Goliath2.0 271 Skrevet 13. August, 2021 https://annoncelight.dk/showad/325284 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyder fisse 119 Skrevet 13. August, 2021 (edited) Faldt lige over dette på jeres annonce. 'Vi modtager til dette gang bang kun Skandinaviske udseende mænd. Ingen muslimer og mænd fra Afrika.'H He he.. Er det de afkortede pikke eller de store sorte Jern i ikke har lyst til? Eller er det bare kulørte mænd generelt. Det styrer i sku selv ... Hvorfor er der ingen billeder? Når i nu er så krævende, skal man da næsten også se hvad i har at tilbyde. Jeg ved da ikke hvad jeg siger ja til. Redigeret 13. August, 2021 af Nyder fisse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Coulibaly Skrevet 13. August, 2021 Nyder fisse skrev, for 10 minutter siden: Faldt lige over dette på jeres annonce. 'Vi modtager til dette gang bang kun Skandinaviske udseende mænd. Ingen muslimer og mænd fra Afrika.'H He he.. Er det de afkortede pikke eller de store sorte Jern i ikke har lyst til? Eller er det bare kulørte mænd generelt. Det styrer i sku selv ... Hvorfor er der ingen billeder? Når i nu er så krævende, skal man da næsten også se hvad i har at tilbyde. Jeg ved da ikke hvad jeg siger ja til. Der er linket til billeder til dem begge 2. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 312 Skrevet 13. August, 2021 Nyder fisse skrev, for 25 minutter siden: Faldt lige over dette på jeres annonce. 'Vi modtager til dette gang bang kun Skandinaviske udseende mænd. Ingen muslimer og mænd fra Afrika.'H He he.. Er det de afkortede pikke eller de store sorte Jern i ikke har lyst til? Eller er det bare kulørte mænd generelt. Det styrer i sku selv ... Hvorfor er der ingen billeder? Når i nu er så krævende, skal man da næsten også se hvad i har at tilbyde. Jeg ved da ikke hvad jeg siger ja til. Man styrer vel selv hvem man vil knalde med… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 13. August, 2021 Nyder fisse skrev, for 5 timer siden: Faldt lige over dette på jeres annonce. 'Vi modtager til dette gang bang kun Skandinaviske udseende mænd. Ingen muslimer og mænd fra Afrika.'H He he.. Er det de afkortede pikke eller de store sorte Jern i ikke har lyst til? Eller er det bare kulørte mænd generelt. Det styrer i sku selv ... Hvorfor er der ingen billeder? Når i nu er så krævende, skal man da næsten også se hvad i har at tilbyde. Jeg ved da ikke hvad jeg siger ja til. Hvis du gad at åbne de to du har i ansigtet, kaldet øjne, vil du se 2 link i annoncen. Der er link til de 2 der afholder eventet og der vil du se deres billeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyder fisse 119 Skrevet 13. August, 2021 Tak skal i have... Der skulle jeg lige have åbnet øjnene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg