Hop til indhold
Ungasiat

Jessica, en So-So oplevelse

Recommended Posts

Jeg har i et stykke tid kigget efter Jessicas annonce, men aldrig haft tid til at besøge hende. 

 

I eftermiddag fik jeg taget kontakt til Jessica, hvor aftalen kom i hus relativ hurtigt og smertefrit. Billederne er retsvisende - og jeg vil sige, at selfiet/billede nr. 8 passer bedst ift. den pige, du møder. 

 

I øjeblikket holder Jessica til på Amager (relativ diskret, og hun er hurtig til at lukke én ind) sammen med veninden Inessa, som jeg også fik besøgt noget tid siden. Jeg havde en glimerende oplevelse sammen Inessa - derfor havde jeg også en vis forventning til Jessica, som desværre ikke blev indfriet.

Jessica er i bund og grund en meget sød og venlig pige, og hun ligner en million ligesom billederne - men hun virkede bare ikke særlig interesseret og engageret under mit besøg.

Jeg havde tilkøbt kys til 200, men det blev kun til små forsigtige tantekys - så det kunne man godt at have sparet. Blowjob var til gengæld fin med tilpas øjenkontakt.

Jeg havde under hele besøget glædet mig til at smage hende, men det måtte jeg desværre ikke. Jessica var nybarberede og havde åbenbart fået skåret sig - så til dem som planlægger et besøge hos Jessica og gerne vil slikke hende. Det kunne være en meget god idé at spørge i forvejen, hvorvidt hun er nybarberede, og om hun har skåret sig og har rifter - for det er bare så ærgerlig, når man har glædet sig til den del.

Sex-delen var såmænd okay med små frække støn fra hendes side. Men man skal være opmærksom på ikke at støde for hårdt til i doggy-positionen. 

 

Lige efter jeg var kommet, blev jeg tilbudt et bad med det samme. Det er altid en god indikation ift., at pigen vil have én ekspederet ud ad døren hurtigst muligt. Jeg havde forsøgt mig med lidt small-tall både før og efter seancen, men hun virkede slet ikke interesseret. Og i forhold til veninden Inessa, så lever hun slet ikke op til samme niveau. Jeg ved ikke om det skyldes, at hun har en off-day, men det blev desværre kun en halvlunken oplevelse for mit vedkommende.

 

Med to bad var jeg ude igen efter omkring 25 minutter. Det er bestemt ikke noget jeg vil gentage - men jeg kunne sagtens se mig selv aflægge et besøg hos Inessa igen, som er visuelt mindst ligeså sprød og samtidig leverer en mere indlevende service. 

 

 

Ungasiat

 

Redigeret af Ungasiat

Del dette indlæg


Link til indlæg

"Jeg havde tilkøbt kys til 200, men det blev kun til små forsigtige tantekys - så det kunne man godt at have sparet. Blowjob var til gengæld fin med tilpas øjenkontakt."

Min erfaring er, at hvis kys er vigtigt for en, så skal man besøge de piger, der har det med i grundpakken. Når der skal betales ekstra for kys, så indikerer det, at hun ikke synes kys er superfedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
zombie skrev, for 4 timer siden:

"Jeg havde tilkøbt kys til 200, men det blev kun til små forsigtige tantekys - så det kunne man godt at have sparet. Blowjob var til gengæld fin med tilpas øjenkontakt."

Min erfaring er, at hvis kys er vigtigt for en, så skal man besøge de piger, der har det med i grundpakken. Når der skal betales ekstra for kys, så indikerer det, at hun ikke synes kys er superfedt.

Der kan selvfølgelig være noget om snakken - men Jessica er simpelthen så lækker, at jeg valgte at tilkøbe kys :) - og blev desværre gevaldig skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Aventura skrev, 1 time siden:

1000 kr for 15min så er det saaaaatme osse betalt!!! 
 

Sidder der guld støv pá hende man kan skrabe af og tage med hjem??? :D

Det er for duo med hendes veninde Inessa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aventura skrev, for 7 timer siden:

1000 kr for 15min så er det saaaaatme osse betalt!!! 
 

Sidder der guld støv pá hende man kan skrabe af og tage med hjem??? :D

Det blev 30 min med kys til de 1000 :D

Intet guldstøv, men guld-sved var der masser af ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...