Hop til indhold

Sex bio Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej gutter

Så en annonce på AL

nigen herinde der har været i sex bio Aarhus ?

Er det et besøg værd 

Kommer sim single 

Skrevet

Sex bio har hele tiden været åben for kvinder og mænd... Og nu er selve swingerklubben også åben for kvinder

Skrevet
denfraekke71 skrev, for 13 minutter siden:

Sex bio har hele tiden været åben for kvinder og mænd... Og nu er selve swingerklubben også åben for kvinder

Én ting er at der er åbent for kvinder - men kommer der også nogen kvinder i swingerklubben?

Skrevet
Molle37 skrev, for 6 minutter siden:

Én ting er at der er åbent for kvinder - men kommer der også nogen kvinder i swingerklubben?

Jeg ved ikke om der kommer kvinder  i klubben.. Det er vist ret nyt, men mon ikke det kommer så...  Jeg ved det har været kvinder i sexbio før.. Og jeg har selv haft en veninde med 

Skrevet

Jeg har været der vel efterhånden fire gange med forskellige GP´er hvor vi manglede et sted at være. Sidste gang husker jeg at vi ledte i hele hytten efter et privat rum og så kun mænd, også nogle hvor der var gang i blæsebælgen. Aldrig mødt en singlekvinde der. Men nu er stedet også bygget om idet sexshoppen er skilt ud og flyttet op på hjørnet af Paradisgade/Nørregade. Fremtiden vil vise om stedet kan tiltrække ægte swingere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.