Hop til indhold
Peter sagan

Østjyske Lulu

Recommended Posts

Guest Mellemben
Peter sagan skrev, for 3 timer siden:

Kan du uddybe det ? Så du mener ikke der er kvinden man møder?

Du vil kunne finde en del tråde herinde om netop Vendel manden (som er Pimp, hvis nok fra Norden Fjorden, som Nordjyderne kalder det) 

Der har dog været forskellige meninger om hans piger dog var de fleste enige om at han roder rundt i billeder af de kvinder han har i sin Stald, hvilket kunne tyde på han er ligeglad 

Omvendt kan man så observere at billeder ikke er Photoshop men ligner en ganske almindelig dansk kvinde i sin bedste alder om man vil, man skal dog være obs på det er en Pimp som får en del af kagen, så igen er det op til den enkelte om hvor ens moral ligger? For mit vedkommende så vil jeg ej støtte en Pimp som tjener på kvinder men som mange mænd siger så er et hul et hul, så op til den enkelte om hvor vidt man støtter en Pimp som i dette tilfælde Vendel manden, noget helt andet så ser pigen på billedet naturlig og godt ud omend det er hende man møder, det var blot min version af denne tråd og Vendel manden, god weekend og håber ikke det bliver set som afsporing! 

Har dog ej selv besøgt!

Redigeret af Mellemben
Manglende tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...