Hop til indhold

Vådeste oplevelse på Sjælland/25årig pige Slagelse

Featured Replies

Skrevet

Hej venner 

Har forgæves forsøgt at kontakte pigen(?) bag denne annonce. Kan se at der annonceres dagligt men ingen respons. Er det mon en honey trap? Er der andre der har fået hul igennem? 

mvh Peter 

https://annoncelight.dk/showad/324228

Skrevet
Peter.den.store skrev, for 39 minutter siden:

Hej venner 

Har forgæves forsøgt at kontakte pigen(?) bag denne annonce. Kan se at der annonceres dagligt men ingen respons. Er det mon en honey trap? Er der andre der har fået hul igennem? 

mvh Peter 

https://annoncelight.dk/showad/324228

Jeg er holdt op med at bruge mail til gp’er. Har oplevet at mange af de annoncer henviser til en hjemmeside man skal melde sig ind på, og betale for medlemskab til. Efter første mail høre man intet, og når man så henvender sig igen kommer en mail retur: Jeg har desværre meget travlt på mit job, og kan ikke give dig mit nummer, men melder du dig ind på xxx kan vi skrive sammen der.

Skrevet

Hey

Fik faktisk hurtigt svar fra hende for 14 dage siden og skulle have mødt hende dagen efter. Men hun svarede desværre aldrig på mit konkrete forslag til tid/sted 

Surt. Men hun skrev altså at hun modtog virkelig mange useriøse beskeder og at hun max vil have 1-2 kunder ad gangen. Så hun er muligvis optaget.

Skrevet
El Caliente skrev, 1 time siden:

Jeg er holdt op med at bruge mail til gp’er. Har oplevet at mange af de annoncer henviser til en hjemmeside man skal melde sig ind på, og betale for medlemskab til. Efter første mail høre man intet, og når man så henvender sig igen kommer en mail retur: Jeg har desværre meget travlt på mit job, og kan ikke give dig mit nummer, men melder du dig ind på xxx kan vi skrive sammen der.

Ja det har jeg også oplevet en del gange. Der er heldigvis flere fisk i vandet. Jeg springer hende over. Tak for dit input. 

Skrevet

Jeg har da sjældent set en mere ligegyldig annonce, totalt intetsigende. Ud over at hun er 25 år (såfremt alderen passer) er der intet der fortæller om hende. Beskrivelse af ydelser er ligeledes ufatteligt mangelfuld og prisniveau ikke eksisterende.

Der er åbenbart nogen der er fuldstændig ligeglad med hvad de stikker pikken i.

Eneste plus jeg kan se, er at der ikke er brugt falske billeder, da der ikke er nogen billeder i annoncen.

Skrevet
mester4u skrev, for 6 timer siden:

Jeg har da sjældent set en mere ligegyldig annonce, totalt intetsigende. Ud over at hun er 25 år (såfremt alderen passer) er der intet der fortæller om hende. Beskrivelse af ydelser er ligeledes ufatteligt mangelfuld og prisniveau ikke eksisterende.

Der er åbenbart nogen der er fuldstændig ligeglad med hvad de stikker pikken i.

Eneste plus jeg kan se, er at der ikke er brugt falske billeder, da der ikke er nogen billeder i annoncen.

Nogle af os er slaver til vores nysgerrighed.

Skrevet

Hun sender blot reklame for et site på nettet - total fake

Hey! Til at starte med, så vil jeg sige at jeg er en handlekraftig kvinde, som ikke gider alt det her mail frem og tilbage.

Jeg tænker på at mødes senere i aften eller i morgen i Slagelse ved mig eller ved dig. Jeg har bil :)
Jeg skal over og spise ved min veninde nu her og er ikke på min email. Hvis du er seriøst og gerne vil mødes med mig, så skriv lige til mig her på Hook-Up, hvor du også kan se lidt flere billeder af mig: https://hook-up.dk/Oplevelsen4200

Jeg glæder mig til at høre om du har tid i aften eller i morgen - eller hvornår du kan finde tid til mig..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.