Hop til indhold
Peter563

Sex bio Aarhus

Recommended Posts

denfraekke71 skrev, for 13 minutter siden:

Sex bio har hele tiden været åben for kvinder og mænd... Og nu er selve swingerklubben også åben for kvinder

Én ting er at der er åbent for kvinder - men kommer der også nogen kvinder i swingerklubben?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Molle37 skrev, for 6 minutter siden:

Én ting er at der er åbent for kvinder - men kommer der også nogen kvinder i swingerklubben?

Jeg ved ikke om der kommer kvinder  i klubben.. Det er vist ret nyt, men mon ikke det kommer så...  Jeg ved det har været kvinder i sexbio før.. Og jeg har selv haft en veninde med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der vel efterhånden fire gange med forskellige GP´er hvor vi manglede et sted at være. Sidste gang husker jeg at vi ledte i hele hytten efter et privat rum og så kun mænd, også nogle hvor der var gang i blæsebælgen. Aldrig mødt en singlekvinde der. Men nu er stedet også bygget om idet sexshoppen er skilt ud og flyttet op på hjørnet af Paradisgade/Nørregade. Fremtiden vil vise om stedet kan tiltrække ægte swingere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...