Sigerdetik 28 Skrevet 15. August, 2021 (edited) Det er ikke nogen overraskelse, ay langt de fleste piger pynter på sandheden, men hvor går grænsen egentlig og hvor meget kan I tillade jer. Jeg skrev med en pige, som udgav sig for at være halvt araber og halvt dansker. Vi aftaler at mødes og hun vil have 1500 kr for 30 min. Da jeg kommer frem, viser det sig hun er dansk, selvom hun stadig påstod hun var arabisk. Hun tager imod mig i døren iført tøj. Nå, men jeg kommer ind, vi kysser og hun begynder på blow. Da hun tager tøjet af får jeg mit liv chok. Det viser sig hun har været desideret fed og har tabt sig mindst 50 kg. Jeg fik mildest talt kvalme ved at se på hendes krop. På hendes inderlår ved kussen havde hun to store rynkede flapper der hang måske 15 cm. Men mit spørgsmål er, hvor meget kan man tillade sig som pige. Er det i orden at narre en fyr på den måde? Oplevelsen har gjort jeg her to dage senere stadig forsøger at undgå min kæreste, da jeg ikke har lyst til sex grundet den oplevelse. Får hele tiden billeder af hendes lår i hovedet. Redigeret 15. August, 2021 af Sigerdetik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 15. August, 2021 Købesex er ikke et erhverv hvorfor området ikke er omfattet af markedsføringsregler m.v. Svaret på dit spørgsmål, må således være: - Det må være op til hver enkelts GP´s moral og etik hvor mget de "pynter" på sandheden eller hvor meget de undlader at fortælle i deres annoncering. Den med at være halv dansk/arabisk eller latino, syd amerikaner m.v. er vist meget brugt. Det klinger nu engang bedre på tungen f.eks at skrive "jeg er en mørk syd amerikaner" en at skrive "jeg kommer fra somaliea". Den slags må man nok bare forvente Omkring det store vægt tabt, burde hun nok vide, at for nogen betyder det ikke noget og for andre som dig, tager det lysten. Hvis det forholder sig som du skriver, kunne det tænkes at hun er igang med at spare penge op til nogle kosmetisk operationer. Men alt andet lige, så branchen ikke underlagt nogle regler. Der er nok mange der som dig vil føle sig snydt. Hvad kan man så gøre ? ikke meget andet end at advare andre, eller vende om i døren når annonceringer ligget milevidt fra virkeligheden. I dit tilfælde kan jeg godt forstå, at du i døren ikke kunne vide, at hun sikkert har haft et stort vægt tab med synligt meget overskydende hud. Det er nok også meget forskelligt hvad den enkelte køber opfatter som snyd og bedrag, så man kan nok ikke lave en liste der ligesom viser hvor grænserne går. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 15. August, 2021 Sigerdetik skrev, 1 time siden: Det er ikke nogen overraskelse, ay langt de fleste piger pynter på sandheden, men hvor går grænsen egentlig og hvor meget kan I tillade jer. Jeg skrev med en pige, som udgav sig for at være halvt araber og halvt dansker. Vi aftaler at mødes og hun vil have 1500 kr for 30 min. Da jeg kommer frem, viser det sig hun er dansk, selvom hun stadig påstod hun var arabisk. Hun tager imod mig i døren iført tøj. Nå, men jeg kommer ind, vi kysser og hun begynder på blow. Da hun tager tøjet af får jeg mit liv chok. Det viser sig hun har været desideret fed og har tabt sig mindst 50 kg. Jeg fik mildest talt kvalme ved at se på hendes krop. På hendes inderlår ved kussen havde hun to store rynkede flapper der hang måske 15 cm. Men mit spørgsmål er, hvor meget kan man tillade sig som pige. Er det i orden at narre en fyr på den måde? Oplevelsen har gjort jeg her to dage senere stadig forsøger at undgå min kæreste, da jeg ikke har lyst til sex grundet den oplevelse. Får hele tiden billeder af hendes lår i hovedet. Grænsen er lige præcis der hvor du sætter den, Gp'er har ingen grænser, de er her kun for en ting, men mest synd for din kæreste, det er jo ej hendes skyld at mange Gp'er er klamme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 467 Skrevet 15. August, 2021 Haha... lyder til du har været på dannelsesrejse. Dejligt at hun tilsyneladende er gået igennem en krops-transformation. Håber det har hjulpet hende. Jeg kan ikke rigtigt se at hun har pligt til at markedsføre sine løse hudfolder, men en anden gang kan du jo bede om lige at se pigen nøgen før du giver hende hele beløbet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 15. August, 2021 Hun kan i princippet snyde så meget hun vil, til gengæld kan du efterfølgende lægge en anmeldelse op af hende, så vi andre kan holde os væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 16. August, 2021 Mellemben skrev, for 7 timer siden: Grænsen er lige præcis der hvor du sætter den, Gp'er har ingen grænser, de er her kun for en ting, men mest synd for din kæreste, det er jo ej hendes skyld at mange Gp'er er klamme Ha ha, kæresten bliver vel snydt i det øjeblik TS går til en GP, medmindre han har fortalt hende det først 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 16. August, 2021 Sigerdetik skrev, for 10 timer siden: Det er ikke nogen overraskelse, ay langt de fleste piger pynter på sandheden, men hvor går grænsen egentlig og hvor meget kan I tillade jer. Jeg skrev med en pige, som udgav sig for at være halvt araber og halvt dansker. Vi aftaler at mødes og hun vil have 1500 kr for 30 min. Da jeg kommer frem, viser det sig hun er dansk, selvom hun stadig påstod hun var arabisk. Hun tager imod mig i døren iført tøj. Nå, men jeg kommer ind, vi kysser og hun begynder på blow. Da hun tager tøjet af får jeg mit liv chok. Det viser sig hun har været desideret fed og har tabt sig mindst 50 kg. Jeg fik mildest talt kvalme ved at se på hendes krop. På hendes inderlår ved kussen havde hun to store rynkede flapper der hang måske 15 cm. Men mit spørgsmål er, hvor meget kan man tillade sig som pige. Er det i orden at narre en fyr på den måde? Oplevelsen har gjort jeg her to dage senere stadig forsøger at undgå min kæreste, da jeg ikke har lyst til sex grundet den oplevelse. Får hele tiden billeder af hendes lår i hovedet. Hvis den pågældende pige så brugte falske billeder for at skjule sit vægttab så burde du være gået med det samme inden pengene skiftede hænder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 16. August, 2021 (edited) Har tilkendegivet min holdning mange gange her på EG. Min grænse går ved ingen snyd. De der snyder sætter branchen i et dårligt lys, og er medvirkende til vi piger også bliver behandlet dårligt i form af blandt andet udeblivelser, forsøg på overskridelse af de grænser den enkelte har sat i sin annonce mm. Men så længe nogen falder i, vil det altid kunne betale sig, at prøve. Der kommer stadig indlæg om mænd der har betalt forud. Og dem skriver det var tydeligt ikke hende på billederne, men hun var lækker nok så gik ind. (Med blandede anmeldelser til følge) Hvis I mænd konsekvent boykottede de åbenlyse snyderne. Ville det med tiden holde op. Men der bliver tænkt med pikken/lysten styrrer. Lige der når I står der er liderlige og har glædet jer, så tænker i ikke selv på hvad der er bedst på den lange bane kun på det behov der er der lige i nuet. Vi glædespiger bliver ofte lagt for had, hvis vi anmelder en anden pige som falsk. Så er vi ukollegiale, kun ude på at gavne egen forretning, beskyldningerne er mange. Så kære mænd der er kun Jer selv det kan stoppe det. Redigeret 16. August, 2021 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 16. August, 2021 (edited) Nu er der ikke linket til en annonce/billeder, så det er lidt svært at vide, hvad det nævnte snyd går ud på. Snyd er for mig, når man bevidst vildleder med billeder eller tekst. Hvad vi hver især har af preferencer og dermed tænder på, hører for mig ikke under kategorien snyd, som tykke, tynde, rynkede, glatte, attitude mm. Hvis man ikke føler begejstringen af en eller anden årsag, så må man også lære at gå igen - uden det nødvendigvis skal kategoriseres som snyd. Jeg har selv gået igen fra nogle piger, da deres attitude eller udseende ikke kunne begejstre mig. Men snyd var det ikke. Redigeret 16. August, 2021 af OldGentlemann 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sigerdetik 28 Skrevet 17. August, 2021 Frodige Ida skrev, den 16.8.2021 at 08:34: Hvis den pågældende pige så brugte falske billeder for at skjule sit vægttab så burde du være gået med det samme inden pengene skiftede hænder. Nu beholdt hun jo tøjet på, og var i gang med et blowjob, da hun smed tøjet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 17. August, 2021 Sigerdetik skrev, for 2 timer siden: Nu beholdt hun jo tøjet på, og var i gang med et blowjob, da hun smed tøjet. Det ville jeg gerne have set hvordan hun klarede det med en pik i munden. Er glad for at du aldrig vil blive en gæst hos mig, du ville også blive skuffet da jeg langt fra er perfekt, jeg har mange fejl og mangel på kroppen som jeg ikke fylder min tekst med i min annonce. Du kan altid spørge om du kan blive blindefoldet inden pigen smider tøjet i fremtiden. Så slipper du for en kvalmende oplevelse igen. Ironi kan forkomme 2 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14133 Skrevet 20. August, 2021 Sigerdetik skrev, den 15.8.2021 at 22:12: Oplevelsen har gjort jeg her to dage senere stadig forsøger at undgå min kæreste, da jeg ikke har lyst til sex grundet den oplevelse. Får hele tiden billeder af hendes lår i hovedet. Her er det vigtigt at du hurtigt kommer op på hesten igen og opsøger en ny, men rigtig lækker og sød pige, som måske koster noget mere, men det er altid dyrt at købe for billigt - eller at blive, hvor man burde være gået, da man så ofte en nødt til at købe 2 gange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 20. August, 2021 Sigerdetik skrev, den 15.8.2021 at 22:12: Det er ikke nogen overraskelse, ay langt de fleste piger pynter på sandheden, men hvor går grænsen egentlig og hvor meget kan I tillade jer. Jeg skrev med en pige, som udgav sig for at være halvt araber og halvt dansker. Vi aftaler at mødes og hun vil have 1500 kr for 30 min. Da jeg kommer frem, viser det sig hun er dansk, selvom hun stadig påstod hun var arabisk. Hun tager imod mig i døren iført tøj. Nå, men jeg kommer ind, vi kysser og hun begynder på blow. Da hun tager tøjet af får jeg mit liv chok. Det viser sig hun har været desideret fed og har tabt sig mindst 50 kg. Jeg fik mildest talt kvalme ved at se på hendes krop. På hendes inderlår ved kussen havde hun to store rynkede flapper der hang måske 15 cm. Men mit spørgsmål er, hvor meget kan man tillade sig som pige. Er det i orden at narre en fyr på den måde? Oplevelsen har gjort jeg her to dage senere stadig forsøger at undgå min kæreste, da jeg ikke har lyst til sex grundet den oplevelse. Får hele tiden billeder af hendes lår i hovedet. Hvis du nu tænker dig lidt om så havde du dit frie valg at forlade situation men istedet nedgøre du kvinden ,hun gør dette for at glæde mænd og tænder du ikke på det du ser så slut det og på en pæn måde sige fra. Og husk alt er individuelt hvad du tænder på er ikke sikkert en anden gør. Og tja du tænkte ikke på det du så og så må du finde en anden kvinde. Der er ikke regler for hvad der må skrives i annoncerne og er en vurdering når man mødes. Vh caya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 20. August, 2021 Mellemben skrev, den 15.8.2021 at 23:19: Grænsen er lige præcis der hvor du sætter den, Gp'er har ingen grænser, de er her kun for en ting, men mest synd for din kæreste, det er jo ej hendes skyld at mange Gp'er er klamme Hvad f... du skulle lige sige det hva, vi er da her fordi vi kan li vores job og så kalder du nogen klamme føj siger mere om dig end dem du kalder dette ord. Vi er mange Gp som gør vores job godt og tænk lige på vi skal jo yde service til alle typer af mænd hver dag og tro mig der er mange forskellige typer og størrelser. Så tænker du har et forkert syn på dette job. Til alle os Gp vi gør det godt og rigtig god arbejdsdag vh caya Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 20. August, 2021 Caya6 skrev, for 11 timer siden: Hvad f... du skulle lige sige det hva, vi er da her fordi vi kan li vores job og så kalder du nogen klamme føj siger mere om dig end dem du kalder dette ord. Vi er mange Gp som gør vores job godt og tænk lige på vi skal jo yde service til alle typer af mænd hver dag og tro mig der er mange forskellige typer og størrelser. Så tænker du har et forkert syn på dette job. Til alle os Gp vi gør det godt og rigtig god arbejdsdag vh caya Øhh, nu var det så den omtalte Gp som TS omtalte, og ikke general om gp, dog erfarer jeg der skal ikke meget til for at sætte en dansk Gp pis i kog, fred være jer, men Tak alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 20. August, 2021 Mellemben skrev, for 33 minutter siden: Øhh, nu var det så den omtalte Gp som TS omtalte, og ikke general om gp, dog erfarer jeg der skal ikke meget til for at sætte en dansk Gp pis i kog, fred være jer, men Tak alligevel Nu skrev du at "mange gp'er er klamme", og det lugter jo lidt af en generalisering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 20. August, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 1 time siden: Nu skrev du at "mange gp'er er klamme", og det lugter jo lidt af en generalisering Nope og en generel mis fortolkning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caya6 141 Skrevet 21. August, 2021 Mellemben skrev, for 19 timer siden: Øhh, nu var det så den omtalte Gp som TS omtalte, og ikke general om gp, dog erfarer jeg der skal ikke meget til for at sætte en dansk Gp pis i kog, fred være jer, men Tak alligevel Hvad læser du ikke hvad han skriver og nej var ikke kun den ene GP han omtalte, så tænker det med vi får vores pis i kog er da lidt ude i hampen. Og syntes det var skrevet i en pæn tone så kan ikke se hvad der er pis i kog over. Og du må da bestemt også have det godt trods alt aligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mellemben Skrevet 21. August, 2021 Jeg har ikke yderligere kommentarer i denne tråd, dog ønsker jeg du og dine søster en fantastisk weekend, bey Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg