Hop til indhold
Jernsvinet

Thai i Tyskland

Recommended Posts

Der findes en del velassorterede Thai-klinikker i f.eks Hamburg:

http://www.modelle-hamburg.com/massageclubs.html

jeg kunne godt tænke mig at prøve det der, da udbudet ser ud til at være ret stort, men jeg ville gerne vide lidt mere om hvad man tilbydes og hvad man kan forvente - så nogle beretninger ville være velkomne :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her vil jeg godt give en hjælpende hånd

Min erfaring er dog kun fra 2 steder begge i Flensborg.... hafermarkt 2 og apenradestrase 188

Her er mulighed for diverse massageformer.... tantra body to body etc

Fransk er typisk også en mulighed..... knalde hende, så tror jeg du skal være heldig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er dog kun fra 2 steder begge i Flensborg.... hafermarkt 2 og apenradestrase 188

Her er mulighed for diverse massageformer.... tantra body to body etc

Jeg har prøvet Hafermarkt 2, men her blev jeg mødt i porten af en anden og noget ældre thai end hende i annoncen, hevet med op og fik så en tur, hvor hun sluttede med at tage den i munden til € 50,-. Ikke en jeg vil anbefale, da hun lugtede stærkt af røg og hendes bryster var vansirede efter en brystoperation - og så havde hun travlt som et lyntog.

Jeg har været et andet sted i Flensburg også, hvor pigen heldigvis havde lidt mere tid og med lidt instruktion gav et rimeligt HJ og lidt fransk uden, men det jeg søger er erfaringer fra en lidt større og mere velassorteret klinik i Hamburg - desuden undrer det mig at der er så få thai-piger - for ikke at sige næsten ingen - på FKK-klubberne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo der er FKK-klubber med få thai piger (jeg har PM dig), ellers har Aca 2 thai massage-piger, de er dog kun til sportsmassage.

Jo, dem så jeg godt - tvivler ikke på de havde de armkræfter der skulle til - tænker nu mere på nogle små fikse modeller :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet Hafermarkt 2, men her blev jeg mødt i porten af en anden og noget ældre thai end hende i annoncen, hevet med op og fik så en tur, hvor hun sluttede med at tage den i munden til € 50,-. Ikke en jeg vil anbefale, da hun lugtede stærkt af røg og hendes bryster var vansirede efter en brystoperation - og så havde hun travlt som et lyntog.

Jeg har været et andet sted i Flensburg også, hvor pigen heldigvis havde lidt mere tid og med lidt instruktion gav et rimeligt HJ og lidt fransk uden, men det jeg søger er erfaringer fra en lidt større og mere velassorteret klinik i Hamburg - desuden undrer det mig at der er så få thai-piger - for ikke at sige næsten ingen - på FKK-klubberne?

PT har de en lille sød Thaipige på P-Club

http://de.the-pclub.de/girls/page/1 kaldet Maylin :smile: :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I Hannover er der et af Eros centrene der kun er Thai piger i, omkring Reitwall, mange unge og lækre, søg i Tysklandsforum for mere info om Hannover

Det kan man også finde på Reeperbahn i Hamburg, men måske er det mindre rip-off i Hannover.

Besøgte Hannover for mange år siden - en påfaldende ting var at pigerne gerne ville vaske kalorius inden seancen - men det syntes jeg faktisk var ganske fornuftigt og ikke mindst behageligt :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...