Captain 593 Skrevet 14. August, 2021 Endeligt kunne det passe med et besøg hos denne skønhed https://annoncelight.dk/showad/308600 Sendte en sms til hende og fik omgående svar. Lavede en aftale og skulle ankomme til adressen 2 timer senere og sendte en sms som aftalt og fik med det samme svar tilbage om den endelige adresse. Bankede på døren og hvilken skønhed der åbnede. Mindst ligeså smuk som på billederne og lige min type. Det aftalte beløb skiftede hænder og jeg smed hurtigt tøjet. Da skønheden kom ind i rummet igen klædte jeg hende af, wow, sikke en krop. En rigtig BBW, sød, blød og dejlig. Efter lidt kæleri indtog vi sengen hvor vi nussede lidt inden jeg indtog pladsen mellem hendes bløde lår, pirrede hende længe med tungen rundt om missen. Fugtigt og velduftende. Lod nu tungen lege med missen, smagte fantastisk og ingen tvivl om hun nød det, og resultatet af mine anstrengelser var tydeligt ind til flere gange. Efterfølgende var det min tur og skønheden suttede mig til en fantastisk udløsning, var desværre ikke stiv nok til at kneppe hende. Kan absolut anbefales. Nok det dyreste sex jeg har købt, men alle penge værd. Desværre kysser hun ikke, men det vidste jeg på forhånd. Glæder mig til at besøge hende igen. @TheQueen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr søger oplæring 4 Skrevet 14. August, 2021 Så du har ikke oplevet hendes mere dominante side? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 15. August, 2021 Hvorfor har du lavet det samme opslag/tråd 2 gange under samme kategori Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1677 Skrevet 15. August, 2021 BlackMagic2020 skrev, for 2 timer siden: Hvorfor har du lavet det samme opslag/tråd 2 gange under samme kategori Jeg vil gætte på, at det bare er en fejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg