Hop til indhold
Guest Mellemben

Ny anmeldelse pist borte på blot 5 sek

Recommended Posts

Guest Mellemben

Om jeg fatter en brik, jeg byder et nyt medlem velkommen i forbindelse med en ny anmeldelse han udgav (dog læste jeg den som reklame = fake) 

Men 5 sek efter er tråden pist borte, skal det så forståes sådan at Anmeldelsen var fake?

Jeg er stadig ny men dog ikke uerfarne med skriv herinde, så hvad er hvad? 

Redigeret af Mellemben
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Hvis det var den samme som jeg så, på ca 1,5 linie, uden indhold, uden særlig info mm. Så er jeg sikker på at den var FAKE NEWS, og fjernet af de grønne. Fatter ikke at de gider blive ved.

Måske man skulle lave en top 10 liste på forsiden, med navne på de piger, som har fået fjernet falske anmeldelser/dårlige reklamer, det kunne være en slags offentlig gabestok, som måske kunne få “dem” til at tænke sig om to gange.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims

Så ville du få endnu flere anmeldelser skrevet af konkurrenten. Den er vist prøvet før i andre sammenhænge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Chock Dims skrev, for 1 minut siden:

Så ville du få endnu flere anmeldelser skrevet af konkurrenten. Den er vist prøvet før i andre sammenhænge

Ja nok desværre rigtig.

jeg har ikke noget at bruge det til, men kan godt lide at læse review, men hvis de er på 2-4 linier og af en ny bruger, så springer jeg dem bare over med det samme. Der er lige kommet en af dem på siden nu, og det er lidt en skam at man måske får nogen dømt uretfærdigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Grydeskeen skrev, for 19 minutter siden:

Ja nok desværre rigtig.

jeg har ikke noget at bruge det til, men kan godt lide at læse review, men hvis de er på 2-4 linier og af en ny bruger, så springer jeg dem bare over med det samme. Der er lige kommet en af dem på siden nu, og det er lidt en skam at man måske får nogen dømt uretfærdigt. 

Gør helt det samme.  Forventer fupanmeldelse men tjekker, hvis muligt, hvornår pigens profil er oprettet på f.eks. annoncelight. Er det en forholdsvis ny profil (op til et par måneder gammel) så tror jeg ikke rigtig på anmeldelsen . Er den 1 år gammel så er der god chance for at det passer ellers ville pigen være blevet afsløret for længst.

Man kan også ved at kigge på de udelukkende positive tillægsord vurdere at det nok ikke passer det der skrives. Den bliver bare for tyk den løgn.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også nævnt det før.......det er som regel en ny bruger, måden anmeldelsen er skrevet på er let genkendelig. Sidst jeg nævnte det, blev jeg belært om, at jeg ikke må beskylde nogen for falske anmeldelser, så det har jeg ikke gjort siden. Jeg synes, der kommer flere og flere af disse anmeldelser og kan se, at  nogen - via deres kommentar på anmeldelsen - tror den er ægte....ærgerligt.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kjukju skrev, for 4 timer siden:

Sidst jeg nævnte det, blev jeg belært om, at jeg ikke må beskylde nogen for falske anmeldelser, så det har jeg ikke gjort siden.

Du må rapportere det, men ikke skrive det i tråden. Det er vel fair nok, at man ikke må beskylde alle nye for svindel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen
Liv skrev, Lige nu:

Du må rapportere det, men ikke skrive det i tråden. Det er vel fair nok, at man ikke må beskylde alle nye for svindel.

Det er rigtig man må ikke beskylde ALLE nye for svindel.

men der er godt mange hvor det måske var på sin plads.

jeg har også rapporteret en del, og i de fleste tilfælde forsvinder de meget hurtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 5 minutter siden:

Det er rigtig man må ikke beskylde ALLE nye for svindel.

men der er godt mange hvor det måske var på sin plads.

Ja, måske var på sin plads, så er det vel fint at de grønne afgør, hvad der er op og ned…

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Liv skrev, for 1 time siden:

Ja, måske var på sin plads, så er det vel fint at de grønne afgør, hvad der er op og ned…

Ja, alt for mange skriver i tråde, i stedet for og indsende rapport.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
Kjukju skrev, for 13 timer siden:

Jeg har også nævnt det før.......det er som regel en ny bruger, måden anmeldelsen er skrevet på er let genkendelig. Sidst jeg nævnte det, blev jeg belært om, at jeg ikke må beskylde nogen for falske anmeldelser, så det har jeg ikke gjort siden. Jeg synes, der kommer flere og flere af disse anmeldelser og kan se, at  nogen - via deres kommentar på anmeldelsen - tror den er ægte....ærgerligt.......

Du blev ramt af at politikken her på stedet er at der skal flere anmeldelser til, og at man derfor ikke må kritisere eller udfordre nye anmeldere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chock Dims skrev, den 16.8.2021 at 22:12:

Du blev ramt af at politikken her på stedet er at der skal flere anmeldelser til, og at man derfor ikke må kritisere eller udfordre nye anmeldere.

Nej, det er ikke politikken, den er at man skal rapportere og ikke skrive sin mistro i tråden….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu snakker jeg som jeg har forstand..

Men kunne det være en mulighed at man skulle være oprettet i f.eks. 72/96timer inden man kan/kunne oprettet tråde eller skrive kommentarer. Jeg tænker lysten går lidt af husarerne. For de fleste nye medlemmer ihvertfald under "anmeldelser Fyn" skriver 2-5 ligegyldige linjer med lutter rosende ord, og så ser vi aldrig skyggen af dem igen..

Måske en "oprettelses tid" kunne holde på kanelen, og sortere skiftet fra.

Bare en tanke.

God aften.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Chock Dims
ild i piben skrev, for 15 timer siden:

Nu snakker jeg som jeg har forstand..

Men kunne det være en mulighed at man skulle være oprettet i f.eks. 72/96timer inden man kan/kunne oprettet tråde eller skrive kommentarer. Jeg tænker lysten går lidt af husarerne. For de fleste nye medlemmer ihvertfald under "anmeldelser Fyn" skriver 2-5 ligegyldige linjer med lutter rosende ord, og så ser vi aldrig skyggen af dem igen..

Måske en "oprettelses tid" kunne holde på kanelen, og sortere skiftet fra.

Bare en tanke.

God aften.

Forum kører på Invision (Powerboard ?) som er standardsoftware. Som anden lignende software  medmindre det kan konfigureres i softwaren så kommer det ikke til at ske.

Tvivler på man vil bruge ressourcer på at udvikle moduler  til alle mærkelige forslag (strøtanker) brugere finder på mens de keder sig.

Din ide kan jeg nu godt tilslutte mig.

Redigeret af Chock Dims

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...