Hop til indhold

En sjælsom stund med Nina

Featured Replies

Skrevet

Kender i det, når man vågner med et morgenjern af den slags, som det ikke kan nytte at slå ned med egen hånd? En af de morgener, hvor pjorten skriger højt på kvalificeret og kompetent ekspertise med henblik på afhjælpning af akut opstået liderlighed. Sådan startede søndagen.

Det er ingen hemmelighed, at Pops er lidt oppe i årene. Det er heller ingen hemmelighed, at Pops udelukkende bladrer i de danske Gudinders opslag. Så udvalget denne søndag morgen var jo bekymrende beskedent - men en invitation fangede opmærksomheden.

En naturlig dansk kvinde af passende modenhed tilbød hygge og forkælelse. Ingen menuer, ingen ekstras, ingen dikkedarer - Blot en invitation til kælent og opmærksomt selskab.

Nu er Pops jo ikke helt uden erfaring, så det kan jo betyde ingenting eller alting men sjældent noget derimellem.

For at være sikker på det rigtige udfald, lod jeg pjorten bestemme. En aftale kom hurtigt og nemt på plads, bruseren forvandlede Pops til en rimelig velsoigneret herre, og afsted på eventyr hos Nina i Hvidovre.

Med den farve skæg, som jeg har, er det jo ikke det hele man oplever for første gang mere. Døren blev åbnet af en ualmindeligt velholdt og ikke mindst velskabt kvinde med præcis den fremtoning, der lader forstå, at her er der mulighed for en genial tur i høet.

Centralarkivet sørgede for næsten øjeblikkeligt at bringe gode minder op på nethinden fra episke SMS på Østerbro, og pjorten lod øjeblikkeligt forstå, at der ikke var grund til at forlade adressen før om en god times tid.

Ro på, Pops! Fik tilladelse til at ryge en smøg ud af vinduet, mens Nina lavede en kop kaffe. Smalltalk af den slags, der hurtigt blev nærværende. Små lejlighedsvise kærtegn, der gav forhåbning om intimitet. Pops var hurtigt på vej i hopla.

Slå dig ned og føl dig hjemme, og Pops lod sine klædestykker falde til et niveau, der passede med den inciterende næsten ingenting, som Nina vimsede rundt i.

Hyggen havde allerede indfundet sig, og med Pops henslængt på sengen tog Nina fat på forkælelsen. Uhm, begæret og lysten til denne skønne kvinde blev mere og mere fremtrædende. Pops kunne ikke lade være, og pjorten ville ikke lade være. Grænser blev afsøgt og udvekslet. Små justeringer af greb og berøringer så nydelse og vellyst bredte sig. Pjorten var begejstret.

Et kondom kom frem og blev rullet på med et mundelag, som nærmest er gået tabt i branchen. Blæst med vindstød af stormstyrke, en sprød lille velsmagende fisse balancerende på tungespidsen, og Pops blev inviteret over på stolen til en ridetur af den frække slags. Sex på alle de i rummet forhåndenværende møbelgenstande, inden Nina sørgede for at tømme det nu til bristepunktet spændte scrotum for sit indhold.

Mere nus, mere nærvær, og en konversation mellem 2 mennesker, der har set nok af livet til at gøre det relevant, før Pops nødtvungent måtte sætte kurs mod egen matrikel - Veltilpas og med pjorten i hvilestilling.

Wauw, hvor er det fedt, når en voksen kvinde inviterer til voksen sex med en voksen mand.

Skrevet
Pops skrev, for 3 timer siden:

Kender i det, når man vågner med et morgenjern af den slags, som det ikke kan nytte at slå ned med egen hånd? En af de morgener, hvor pjorten skriger højt på kvalificeret og kompetent ekspertise med henblik på afhjælpning af akut opstået

Hvor meget skulle du betale for den oplevelse ? På forhånd tak

Skrevet

Slettet…

Redigeret af Pops
Skulle have været svar på en kommentar

Skrevet
Gentleman52 skrev, for 20 minutter siden:

Hvor meget skulle du betale for den oplevelse ? På forhånd tak

For lidt :razz:

Spøg til side. Jeg lagde 2K

Skrevet
Pops skrev, for 6 timer siden:

Wauw, hvor er det fedt, når en voksen kvinde inviterer til voksen sex med en voksen mand.

Glimrende anmeldelse. Vil du mene at alderen på de 40 passer med kvindens virkelige fremtoning?

/B

Skrevet

Jeg besøgte hende for 14 dage siden. Og hun er en dejlig dame 

Jeg vil tro ca. 45 slank og lækker, 

dejlig let behåret mis, brysterne hænger lidt men er lige som de skal være med dejlige store vorter.

jeg havde en god oplevelse og kommer da nok til at besøge hende igen

Redigeret af Like p

Skrevet
ButterflyMan skrev, for 6 timer siden:

Glimrende anmeldelse. Vil du mene at alderen på de 40 passer med kvindens virkelige fremtoning?

/B

Det skal nok være deromkring. Jeg studsede ikke over tallet. Jeg var optaget af udsigten ;)

Redigeret af Pops

Skrevet

Genial god anmeldelse Pops. Tak for den :)

2k for kaffe og kage og frem og tilbage er i min optik i den ret dyre ende, men det er jo en subjektiv vurdering ;)

Skrevet
Jern Henrik skrev, for 6 timer siden:

Genial god anmeldelse Pops. Tak for den :)

2k for kaffe og kage og frem og tilbage er i min optik i den ret dyre ende, men det er jo en subjektiv vurdering ;)

Det er i forhold til markedet i samme segment, som Pussy Galores og Seduction Girls - mine foretrukne legepladser. Måske er det dovenskab, måske er det kvaliteten af udbuddet i forhold til mine præferencer; men det ligger fast, at jeg har haft utroligt få skuffelser i det segment. 

Skrevet

har prøvet Nina for en del år siden og så har jeg ikke ser hende aktiv, dejligt at hun er aktiv igen. Husker hende som super sød, lækker og med på det hele :-) 

Tak Pops for at dele"hende" igen

Skrevet
Pops skrev, den 15.8.2021 at 17:09:

Kender i det, når man vågner med et morgenjern af den slags, som det ikke kan nytte at slå ned med egen hånd?

Har besøgt Nina og kan bekræfte det ovenstående. Hun er sød og snaksom . En anderledes oplevelse på en god måde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.