Hop til indhold

Recommended Posts

Havde aftalt et møde med Alexis

https://annoncelight.dk/showad/324315


20 min forsinket med mødet, men pyt med det. Da jeg ankommer, snakker vi lidt, hvorefter hun fortæller, at hun har menstruation i dag. Er det bare mig, eller er det ikke en rimelig relevant information at få inden? Jeg måtte takke nej, og sige at det har jeg ikke lyst til at betale for.

Men så ved i andre det, hvis i heller ikke har lyst til at betale for blodomgang. Intet negativt at sige om pigen ellers, hun er rigtig smuk og petit. 

Redigeret af Jannik1112

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det muligt, det var mere for at advare folk de næste par dage, som ikke er fan af en blodomgang. Jeg synes i hvert fald det virkelig dårlig stil ikke at skrive det over besked, så man spilder en masse tid på det, hvis man ikke er til det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jannik1112 skrev, 1 time siden:

Det muligt, det var mere for at advare folk de næste par dage, som ikke er fan af en blodomgang. Jeg synes i hvert fald det virkelig dårlig stil ikke at skrive det over besked, så man spilder en masse tid på det, hvis man ikke er til det

Lad os kalde det “red alert” B)

Det skræmmer nu ikke mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alexis har fået mange positive anmeldelser herinde, og må derfor forventes at få mange besøg.

Så er det nemt at oprette en ny profil herinde og underminere Alexis forretning !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt Alexis Der var intet blod.

 

Bedste pige jeg har betalt for i flere år. Fantastisk oplevelse. Flottest, yngst og mest veldrejede krop og ansigt samt charme og evne til at bevæge sig og flirte.

 

Udseende 10/10 

Service 10/10

 

Kommunikationen var lidt svær, men med dét serviceniveau er det fløjtende ligegyldigt. 

(Edit typo)

Redigeret af Langtids-lurkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jannik1112 skrev, den 15.8.2021 at 13:43:

det var mere for at advare folk de næste par dage, som ikke er fan af en blodomgang. Jeg synes i hvert fald det virkelig dårlig stil ikke at skrive det over besked, så man spilder en masse tid på det, hvis man ikke er til det

Pivskid ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderbasse

Hun blødte de to første gange jeg var der - ikke mens, men var åbenbart for stor for det lille lækre nips :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...