Hop til indhold
Peter563

Sex bio aarhus

Recommended Posts

 

 

Fræk fredag med mix dag & nat for par, single mænd & kvinder / åbent fra 9-05

Aarhus

I dag, kl 12:11

Fræk fredag hvor vi stiller hele sexbioen og klubben til rådighed efor den frække leg mellem kønnene.
Her kommer både, hetero mænd/kvinder, biseksuelle, gay, trans og shemale. 
Se konen eller manden servicere de liderlige single gæster, så alle de sexlystne singler også kan få sine behov dækket helt uden forpligtigelser. Slå fantasierne løs og opdag en spændende verden, som du ikke er ene om at finde attraktiv.

Sexbio , swingerklubben & sauna holder åbent og overholder alle myndighedernes krav. Der er ekstra håndsprit i alle rum, samt aftørrings papir og ekstra rengøring.
Det hele har åbent alle ugens dage fra kl. 09 morgen og helt til kl. 05 om natten.

Entre pris er KUN 150. kr. pr. person og du /I kan blive ligeså længe i har lyst!

Vigtig info omkring betaling: 

Vores betalingsautomat tager imod alle kreditkort, og du kan også betale med MobilePay.

( På jeres hævning står der ikke sexbio, men diskret navn "AL Webtech" )

Man kan i sexshoppen´s åbningstid altid betale med kontanter.

Sexhoppen Tys-Tys ligger 30 meter fra indgangen til sexbio, og åbningstiderne er:
Mandag til lørdag: 11.00 - 19.00
Søndag og helligdage er der lukket.

Vi glæder os til at byde jer alle velkommen i vores frække sexbio i aarhus:
Paradisgade 11
8000 Aarhus C
 

Nogen der har været her ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været i sexbio 2 gange..  En gang alene og en gang sammen med en veninde... Men nu hvor hele klubben er åbnet for kvinder skal jeg da helt sikkert derinde igen sammen med hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zero
Peter563 skrev, for 10 timer siden:

Hvad mener du om det . Fik du kontakt med nogen 

Jeg  søgte  ikke  kontakt,  da  jeg de  gange  jeg  har  været  der  har  haft  dejligt  frækt  selskab med.  

Jeg  har  primært  set  mænd  der. 

Der  er  pli  der,  ved  at  de  andre  besøgende  ikke  har  været  påtrængende  som  jeg  har  oplevet  andre  steder.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zero skrev, den 18.8.2021 at 19:49:

Jeg  søgte  ikke  kontakt,  da  jeg de  gange  jeg  har  været  der  har  haft  dejligt  frækt  selskab med.  

Jeg  har  primært  set  mænd  der. 

Der  er  pli  der,  ved  at  de  andre  besøgende  ikke  har  været  påtrængende  som  jeg  har  oplevet  andre  steder.  

Rart med pli.. Jeg har som sagt selv været i sex bioen med en veninde for nogle år siden.. Det var før hele klubben blev åbnet for kvinder. Der var to andre mænd der også som var lige rigelig påtrængende.. Men eller en fræk oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
denfraekke71 skrev, for 17 timer siden:

Rart med pli.. Jeg har som sagt selv været i sex bioen med en veninde for nogle år siden.. Det var før hele klubben blev åbnet for kvinder. Der var to andre mænd der også som var lige rigelig påtrængende.. Men eller en fræk oplevelse

Vil gerne sutte på en pik og lidt mere også 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...