Hop til indhold

Recommended Posts

De faste ”låne piger kunne ikke eller er ikke i Landet fortiden” og balleri aflyst  tiden jeg har bestilt  ” dog i god tid ” så jeg søgte markede i gennem til  et fyraftens knald..  og syntes bare ikke der var nogte.  Og  dem  der var svarede ikke

Men  så  faldt jeg  over en  gammel kending en af de tjekkiske piger  som jeg har besøgt nogle gange på  østerbro…  jeg blev enig med Fredderik mellem  benene,  så  det gøre vi sku igen .. og i samme dur siger jeg  hvis du kommer på 5 min så  den næste kvinde du får lov at knalde er den grimmeste jeg  kan finde på Secortguiden og med den  værste anmeldelse på erroguide ” men   desværre hun var røget til amager..  efter en  kort sms hvor jeg  skriver det er  ca 20 min  kørsel fra hvor jeg er så  je g må desværre  springe over..  så  skriver hun sødt hun har en  ny veninde i den lejlighed på Østerbro… og hun  er Cute.. jeg  svare yes please and  maby a Link…  alt jeg  får er et tlf nummer.. . pyt jeg smider en besked..  ” are you free for incall  and 30 min .. 

Der går ikke mange min før jeg  får en  super sød besked tilbage ” self med ekstra osv osv ” og  adressen .. men  den kendte jeg jo jeg siger jeg  er 10 min  væk der fra.   Under vejs går det op  for mig jeg har jo ikke set annonce, billede  eller nogte…  jeg går jo direkte ind mod en total blind date…  panisk prøver jeg  at søge på  siderne med hendes telefon nummer..  intet kommer frem  et hurtigt  tjek bare ved at se telefon numere intet kommer..

Nå men ingen  vinder hvor ingen satser..   ringer  jeg er der og  så op på  5 sal…  ” kan mærke nervøsiteten  banke lidt og Fredderik nærmest siger hvis hun ikke er bare lidt lækker og  du vælger at knalde hende så  sprøjter jeg dig  i øjet og næste gang du er med  Jessica så  kommer jeg  indne du  får bukserne af”  men op  af trapperne og i døren …

Her står der bare  en  mega sexede pige.. 20-25 år..   langt rødligt  krøllede hår  iført stram trænings bh fra puma og  trusser  med selv samme logo…   perfekt  når man lige har besteget et hus i indre kbh  så  er det nærmest mig  der skulle bruge trænings tøj…. 

Kommer ind .. bliver tilbudt vand men  siger nej tak..  men  spørger om  håndvask til  at  vaske hænder og  pik

Inde på  værelset bytter penge hænder…   og  så  begynder kys bare at flyde…  ikke på munden da det var ekstra  men hals og bryst kasse og  ja .. jeg  bliver hård allerede…   hun smiler pige fjantet og  siger Bomm  you  are ready … ” jeg  bliver sku genert her ”  jeg  får trukket den  stramme Bralette af hende og  først her ser je g nogle utroligt  smukke velsiddende hvide bryster med små  dejlige røde bryst vorter..  ren  refleks griber mine hænder dem  og samler dem  og  jeg  kysser dem  blidt  og grådigt  på samme tid.. får sagt til hende jeg  ikke vil have Bj .. ”  det er vist  ikke nødvendigt  jeg var kamp  klar… men ned på  sengen  med hende så  jeg kunne slikke hendes lære fisse som  der til min overraskelse var  lidt  behåret..  ” ikke buskede men  eller ikke det korte stikkende.. ”  hun  smagte perfekt som  hun ud..   efter div stillinger..  og  Ride var hun ikke så  super til…   da vi skiftede fra Ride  ..  spurgte jeg  om hun kendte til Amazon Sex Position.  Det gjorde hun  ikke..  efter et hurigt Google og vise bilder  og  hun  griner o g siger why not lets try-….   Det tog lige lidt forsøg  og jeg  kunne sige mig selv  hun  kunne ikke ride så  godt så  her var det heller ikke helt perfekt..  vi  sluttede i  Saksen så  jeg  kunne nyde både hendes røv  og de smukke bryster …  jeg  fik udnyttede 35 minutter ud af de 30

Stedet  ja  .. det er vel  8/10

Dejligt diskret, nemt at parkere

Pigen får 10/10

Ser jeg  bort fra ride så ja så  får sex sku også 10/10

Bj kan jeg  ikke tale med om da jeg  hadere Bj ..

Men hun dufter godt, smager ren,  god til engelsk..

Kommer jeg igen  ohh ja.. på  lørdag allerede.. Stedet er sidegade til

strandboulevarden,  ” nær kræftens bekæmpelse ” jeg  undskylder det manglende link  me n tlf nummer ender på  *17*

Skal jeg beskrive hvordan hun  ser ud  sååå har hun bryster som  Jessica Serrano og lige så langt  hår bare rødeligt, krop som Lærke fra PG (  måsk lidt mere fyldige baller  

Og så  er hun omtrent lige så  høj som jeg  så  det er 178 ish  cm ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
EnFyrFraKBH skrev, for 31 minutter siden:

Tak for en fin anmeldelse. Men kan du det mindste ikke oplyse hendes kaldenavn, sådan at andre kan lave en søgning?

Det ville jeg mægtigt gerne 

men jeg fik det ikke. 
jeg fik kun telefon nummeret 

mig jeg indrømmer jeg kender ikke helt reglerne for om man må give det herboende 

lige som man heller ikke giver adressen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...