Hop til indhold

Recommended Posts

Hej De here og nok få damer.

Så er der lidt ny fra den Ordblinde beklage.

Jeg har et tur forbi Amber Rose i torsdags til en dejlig hal time

Ja det er pige på billeder tjek.

hun er nem og huirtig på SMS lidt GT bruger nu.

Jeg er altid meget spen "alså må den gode måde" på at møde en ny GP.

Da jeg kom ind af døren og går bag hinde hen en hoppe rummet :) nyde jeg at så på den dejlige røv.

Hun spør mig hvad er du til ? i dag er jeg til GLF " i mine øjne meget smuk og sex tøs"

hun give mig et rigtig dejligt øko BJ  men alt hvad den kan trække øjen kontakt, støn, og mens hun tage sig selv på hinde perfækte bryste og fortæller mig jeg har en stor pik :)

her blive lidt bekymmert for hun moske ikke kunde tage den i bund, på den måde hun sagde det påMenn det kunne hun godt! og hun kune lige det :)

vi komme mange stillinge igen og det var var rigtig godt. Efter lå vi og pruste lidt af og hygge snakket og skal må hvad et bad få jeg var komme til at svede en del :) men skal jo gører det ordenligt :) 

da jeg komme ud i bade hoppe Amber med dejlige bad vi fik :)

komme jeg igen ? ja det kunde jeg sagtens. Der er bar så mange dejlige tøser i byen i Julia komme i weekend så nu må vi se :)

Amber sagde hun var har næste uge med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JonDo skrev, den 13.8.2021 at 17:56:

Ja det er pige på billeder tjek.

her blive lidt bekymmert for hun moske ikke kunde tage den i bund, på den måde hun sagde det påMenn det kunne hun godt! og hun kune lige det :)

Ok budskabet om at billederne passer og hun kan lide at knalde går fint igennem. Tak for anmeldelsen
Kan du bekræfte at hendes bryster er hjulpet på vej af silikone?

/B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...