Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen.

Er der nogle, der ligger med info omkring hvornår gode gamle Mina dukker op igen?

• 1 month later...
Skrevet

Næ, men jeg kan se hun har slukket for sin Facebook-profil, så jeg antager at hun er trådt tilbage til de civile rækker. Det er jo fint nok, så må vi bare finde på noget andet - selv om det bliver svært.

Skrevet
Louie De Palma skrev, for 2 timer siden:

Næ, men jeg kan se hun har slukket for sin Facebook-profil, så jeg antager at hun er trådt tilbage til de civile rækker. Det er jo fint nok, så må vi bare finde på noget andet - selv om det bliver svært.

Suk. Der finden en glad mand derude, hvis hun skal kaste al hendes energi på kun een mand.

Men LD Palma hun kommer tit i nov. og dec md., så lad os lige give hende en chance. Hun kunne jo tænde for profilen igen ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Louie De Palma skrev, den 23.9.2021 at 01:57:

Louie De Palma kender du hendes rigtige navn, siden du har kunnet finde hende på facebook??? 

Hun virkede nu lidt træt og stresset sidst jeg så hende, det føltes lidt som om hun var her kun for at samle så mange penge ind som muligt, ikke meget tid til at snakke og en chauffør der tilsyneladende pressede hende til at nå så mange kunder som muligt. Ikke den afslappede Mina jeg lærte at kende for 2 år siden, snaksagelig, nysgerrig, omgængelig og ufattelig smuk og dejlig. Det sidste er hun nu stadig :)

Redigeret af Aventura

Skrevet
Aventura skrev, den 2/10/2021 at 02:23:

Louie De Palma kender du hendes rigtige navn, siden du har kunnet finde hende på facebook??? 

Ja, men det er nu ikke så usædvanligt at pigen siger sit rigtige navn eller viser pas (med hensyn til alder) når hun stoler på en. Dog spurgte jeg hende engang på Facebook om, hvornår hun kom tilbage, og men det blev hun ret sur over, da det var at overtræde privatsfæren. På profilen havde hun uploaded et par ret gode "uskyldige" profilbilleder, som kunne få hveranden herinde op af stolen og gribe fat i tegnedrengen. Men hun hadede intenst min omtale af hende, selv om alt mit sludder formentlig gav hende en vis ekstra indtjening. Så nu hvor hun har lukket profilen, antager jeg at festen er slut. Som man siger, alting har sin tid.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.