Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var forbi i går. Bestilte en time med COF afslutning. Lejligheden er lækker og badefaciliteterne er helt fine. Opgangen er dog ud til en ret befærdet gade, så ikke det bedste sted at hænge og vente, men kommunikationen på Whatsapp gik glat, så jeg kunne gå lige ind. Hendes engelsk er ok, men ikke til akademiske samtaler :) Hun er smilende og har god humor. 

Kroppen er veldrejet, og hun er meget flot. Superfransk er inkluderet, og jeg må rose hendes evner både med mund og hånd. Afslutningen klarede hun selv med hånden som en ægte stjerne og tog glasuren som en champ. Gned det endda rundt in ansigtet med min pik bagefter. Bagefter snakkede vi lidt mens hun nussede mig i håret. Sød pige.

Anbefales herfra.

Hun er her til d. 17/8 og vender tilbage i november, sagde hun.

Brazilian Diamond - Eroguide.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Syntes hun er umuligt at få fat på, har prøvet på sms og WhatsApp
Og jeg kan se hun læser beskeden på WhatsApp - intet svar!!
 

Har kun skrevet sobert på engelsk og spurgt til booking muligheder og hvilken menu jeg ønsker
 

Andre der oplever, den primadonna opførsel???

Del dette indlæg


Link til indlæg
PoulPik skrev, for 25 minutter siden:

Syntes hun er umuligt at få fat på, har prøvet på sms og WhatsApp
Og jeg kan se hun læser beskeden på WhatsApp - intet svar!!
 

Har kun skrevet sobert på engelsk og spurgt til booking muligheder og hvilken menu jeg ønsker
 

Andre der oplever, den primadonna opførsel???

Hej PoulPik

 

Nu skriver du "primadonna opførsel", jeg gætter nu bare på at hun får flere henvendelser end hun kan nå at besvare/booke, så jeg vil tro hun enten vælger at svare dem som giver hende det bedste indtryk eller at hun svarer den hun når til, eller den som ligger øverst/nederst når hun kigger på telefonen, eller baseret helt på held, jeg kom igennem til hende efter et par dage, jeg undrer mig over at du kan se hun har læst dine beskeder, selv når jeg har en dialog med hende kan jeg kun se hun har modtaget dem, ikke at hun har læst dem (vv = modtaget vv i blå = læst, mine beskeder blev aldrig blå, heller ikke da hun svarede) Der er også muligheden at du har skrevet med en af hendes veninder og at dit ry ikke er godt, man kan gætte på mange ting... Jeg er dog sikker på at hun har super travlt, mange super lækre brasilianske skønheder slår bare alle de andre tøser med deres passion, det gør dem super populære, Lua som var her i juli, og var yderst populær, viste mig hvordan beskederne væltede ind de timer jeg var sammen med hende, det samme har mange andre af de mest populære piger vist mig, men PoulPik hvis du altid er en god anstændig fyr som behandler pigerne med respekt så vil jeg tror du har en god chance for at få et svar med lidt venlig vedholdenhed, det er i hvert fald min erfaring, baseret på et, synes jeg selv, grundigt studie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sikker på, jeg ikke har et dårligt ry ;)

Men, måske hænger det sammen, med hvad du beskriver - og som man siger, alt godt kommer til den som venter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aandersen

Var forbi skønheden denne eftermiddag og kan bekræfte, at det er svært at booke tid, da hun er meget populær. 
Hun leverer en ydelse af den højeste klasse (kunne dog kysse lidt dybere, men det er en detalje). Cof er for vildt og jeg tror, det tager lidt tid før alt genetisk materiale er væk fra hendes flotte hår.

Hun har sidste dag i morgen men kommer heldigvis snart retur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...