinen. Og jeg syntes jeg så en anden kvinde komme ud bag gardinet en dag jeg gik forbi dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, den 18.3.2022 at 15:34:

Hm. Er der nogen der ved om der forgår noget nede ved hende i øjeblikket. Der ser, ind i mellem mistænkeligt mørkt ud i massagekabinen. Og jeg syntes jeg så en anden kvinde komme ud bag gardinet en dag jeg gik forbi dernede.

Tror det ikke. Hende de lavede ekstra dernede er "Monny" der nu er et andet sted, hvor der åbenbart også sælges mad ... Der er en anden tråd om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blæsefar skrev, for 7 timer siden:

Tror det ikke. Hende de lavede ekstra dernede er "Monny" der nu er et andet sted, hvor der åbenbart også sælges mad ... Der er en anden tråd om det.

Ah! Nu giver det hele mening. Jeg har set Monny før, og kunne ikke lige placere hende. Men det er selvfølgelig ved Urai. I ugerne før hun startede op for sig selv. 

Men syntes alligevel det er lidt mystisk. Urai plejer ikke at tilbyde ekstra....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 2 timer siden:

Ah! Nu giver det hele mening. Jeg har set Monny før, og kunne ikke lige placere hende. Men det er selvfølgelig ved Urai. I ugerne før hun startede op for sig selv. 

Men syntes alligevel det er lidt mystisk. Urai plejer ikke at tilbyde ekstra....

Monny har været ved Nakhon i Odense tidligere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maleren86
Keiro skrev, den 16.8.2021 at 07:10:

Er der nogen der har været forbi fornyelig,  og ved om der stadig lugter meget. Og må man ligge nøgen ?

Den der med lugten er vist fra mig. Jeg må være kommet midt i frokosten dengang :)
Det er ikke noget jeg har oplevet der de sidste par gange jeg har været der.

Jeg kan anbefale at komme nyvasket og barberet. Så får man en meget god behandling der.

Hendes massage er helt fantastisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maleren86 skrev, for 7 timer siden:

Jeg kan anbefale at komme nyvasket og barberet. Så får man en meget god behandling der.

 

Velsoigneret er vel forhåbentlig en selvfølge når nogen skal pille ved ens krop. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...