JonDo 466 Skrevet 13. August, 2021 Hej De here og nok få damer. Så er der lidt ny fra den Ordblinde beklage. Jeg har et tur forbi Amber Rose i torsdags til en dejlig hal time Ja det er pige på billeder tjek. hun er nem og huirtig på SMS lidt GT bruger nu. Jeg er altid meget spen "alså må den gode måde" på at møde en ny GP. Da jeg kom ind af døren og går bag hinde hen en hoppe rummet nyde jeg at så på den dejlige røv. Hun spør mig hvad er du til ? i dag er jeg til GLF " i mine øjne meget smuk og sex tøs" hun give mig et rigtig dejligt øko BJ men alt hvad den kan trække øjen kontakt, støn, og mens hun tage sig selv på hinde perfækte bryste og fortæller mig jeg har en stor pik her blive lidt bekymmert for hun moske ikke kunde tage den i bund, på den måde hun sagde det påMenn det kunne hun godt! og hun kune lige det vi komme mange stillinge igen og det var var rigtig godt. Efter lå vi og pruste lidt af og hygge snakket og skal må hvad et bad få jeg var komme til at svede en del men skal jo gører det ordenligt da jeg komme ud i bade hoppe Amber med dejlige bad vi fik komme jeg igen ? ja det kunde jeg sagtens. Der er bar så mange dejlige tøser i byen i Julia komme i weekend så nu må vi se Amber sagde hun var har næste uge med. 8 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ButterflyMan 592 Skrevet 15. August, 2021 JonDo skrev, den 13.8.2021 at 17:56: Ja det er pige på billeder tjek. her blive lidt bekymmert for hun moske ikke kunde tage den i bund, på den måde hun sagde det påMenn det kunne hun godt! og hun kune lige det Ok budskabet om at billederne passer og hun kan lide at knalde går fint igennem. Tak for anmeldelsen Kan du bekræfte at hendes bryster er hjulpet på vej af silikone? /B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 466 Skrevet 16. August, 2021 Ja hindes bryster er hjulpet på vej, i min optik er det lavet rigtig flot, ikke for små eller for store. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg