Peter563 12 Skrevet 13. August, 2021 Hej gutter Så en annonce på AL nigen herinde der har været i sex bio Aarhus ? Er det et besøg værd Kommer sim single Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 358 Skrevet 13. August, 2021 Det er vist mest for bøsser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 13. August, 2021 Sex bio har hele tiden været åben for kvinder og mænd... Og nu er selve swingerklubben også åben for kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 178 Skrevet 13. August, 2021 denfraekke71 skrev, for 13 minutter siden: Sex bio har hele tiden været åben for kvinder og mænd... Og nu er selve swingerklubben også åben for kvinder Én ting er at der er åbent for kvinder - men kommer der også nogen kvinder i swingerklubben? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 13. August, 2021 Molle37 skrev, for 6 minutter siden: Én ting er at der er åbent for kvinder - men kommer der også nogen kvinder i swingerklubben? Jeg ved ikke om der kommer kvinder i klubben.. Det er vist ret nyt, men mon ikke det kommer så... Jeg ved det har været kvinder i sexbio før.. Og jeg har selv haft en veninde med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 917 Skrevet 14. August, 2021 Jeg har været der vel efterhånden fire gange med forskellige GP´er hvor vi manglede et sted at være. Sidste gang husker jeg at vi ledte i hele hytten efter et privat rum og så kun mænd, også nogle hvor der var gang i blæsebælgen. Aldrig mødt en singlekvinde der. Men nu er stedet også bygget om idet sexshoppen er skilt ud og flyttet op på hjørnet af Paradisgade/Nørregade. Fremtiden vil vise om stedet kan tiltrække ægte swingere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg