Hop til indhold
OldGentlemann

Hvordan vurderer vi mænd ift at være købesex kunder?

Recommended Posts

Skrev egentlig dette indlæg, som svar i en anden tråd. Men jeg synes egentlig det bør have sin egen tråd.

Jeg finder det som en interessant tanke, om mine handlinger ift købesex er i overensstemmelse med folks kendskab og forventninger til mig, baseret på det billede, som mennesker i min daglige omgangskreds har af mig.

Jeg er nok betragtet som en pæn og ordentlig mand, der har ingen problemer med at komme i seriøs kontakt med det modsatte køn. Min “kendskabs-kreds” vil derfor nok aldrig ud fra en norm betragtning forestille sig, at jeg frekventerer “løsagtige kvinder” og betaler for det. Og sandheden er også, at jeg også i en lang periode har spurgt mig selv, hvorfor gør jeg det. Jeg behøver det ikke.

Men spændingen driver mig til at gøre det. Ikke bare den sexuelle spænding, men også den personlige spænding ift. de mennesker (læs kvinder) man møder. Jeg har fået meget fantastisk sex og jeg har mødt mange dejlige mennesker, som jeg ikke vil være foruden. Jeg har også mødt et par enkelte skæbner, som har gjort mig ked af det. Men det har også beriget min oplevelse af mennesker, selvom det er tragiske menneskeskæbner. Jeg har sågar etableret et par overraskende kæresteforhold igennem denne kanal, med de spændende udfordringer, der kan være for at introducere kæresten i sit normale liv.

Men det interessante er, hvordan andre mennesker ser på en som person, i sammenhæng med det norm-billede, der er af mænd der benytter købe sex. Vil de på nogen måde forestille sig, at I som person betaler for sex med “løsagtige kvinder”?

Og hvordan ser I selv på mænd i jeres bekendtskabskreds eller mænd som er kendte? Tænker I nogle gange, at det er en købesex-mand? Og tænker I det ud fra nogle fordoms-kriterier?

Jeg ser da ofte på de pæne og ordentlige mænd i min kreds, som ingen vil forestille sig benyttede købe-kvinder, og jeg tænker “gad vide” ^_^

Jeg er sikker på, at kvinderne kan mange historier om besøg fra mænd, som man aldrig ville forestille sig besøgte kvinder for at betale for sex eller selskab. Men dem kan de desværre ikke fortælle ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 1 time siden:

Og hvordan ser I selv på mænd i jeres bekendtskabskreds eller mænd som er kendte? Tænker I nogle gange, at det er en købesex-mand? Og tænker I det ud fra nogle fordoms-kriterier?

Andres behov for sensuelle og sexuelle oplevelser bekymrer mig overhovedet ikke. Jeg ved at mange siger at de ikke gør det, selvom de gør det. - dertil er markedet for stort. Det kan ikke understøttes af de 7 mænd i DK der åbent indrømmer forbrug af købesex.

En af mine kolleger spurgte mig engang, om jeg fik happy ending, når jeg fik massage, hvortil jeg svarede:  at hvis jeg benægtede, ville hun jo ikke vide om det var løgn, da det er de færreste der vil svare sandt - så jeg ville ikke svare på spørgsmålet, da det alligevel ikke ville kunne danne grobund for sandheden, medmindre jeg åbent indrømmede det, hvilket de færreste gør .

Så svarede hun: " du har lige indrømmet at købe sex ". ... og så tænkte jeg mit og svarede: "nå".

Jeg kender flere der imellem linierne har indrømmet overfor mig, at de er forbrugere - mens de i åbne forum taler meget nedladende om det af hensyn til politisk korrekthed.

Jeg dømmer ingen og interesserer mig ikke for om mine venner, kolleger eller familie køber eller sælger og vil ikke se anderledes på dem, hvis de gør. Jeg har aldrig kigget på et andet menneske og tænkt " gade vide om... ", så nysgerrig er jeg ikke.

Dem der gør det er ligeså forskellige som den gruppe af mennesker der spiser rugbrød.

At nogle siger " jeg ville aldrig have forestillet mig, at sådan en ville købe sex " giver ingen mening i min verden andet end at det viser at folk er utroligt naive, når de kommer med sådan en udtalelse og vidner om, at de ikke har voldsomt meget indsigt i det menneskelige drive.

 

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Citat

Men det interessante er, hvordan andre mennesker ser på en som person, i sammenhæng med det norm-billede, der er af mænd der benytter købe sex. Vil de på nogen måde forestille sig, at I som person betaler for sex med “løsagtige kvinder”?

Ja og en stor del af årsagen til det stadig er tabu at betale for intimt samvær. Det er ret vildt at det stadig er så tabubelagt.

Af samme årsag, stopper jeg selv med at besøge prostituerede indenfor nær fremtid. Jeg bliver om ikke særlig længe en offentlig kendt person og prisen for at blive opdaget i at betale for intimitet er simpelthen for stor.

Det er sørgeligt at vi er så relativt ufrie at der ikke kan laves en aftale mellem 2 individer uden at det kan have store konsekvenser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 3 timer siden:

Og hvordan ser I selv på mænd i jeres bekendtskabskreds eller mænd som er kendte? Tænker I nogle gange, at det er en købesex-mand? Og tænker I det ud fra nogle fordoms-kriterier?

Jeg ser da ofte på de pæne og ordentlige mænd i min kreds, som ingen vil forestille sig benyttede købe-kvinder, og jeg tænker “gad vide” ^_^

Soændende tråd. Har selv flere gange tænkt på gad vide om ham der besøger GP’ere. En tidligere kollega fortalte vidt og bredt omkring sine besøg hos GPere på trods af, at han var gift og boede i nærområdet. Har selv mødt et par “semikendte” på adresser med GPere og smilte lidt ved tanken, men de er jo mennesker som os andre med deraf følgende behov :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Og hvordan ser I selv på mænd i jeres bekendtskabskreds eller mænd som er kendte? Tænker I nogle gange, at det er en købesex-mand? Og tænker I det ud fra nogle fordoms-kriterier?

Jeg har en bror, som bestemt skulle tage sig sammen og prøve. Han er single, noget overvægtig og besværet af sclerose, så det er ikke let for ham.

Jeg har et par gange forsøgt at lokke ham med til thaimassage. Det er ikke lykkedes. Tværtimod er han fuldstændig afvisende.

Hvordan jeg ser på andre, der køber sex? Det afhænger sandelig af, hvordan de omtaler GPerne. Får de den respekt, de fortjener, ser jeg ingen problemer. Men jeg kender kun to, jeg ved, er sexkunder, så grundlaget for min bedømmelse er noget tyndt. Udover disse to, ror jeg ikke, er er andre, der kender til min hobby. Min søn har måske en fornemmelse, som han ikke ønsker at få bekræftet, men jeg spørger heller ikke ind til hans sexliv.

Jeg har dog besøgt piger, der ikke skulle have været i branchen. Det gør mig trist fordi, jeg føler mig handlingslammet.

Redigeret af oros
Fremhævelse af citat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen ville spørg mig direkte -ville jeg også svare ærligt. Men det ragere mig, hvad andre tænker eller tror om mig... Det er så let at dømme andre og forstille sig en hel masse -som man slet ikke ved har noget med virkeligheden at gøre. Jeg står ikke til regnskab over nogen andre end mig selv. Min kone får det, at vide hun ønsker. Og det er en stor tilfredsstillelse at leve så frit...

Men typisk dansk -fordomme og havde ondt i røven over hvad andre gør og ikke gør;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 4 timer siden:

hvordan ser I selv på mænd i jeres bekendtskabskreds eller mænd som er kendte? Tænker I nogle gange, at det er en købesex-mand?

Glimrende emne. Statistisk set er det cirka hver fjerde eller femte mand over 15 år, som køber eller har købt sex. Jeg har nogen gange i større forsamlinger tænkt over, hvem jeg mon kender, som tilhører den gruppe, men jeg lander altid på, at det ved grundig eftertanke kunne være væsentlig mere end hver fjerde. Nu kender man jo sjældent til sin omgangskreds’ intime rytmer, men det er jo et gratis gæt, og jeg gør sikkert nogen uret. Men med mindre man har et velfungerende sexliv derhjemme, er der jo nok en pæn andel, som har tænkt tanken at prøve det, enten at være “rigtig” utro eller købe sig til sex (en del vil mene, at det falder i samme kategori). Nogen lader det blive ved tanken/fantasien, mens andre af os tager springet. Enten en enkelt gang for at prøve det af, eller flere gange fordi det dækker et behov.

OldGentlemann skrev, for 4 timer siden:

Vil de på nogen måde forestille sig, at I som person betaler for sex med “løsagtige kvinder”?

Det kan man jo ikke vide, men umiddelbart nej. Men de kender jo heller ikke til tørken i soveværelset derhjemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder meget lav profil,da min omgangskreds er "pæne" borgere som ville få søndagskrydderen i den gale hals hvis de hørte om mine eskapader 

Jeg tænker at folk tager afstand enten fordi det er udnyttelse af af stakkels uskyldige kvinder i en ulykkelig situation eller trafficking 

Eller fordi de bare får generelle sure moralske opstød eller finder det ulækkert at være sammen med andre end konen, for dem der har sådan én.

Eller fordi de synes "rigtige" mænd kan nedlægge deres kvinder selv ( julemanden med køllen syndromet).

Den eneste der kendte til mine GP besøg var min hotte  chat veninde fra Victoriamilan som bare var glad for at jeg fik sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 54 minutter siden:

"rigtige" mænd kan nedlægge deres kvinder selv ( julemanden med køllen syndromet).

Haha, herligt udtryk ... 
Jeg ville nok give den en lidt anden drejning ... 

Det er en hårdnakket "sandhed" at
"Enhver bare nogenlunde ordentlig mand kan finde sig en kone, bare han ikke er for kræsen" - ("Grimme, sære, dumme mænd" - syndromet ... ;) )
Det er en myte, der stammer fra en tid hvor kvinder havde hårdt brug for en mand som forsørger.
Det er som bekendt slet ikke vilkårene i dag 
(.. og det er måske ikke så dårligt, heller ikke for os mænd, men det er en anden historie')

Den myte florerer også i høj grad herinde, hvor det tit beroligende bliver fremhævet, at
"'det er altså for det meste ganske almindelige, pæne familiefædre der besøger glædespiger .. "
.. og det er et argument for - præcist hvad ... ?
Jeg har tit trukket på smilebåndet ad dét argument ...

Og nåhja ... 
Nogle af os mænd der ikke ka' finde en kæreste er måske l-i-d-t sære ...
.. ka' godt være ...
... men altså kun måske ...   :D
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu ikke et emne, jeg dvæler meget over.   Jeg er afklaret omkring mine valg, har reelt ingen behov for at  spekulere søvnløs om natten over

  • Ville folk tænde,  Hvorfor køber denne pæne mand sex
  • Det havde jeg ikke regnet med
  • Hvorfor finder du ikke bare en kæreste
  • Sikke dog en dårlig moral du har

osv osv

Der er så en del i min omgangskreds der ved det, og skulle en tune emnet ind på købesex,  klapper jeg ikke i som en østers.  Så møder jeg nogle mennesker, hvor jeg kan mærke at de kan håndtere sandheden, så får de bestemt også svar på deres nysgerrige spørgsmål   Jeg har faktisk aldrig mødt nogen,  som ikke bare var almindelig nysgerring omkring hvordan det foregår, hvad man kan få ud af det osv.

Da min egen fru moder engang sprugte ind til det, svarede jeg "kan du håndtere sandheden ?"  Hvortil hun så konkludere at jeg som minmum nok havde prøvet det en gang, og foresatte med "jeg har vist ikke behov for at høre detaljerne og noget mere specifikt"   Jeg svarede så "jamen så taler vi da bare om noget andet".  Jeg tror forøvrigt at det bliver godt vejr imorgen :)

Jeg kan forøvrigt godt selv genkende trådstarterens beskrivelse af at spændingen trækker, suppleret med de skønne i at mærke at indorfinerne, adrealinen osv bimler og bamler før, uden og efter et besøg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John Dillermand skrev, for 17 timer siden:

"pæne" borgere som ville få søndagskrydderen i den gale hals hvis de hørte om mine eskapader 

Flere af dem har deres "grumme hemmeligheder" som de ikke ønsker frem i lyset. "Pæne borgere" er aldrig så pæne ved nærmere inspektion.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 14.8.2021 at 07:59:

Jeg dømmer ingen og interesserer mig ikke for om mine venner, kolleger eller familie køber eller sælger og vil ikke se anderledes på dem, hvis de gør. Jeg har aldrig kigget på et andet menneske og tænkt " gade vide om... ", så nysgerrig er jeg ikke.

Jeg må indrømme, at jeg er et nysgerrigt menneske, der dog ikke dømmer nogen eller snager i andres forhold.

Jeg lever til en hvis grad af netop at forstå og håndtere andre mennesker (det gør vi fleste jo i sidste ende), og ofte indgår folks personlige forhold ofte i vores dialog. Men købesex er netop et af de emner, som jo aldrig vil blive drøftet i sådan en dialog. Folk er flove, tror de er de eneste der gør, ramt af den generelle fordom om, hvorfor folk bliver “nødt til” at gøre det.

Jeg er nysgerrig og synes det er interessant, som så mange andre ting. Og specielt for jeg (vi) ved, at der er så mange mænd, der i andres øjne er “hævet over mistanke”, om at besidde en sådan “uværdig” adfærd. Vel vidende om, at en væsentlig del af disse mænd også dyrker denne “hobby”, så strejfer “gad vide” tanken sig engang imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...