Miller223 177 Skrevet 13. August, 2021 (edited) er det bare mig der tænker: hvad laver en 19 årig udenlandsk tøs som sugarbabe i Kbh? er det gp eller en studerende ( det skriver hun)? (2) SugarDaters Redigeret 13. August, 2021 af Miller223 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skotte1 5 Skrevet 13. August, 2021 mange udenlandske studerende får den su eller statsstøtte , som de ville få i hjemlandet. Sendt hertil f eks får en fra kina, ca 2000 i måneden Så hvis der ikke er tid til job, tja ) hun se da sød ud, gode suttelæber f eks )= 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman42 7 Skrevet 15. August, 2021 Hun er fin! Erfaringer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr. Børgesen 97 Skrevet 18. August, 2021 Jeg har skrevet sammen med hende. Hun vil gerne have sex, selvom der står noget andet i hendes profiltekst. Hun vil have møder af minimum 3 times varighed, og hun forlangte 5000,- Skrev til hende, at jeg synes det var for meget (kan alligevel højst komme to gange), og så blev jeg blokeret. Håber at der er andre herinde der får bedre held med hende, og vil fortælle om det bagefter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg