Hop til indhold
robertfarsen@gmail.com

Simone dansk babe med stor røv

Recommended Posts

[email protected] skrev, for 7 minutter siden:

Der har jeg gjort men der kommer desværre ikke noget relevant frem?

Jeg besøgte hendes veninde Celina for et par år siden. Det var en rigtig god omgang sex med en kvinde med meget store bryster og sul på kroppen. Meget smuk og sød. Jeg fik lige et glimt af Simone, der stod og røg en smøg udenfor. Hun så godt ud, men i følge anmeldelsen her har ret fyldige former.

Del dette indlæg

Link til indlæg
zombie skrev, for 2 minutter siden:

Jeg besøgte hendes veninde Celina for et par år siden. Det var en rigtig god omgang sex med en kvinde med meget store bryster og sul på kroppen. Meget smuk og sød. Jeg fik lige et glimt af Simone, der stod og røg en smøg udenfor. Hun så godt ud, men i følge anmeldelsen her har ret fyldige former.

Jo men jeg tror ikke det er den samme? Hende der er i Taastrup. Den anden Glostrup

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 39 minutter siden:

Jo men jeg tror ikke det er den samme? Hende der er i Taastrup. Den anden Glostrup

Det er den samme, de flytter lidt rundt til forskellige hoteller. Jeg har kun selv prøvet Celina, men hun er fantastisk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...