Hop til indhold
Guest Runaldo

Sanne, SexySecret, Sublim!

Recommended Posts

Guest Runaldo

Efter ca 1½måned uden visit eller besøg af eller ved en glædespige, tænkte jeg, at jeg kunne godt bruge en sommervarm fredag aften på en fræk affære.

Jeg havde kigget på deres vagtplan, og der var både Sanne og Camilla Luxe. Førstenævnte havde sendt en annonce op på annoncelight.dk, som jeg havde nærstuderet en del. Men planen var egentlig at jeg havde tænkt mig at tage en tur med Camilla. Jeg ankommer på adressen, hvor Camilla åbner døren, og hun er ganskevist, mindst ligeså fræk som jeg har fået erfaret - bliver bedt om at vente et øjeblik, da tidsbestilling tilsyneladende havde været bedst. Sætter mig til 'rette' og efter en 3minutters tid kommer Sanne så hen til mig, og spørger om hvem jeg helst ville bruge tid med.

Det var så her, at mit sind skifte holdning - Sanne havde en fantastisk udstråling, og hun er bare så smuk. Hendes ansigt og de lysende øjne, gjorde at, jeg formåede at fremstamme '.. øhh.. Det er DIG jeg vil ha!'. Havde derefter glemt alt om planen om at besøge Camilla Luxe.

Vi går ind i rummet, afklarer betalingen for en god halv time, hun smutter ud og ind indenfor 60sekunder. Da hun kommer tilbage, afklædes hun hvor hun afslører nogle flotte E-Skålsbryster en flad mave og en vel-plejet mis - straks begynder hun at afklæde mig, og mens hun smutter boxershorts'ne af, tager hun uden advarsel kalorius i munden. Det franske uden barriere er nu bedst.

Hun bliver ved et minuts tid, og spørger derefter om jeg ikke vil lægge mig over på sengen - 'Joeh', får jeg endnu en gang stammet ud, og hun leder mig over i elskovsreden, hvor hun fortsætter det hun slap. Mens jeg ligger og nyder, tænker jeg, at hun skal da ikke snydes, så vi tager lige en 69'er, og, det kører bare derudaf - da jeg først masserer omkring hendes anus og derefter udforsker hende med en finger, bliver hun virkelig tændt. Vi fortsætter sådan i en tid.

Vi skifter stilling, hun rider mig, og er lige ved at få mig til at sprænge efter få minutter, så må bede hende om at skifte rundt igen. Vi tager en tur i doggy, hvor jeg står ved siden af sengen, hun laver 'Face down, Ass up!' og jeg hamrer den dybt i bund igen og igen. En tid går, endnu et stillingsskifte, og vi ender i missionæren. Det er så her, at hun for alvor viser sit værd. En missionær, med masser af tungekys, nussen, intense blikke - hver gang jeg gik ind, kunne man se nydelsen i hendes øjne, de glintede og hendes stønnen gjorde mig endnu mere kåd. Det var ren nydelse, fantastisk 'kærestesex'.

Vi napper en kort pause, snakker lidt om diverse ting, hvor jeg flere gange må fortælle hende hvor smuk hun er, for det er hun virkelig. Vi nusser og kysser lidt, hun varmer kalorius op igen, sætter sig op, og ridder mig i stykker, indtil jeg må bede hende om at skifte igen, vi tager lidt mere doggy og så noget mere missionær. Jeg kunne godt nok bruge en 3-4timer i missionær med hende, hvis jeg havde råd :)

Det er ved at være slut, jeg lægger mig på ryggen og hun tager endnu en gang kalorius i munden, og går så til værks. Leg med tungen, ned til roden, kilden og nussen med løgene - det hele kører bare. Jeg afslutter udover hendes brystkasse, og hun slikker lidt af det op - virkelig frækt!

Jeg måtte lige ligge og sunde mig lidt, mens vi 'aftørrer'. Jeg bliver tilbudt et bad, hvilket er fantastisk, for det var virkelig varmt igår. Vi snakker derefter lidt, udveksler telefonnumre, kysser lidt mere, og tager så afsked.

Selve SexySecret, ligger rimelig diskret - der var dog en del mennesker på vejen nærved, og jeg vil giv selve stedet 6 ud af 6 oprejste pikkemænd. Sanne, får 6 ud af 6 oprejste pikkemænd for en fantastisk indlevelse, hengivenhed og atmosfære - især fordi selve affæren tog fart kl 1810 og jeg gik derfra 1900, så fik lidt mere tid. Som hun siger - god tid, god service.

Link: http://sexysecret.dk/index.php/pigerne/ ... e/29-sille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Runaldo >>

Tak for en super fed anmeldelse! :)

Var fransk uden aftalt på forhånd, eller var det noget, hun bare gjorde?

Hvor meget betalte du for fornøjelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Runaldo >>

Tak for en super fed anmeldelse! :)

Var fransk uden aftalt på forhånd, eller var det noget, hun bare gjorde?

Hvor meget betalte du for fornøjelsen?

Prisen var inklusiv. Jeg betalte for en halv til 1kilo. Men jeg ved, at Camilla Luxe som fx også var der, som jeg har snakket lidt om, kræver en +betaling oveni.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Runaldo >>

Tak for en super fed anmeldelse! :)

Var fransk uden aftalt på forhånd, eller var det noget, hun bare gjorde?

Hvor meget betalte du for fornøjelsen?

Prisen var inklusiv. Jeg betalte for en halv til 1kilo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun give starteren af tråden ret, hun er megalækker.

Har været hos hende flere gange og lige skønt er det hver gang.

Hun slikker pik som en drøm og har faktisk fået lov at sprøjte i munden på hende, whau en lækker oplevelse.

Der er slet ingen tvivl om at hun nyder det hun laver.

Desværre er det lang tid siden hun har vist sig på nettet, er der nogen der ved om hun er stoppet.

Hun står der godt nok som gæstepige.

Anyway ser frem til at hun viser sig igen, er den første til at være der :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sanne er vel hen mod de 40 år, men rigtig lækker.

Fransk er uden, og hvis du er sød og velsoigneret, må du gerne fyre den af i munden på hende. Det skal lige aftales inden, og hun vil gerne have en melding lige før, du kommer i hendes mund. Det er lækkert og kan anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...