Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har tidligere haft kig på både Sonja og Naomi, når de har været i Danmark, og muligheden for at få en trekant med to så lækre piger virkede næsten for tillokkende... Men desværre blev lidt en fuser.

Problem #1: Ingen priser

På pigernes profiler er der ikke listet nogen priser, så det bliver en lang og indviklet korrespondence på tvivlsomt engelsk, for at finde ud af, hvad de overhovedet tilbyder. Det var Naomi jeg skrev med, og hun var sød og imødekommende, men der opstod desværre mange misforståelser. Til sidst lykkedes det dog at komme i mål med en aftale: 1h med hende og Sonja med SF og kys. Jeg skrev at jeg ville bekræfte aftenen før og skrive efter adressen om morgenen. Så langt så godt.

Problem #2: Ingen svar på dagen

Efter at have bekræftet vores aftale i går aftes uden problemer, og aftalt at jeg skulle skrive igen her til morgen, så kommer der pludselig ikke svar tilbage, da jeg skal bruge adressen (har også beskrevet oplevelsen i denne tråd). Træls. Så har man brugt en masse tid på at gøre sig lækker og klar, og så er der intet respons :oops:

10 minutter inden vores aftale, kommer der så endelig en besked: "Sorry I forgot"... okay, imponerende, men fint nok - vi er tilbage på sporet. Jeg kommer en halv time senere end først aftalt, men ellers er alt fint.

Jeg kommer afsted til stedet, som ligger i Ørestad i et nybyggeri. Fint diskret. Umiddelbart ligner det, at der er parkering på gaden, men det er kun 30 minutter, så det skal man lige være opmærksom på. Der er dog et p-hus på den anden side af gaden man kan benytte.

Da jeg skriver at jeg er kommet bliver jeg i vanlig stil sendt til en anden dør end den aftalte, og bedt om at ringe på hos et bestemt navn. Desværre drillede dørtelefonen, så det tog 3-4 minutter før jeg blev lukket ind.

Det syn der møder mig skuffer på ingen måde. Lad mig slå det fast med det samme: De her to piger er vanvittigt lækre! De er begge meget petite, og især Sonja er meget spinkel. Da hun vender sig om for at lede mig ind i det lille værelse ser man hendes absurd flotte røv (Der helt sikker har fået hjælp, men det har jeg nu intet problem med). Naomi er vanvittigt lækker, og den der passer bedst i min personlige smag. Dette billede er det mest vellignende af hende. Pigerne er søde, venlige men fåmælte og deres engelsk er tydeligvis begrænset. Naomi var den mest imødekommende.

Vi får aftalt 1 time med SF og kys. Prisen vil jeg holde for mig selv, men det er ikke billigt - havde jeg nu heller ikke regnet med, med to så lækre piger.

Vi går i gang, og så starter skuffelserne ellers:

Problem #3: Ingen SF fra begge piger samtidig

Pigerne vil ikke give blowjob samtidig, så mens Sonja suttede løs kyssede jeg lidt med Naomi. Hendes kys på dette tidspunkt var fine. Men det er sq lidt nederen at man ikke kan få set begge piger dele ens pik - er i min verden en stor del af en trekant.

Nåh, men aftørring af pikken og så blev det Naomis tur til at give den gas. Det gør hun virkelig godt! Imens fik jeg Sonja op at sidde på mit ansigt - nu begynder det at ligne noget!!...

Da jeg er klar til at gå videre til næste del beder jeg Sonja om at ride mig. Det vil hun gerne, men da jeg spørger Naomi om hun vil sidde over mit ansigt imens kommer næste skuffelse.

Problem #4: Man må kun slikke 1 af pigerne

De har så den regel, at når først man har slikket en af pigerne, så er det den eneste af dem, man må slikke! Okay - rimelig væsentlig detalje - måske I lige skulle have givet mig en heads up på den? Især fordi, at havde jeg valget, havde jeg klart foretrukket Naomi...

Nåh - men det ligger jo lissom en dæmper på en trekant, at man "bare" kan knalde en pige af gangen, mens den anden kigger på. Så må man ellers kærtegne og kysse hendes bryster, men efter starten ville ingen af dem kysse igen, fordi jeg havde slikket en af dem... Suk - så går ideen jo lidt af en trekant.

Problem #5: Ingen interaktion mellem pigerne

Pigerne hverken kysser, slikker eller rør ved hinanden. Det er lidt skuffende, især med de billeder de har på deres profil, hvor de mere end antyder at de gør.

Nåh - men så bliver der ellers knaldet i diverse stillinger, hvilket sådan set er fint, fordi det er som sagt 2 knaldlækre piger. Efter at have set Sonja røv på vej ind, har jeg bare glædet mig til doggy! MEN...

Problem #6: Ingen doggy med Sonja

Da jeg spørger siger hun "maybe, I can try". Jeg lover at starte meget langsomt, og siger at hun skal sige til, hvis der er det mindste. Vi går i gang, men hele tiden holder hun en hånd om roden af min pik, så jeg ikke kan støde længere ind. Fint nok - jeg respekterer selvfølgelig pigernes grænser, og indser at den doggy ikke bliver til så meget. Jeg undrer mig bare, fordi min pik er ganske gennemsnitlig størrelse, så vildt nok at den kan skabe problemer. Fair nok - vi finder en anden stilling.

Problem #7: Dårlig seng

Sengen er en halvanden seng, mega blød og kun cirka 30cm over gulvet. Det er sgu ikke optimalt, når man gerne vil kneppe dem på sengekanten. Så det begrænser det i forvejen meget begrænsede antal stillinger en del.

Efter at have skudt kanonen af i Naomi første gang ligger vi lidt og lige får vejret. Akavet stilhed. Jeg prøver at stille lidt spørgsmål og få smalltalk i gang, men det virker de ikke specielt interesseret i.

Nåh, men jeg siger at jeg er klar til runde 2 og Sonja går i gang med at sutte mig op igen. Herfra er det bare gentagelse resten af tiden. Havde mest lyst til at kneppe Naomi, og når man ikke må noget andet, bliver det bare en akavet omgang, hvor vi knepper, og Sonja sidder ved siden af, og prøver at lade som om hun er med. Naomi formår til gengæld at give indtrykket af, at hun er engageret i akten.

Problem #8: Tændte telefoner i samme rum

Under hele akten ligger deres telefoner ved siden af sengen, og de bimler og bamler. Det er sgu bare dårlig stil. Jeg er med på, at I har andre kunder, men de må sgu lige vente til den betalende kunde I har her nu er gået.

Da jeg fornemmer at min tid er ved at være gået, stopper jeg bare - jeg kan ikke komme igen - og er sgu ved at være træt af de samme 3 stillinger og kondomskift... Et hurtigt bad, og så ellers videre.

 

Alt i alt en træls omgang - på den ene side fik jeg lov at knalde to fantastisk lækre piger - men de mange forbud og problemer gjorde det bare til en omgang langt under middel.

Hvis jeg skal give en anbefaling, så er det at tage ud at besøge pigerne individuelt. Især Naomi er pivfræk, og jeg tror hun kan give en rigtigt god oplevelse på egen hånd.

Jeg spurgte, hvor længe de bliver, og de sagde nok en uges tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Giver sonja simpelthen ØKO-blow? Det har hun altid sagt nej til hos mig eller blot misforstået? 
Nogen der ved om hun tilbyder cim/slug?

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 2 minutter siden:

Giver sonja simpelthen ØKO-blow? Det har hun altid sagt nej til hos mig eller blot misforstået? 
Nogen der ved om hun tilbyder cim/slug?

BUC

Det gjorde hun i dag. Da jeg blev oplyst extras hed det at Sonja tilbød SF og kys. Naomi tilbyder SF, kys, CoF og mulitcome (hvad det så end betyder, for 1 time er inkl. 2x cum)...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly

Øv, det lyder sgu ret nederen - og ja det har været dyrt. Øv øv.

Jeg har snakket med Sonja og hun havde en lidt nederen energi. Naomi har jeg været sammen med et par gange - så pisselækker som du også skriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en træls oplevelse. 
Som du også selv skriver, har jeg også fået fornemmelsen af at de er bedre hver for sig. 
Er det rimelige priser hvis man skulle tage en one-on-one oplevelse med den ene af dem?

Redigeret af EnFyrFraKBH

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 32 minutter siden:

Øv for en træls oplevelse. 
Som du også selv skriver, har jeg også fået fornemmelsen af at de er bedre hver for sig. 
Er det rimelige priser hvis man skulle tage en one-on-one oplevelse med den ene af dem?

Jeg fik ikke deres solo-priser, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
thephd skrev, for 37 minutter siden:

Jeg fik ikke deres solo-priser, desværre.

900kr for 30 min. Sonja 300 ekstra for bj uden. Naomi 400kr for mf. 
 

Men de skal vidst grundlæggende til at stramme op og udvise lidt engagement. 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coulibaly
Quack skrev, 1 time siden:

De 2 skinker er simpelthen spild af penge!!

Har du besøgt? Hvis ja, begge 2 sammen eller en af dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...