Hop til indhold
yrghh

Genbesøg hos Filippa

Recommended Posts

Da jeg nervøst og nysgerrigt åbnede døren til denne verden, var det med en tanke om, at man kunne prøve lidt forskelligt og få krydset nogle ting af på ønskelisten. Jeg havde ikke i min vildeste fantasi forestillet mig, at jeg ville ende som "stamkunde" hos en enkelt pige. Men Filippa er en stjerne og hun har indtil videre leveret alt, hvad jeg havde ønsket og alt hvad jeg havde håbet på, og så et par ting, som jeg aldrig har vidst, at jeg altid har manglet. 

I min noget sparsomme erfaring (beriget med beretninger fra dette forum), er GFE hos mange piger en teknisk betegnelse, der ofte bruges, hvis der tilbydes blow uden hat og lidt tantekys.Det er en dejlig service, som mange sætter pris på, men det er i min optik ikke rigtigt en "Girlfriend Experience". Man føler ikke, at man er sammen med en kæreste. Den slags kræver mere tid, kærlighed, indlevelse og lyst fra pigen side, og det kan være svært at finde, hvilket er forståeligt nok. Det er ikke svært at forestille sig, hvor meget det kræver at levere den slags på kommando.

Og det er noget af det, der gør Filippa helt speciel. Man er ikke i tvivl om at man for en kort stund er i verdens bedste kæresteforhold med en ufatteligt smuk kvinde, som bare elsker sex.

Mit andet besøg hos hende var mindst ligeså godt som det første. Det, at kunne tale dansk sammen, er helt sikkert noget, der bidrager til kæresteoplevelsen, og hun spørger interesseret, lytter og smiler og er i det hele taget meget tilstedeværende.

Hun giver de dejligste blowjobs og hendes glatbarberede mus er som den smukkeste blomst, som smager fantastisk og er meget modtagelig for slik og kys. Sex foregår i perfekt samspil. Ikke noget mekanisk. Ingen "change position?" efter 2 minutter. Det er ren nydelse og en smukt koreograferet dans, hvor alle bevægelser er perfekt afstemt og koordineret. Som om det var meningen. Som om det var øvet og prøvet 100 gange før - trods spændingen ved, at ingen ved hvad der skal ske sekundet efter.Altsammen krydret med våde, inderlige kys, intense kram, dybe stød, stønnen og hvisken. To kroppe, som passer perfekt sammen. Ægte orgasmer og en lang og befriende udtømning dybt inde i hende.

Det eneste hun ikke er så god til, er at holde tiden, så her bliver man ikke smidt ud efter nøjagtig 59 minutter. Der er god tid til et afsluttende brusebad, en lille hyggesnak og et par kærlige kys til afsked.

Jeg ved hun er en meget populær pige, og jeg forestiller mig, at selv de faste kunder må stå i kø og håbe på, at hun har tid. Der er ingen tvivl om, at jeg gerne vil se hende igen, så jeg håber bare at hun også vil se mig. Jeg sidder i hvert fald klar ved tasterne, når hun annoncerer sin næste tur i manegen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en lækker, indlevende beskrivelse. Jeg er også fan af Filippa. Det er nu lidt tid siden, jeg har besøgt hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...