Jernsvinet 13836 Skrevet 3. August, 2013 Der findes en del velassorterede Thai-klinikker i f.eks Hamburg: http://www.modelle-hamburg.com/massageclubs.html jeg kunne godt tænke mig at prøve det der, da udbudet ser ud til at være ret stort, men jeg ville gerne vide lidt mere om hvad man tilbydes og hvad man kan forvente - så nogle beretninger ville være velkomne :mrgreen: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 16. August, 2013 Her vil jeg godt give en hjælpende hånd Min erfaring er dog kun fra 2 steder begge i Flensborg.... hafermarkt 2 og apenradestrase 188 Her er mulighed for diverse massageformer.... tantra body to body etc Fransk er typisk også en mulighed..... knalde hende, så tror jeg du skal være heldig :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 16. August, 2013 Min erfaring er dog kun fra 2 steder begge i Flensborg.... hafermarkt 2 og apenradestrase 188 Her er mulighed for diverse massageformer.... tantra body to body etc Jeg har prøvet Hafermarkt 2, men her blev jeg mødt i porten af en anden og noget ældre thai end hende i annoncen, hevet med op og fik så en tur, hvor hun sluttede med at tage den i munden til € 50,-. Ikke en jeg vil anbefale, da hun lugtede stærkt af røg og hendes bryster var vansirede efter en brystoperation - og så havde hun travlt som et lyntog. Jeg har været et andet sted i Flensburg også, hvor pigen heldigvis havde lidt mere tid og med lidt instruktion gav et rimeligt HJ og lidt fransk uden, men det jeg søger er erfaringer fra en lidt større og mere velassorteret klinik i Hamburg - desuden undrer det mig at der er så få thai-piger - for ikke at sige næsten ingen - på FKK-klubberne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 17. August, 2013 desuden undrer det mig at der er så få thai-piger - for ikke at sige næsten ingen - på FKK-klubberne? Jo der er FKK-klubber med få thai piger (jeg har PM dig), ellers har Aca 2 thai massage-piger, de er dog kun til sportsmassage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 17. August, 2013 Jo der er FKK-klubber med få thai piger (jeg har PM dig), ellers har Aca 2 thai massage-piger, de er dog kun til sportsmassage. Jo, dem så jeg godt - tvivler ikke på de havde de armkræfter der skulle til - tænker nu mere på nogle små fikse modeller :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 20. August, 2013 Måske dette sted skulle prøves: http://www.spa-studio.de/preise.htm http://www.asialadies.de/Anzeigenmarkt/ ... 9-1-A.html 1 times erotikmassage kun € 59,- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 24. November, 2013 Jeg har prøvet Hafermarkt 2, men her blev jeg mødt i porten af en anden og noget ældre thai end hende i annoncen, hevet med op og fik så en tur, hvor hun sluttede med at tage den i munden til € 50,-. Ikke en jeg vil anbefale, da hun lugtede stærkt af røg og hendes bryster var vansirede efter en brystoperation - og så havde hun travlt som et lyntog.Jeg har været et andet sted i Flensburg også, hvor pigen heldigvis havde lidt mere tid og med lidt instruktion gav et rimeligt HJ og lidt fransk uden, men det jeg søger er erfaringer fra en lidt større og mere velassorteret klinik i Hamburg - desuden undrer det mig at der er så få thai-piger - for ikke at sige næsten ingen - på FKK-klubberne?PT har de en lille sød Thaipige på P-Clubhttp://de.the-pclub.de/girls/page/1 kaldet Maylin :smile: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 24. November, 2013 I Hannover er der et af Eros centrene der kun er Thai piger i, omkring Reitwall, mange unge og lækre, søg i Tysklandsforum for mere info om Hannover Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13836 Skrevet 24. November, 2013 I Hannover er der et af Eros centrene der kun er Thai piger i, omkring Reitwall, mange unge og lækre, søg i Tysklandsforum for mere info om HannoverDet kan man også finde på Reeperbahn i Hamburg, men måske er det mindre rip-off i Hannover.Besøgte Hannover for mange år siden - en påfaldende ting var at pigerne gerne ville vaske kalorius inden seancen - men det syntes jeg faktisk var ganske fornuftigt og ikke mindst behageligt :smile: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sniper 0 Skrevet 21. December, 2013 Undskyld men hvad betyder B2B når det handler om sex..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 21. December, 2013 Undskyld men hvad betyder B2B når det handler om sex..? Body 2 body Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg