Hop til indhold
OldGentlemann

Ruined orgasme

Recommended Posts

Nu har jeg læst om det og set flere videoer med det.

Er der nogle brødre der har prøvet det/dyrker det? Og i givet fald, hvordan virker det og føles det?

Og sidst men ikke mindst, hvem af de skønne kvinder udfører det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle brødre der har prøvet det/dyrker det? Og i givet fald, hvordan virker det og føles det?

Nu spørger jeg nok dumt... Men hvad er det.. Har prøvet at Google det uden at blive meget klogere

Del dette indlæg

Link til indlæg

På dd videoer jeg har set, handler det bare om at standse med al stimulation og berøring så snart udløsningen starter. Det kan du såmænd selv prøve :)

Jeg synes faktisk det er mere "ødelæggende" hvis er HJ fortsætter med fuld skrue når sprøjteriet begynder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 1 minut siden:

Har prøvet at Google det uden at blive meget klogere

Søg på f eks xnxx. Der er hele compilations med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 9 minutter siden:

Søg på f eks xnxx. Der er hele compilations med det. 

Aha ja ok... Er da helt enig i at det er den bedste måde at komme på... Var bare ikke klar over det var et navn for det.. Så har jeg lært lidt idag også

Del dette indlæg

Link til indlæg
slip skrev, for 8 minutter siden:

På dd videoer jeg har set, handler det bare om at standse med al stimulation og berøring så snart udløsningen starter. Det kan du såmænd selv prøve :)

Jeg tror, at noget af effekten er, at man netop ikke selv kontrollerer det.

Følelsen af, at blive pirret til den yderste grænse og så få ødelagt sin orgasme eller udløsning.

Jeg har ikke selv prøvet, men har den holdning, at man skal prøve noget nyt engang imellem. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre fra nogen, der kender til det for real, og meget gerne have reference til en kvinde, som kan udføre det rigtigt.

Måske er det ikke så fedt, når det kommer til stykket. Det håber jeg på at finde ud af.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke selv været der, men det her sted får rigtig gode anmeldelser og mon ikke de kan tilbyde hvad du søger - de er jo eksperter på området: Tryk her

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maspero skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har ikke selv været der, men det her sted får rigtig gode anmeldelser og mon ikke de kan tilbyde hvad du søger - de er jo eksperter på området: Tryk her

Jeg har prøvet det i Randers... Uanset hvad så er det ihvertfald en fantastisk oplevelse... Men også lidt dyrt

Del dette indlæg

Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har prøvet det i Randers... Uanset hvad så er det ihvertfald en fantastisk oplevelse... Men også lidt dyrt

Men det ser ud til at Randers ikke er en mulighed mere... Det er ikke på listen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Da jeg var ung, 20-25 år var det noget jeg praktiserede med mig selv, og fandt ud af at der er et MEGET lille vindue, hvor man kan stoppe, komme af sig selv med et eller to sprøjt, og så forsætte, uden mistet rejsning, og hvis man rammer det rigtige punkt, så kan man forsætte meget lang tid, med rigtig mange små udløsninger. Idag hvor jeg er +50 kan jeg lidt det samme, dog har rejsningen en tendens til lige at falde en smule, inden den kommer tilbage.

den udløsning der kommer er god, men mangler lidt i at give en ordentlig forløsning, men den kan man så få lidt efter, og mange bække små giver en stor å.

Del dette indlæg

Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 3 timer siden:

Ruined orgasme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...