Hop til indhold

Recommended Posts

-Aldersgrænser-

Jeg er ny her på siden og jeg kunne godt tænke mig at vide om alle pigerne herinde ikke vil ha noget at gøre med unge der er 17 år næsten 18 jeg er en måned for at blive 18 og jeg skrev med en pige her tidligere hun sagde at man skulle være over 25 ?

Nogen der kan hjælpe mig eller henvise mig til et sted der tager unge der er 17 årige drenge og op efte :cry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

der er nogle piger der sætter aldersbegrænsning på, men forsæt du bare din søgning,der skal nok blive gevinst mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan måske være fordi de synes at du er for ung, eller det bliver for drengerøvsagtigt.

Men jeg tror bare du skal finde en du kunne tænke dig at besøge, og så fortælle hvad du havde tænkt dig skulle foregå.

Så er der vel stor chance for at hun vil se dig.

det er ihvertfald mit gæt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener man skal være 18 får man må købe sex så du må nok vente den 1 månede

http://da.wikipedia.org/wiki/Prostitution

Det er også lovligt at være kunde hos en prostitueret, blot vedkommende er mindst 18 år.

http://www.sine.dk/Uploads/UniquePress.pdf

Unge under 18 har hverken ret til

at gå til prostitueret eller at kaste sig ud i erhvervet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kan måske være fordi de synes at du er for ung, eller det bliver for drengerøvsagtigt.

Men jeg tror bare du skal finde en du kunne tænke dig at besøge, og så fortælle hvad du havde tænkt dig skulle foregå.

Så er der vel stor chance for at hun vil se dig.

det er ihvertfald mit gæt.

Det er der nok rigtigt meget i.

Ser man f.eks i Ekstrabladet, er der flere milf'ere, der drømmer om unge fyre – og de gør også noget ved det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

der er nogle piger der sætter aldersbegrænsning på, men forsæt du bare din søgning,der skal nok blive gevinst mvh

Helt enig klø du bare på.

Find en pige der reklamerer med at være 21 år, hvis du er heldig er hun i starten af 20'erne og der vil være en lille håndfuld mellem jer.

Prøv da bare at møde på en klinik hvor der er en ung pige på vagt, og hun kan møde dig face to face.

Det skal nok gå ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der nok rigtigt meget i.

Ser man f.eks i Ekstrabladet, er der flere milf'ere, der drømmer om unge fyre – og de gør sgu' også noget ved det!

Hvem der dog bare var ung i dag!

Det har jeg ikke lige lagt mærke til på eb.dk :D at de ligefrem søger yngre fyre

Tror nok det er herinde jeg har hørt at man ikke skal være bange for at spørge :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Aldersgrænser-

Jeg er ny her på siden og jeg kunne godt tænke mig at vide om alle pigerne herinde ikke vil ha noget at gøre med unge der er 17 år næsten 18 jeg er en måned for at blive 18 og jeg skrev med en pige her tidligere hun sagde at man skulle være over 25 ?

Nogen der kan hjælpe mig eller henvise mig til et sted der tager unge der er 17 årige drenge og op efte :cry:

Så må du lige vente en måned, til du bliver 18 år ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

What's the problem?

Så du er 18 om ca 17 sekunder.

... og hvem har du tænkt dig at oplyse det til og hvem har du tænkt dig skulle spørge?

Tingene har måske nok ændret sig en del, siden jeg som 16 årig havde mine første besøg hos prostituerede. Den gang blev der ikke spurgt til min alder.

Når folk spørger mig i dag, hvor gammel jeg er i dag, siger jeg altid 55. Det er lettere bare at runde op.

Du ser sikkert meget ung ud af en 21 årig. :-)

Lad være med at se begrænsninger, - se muligheder.

god vind - håber du får en god oplevelse.

og husk: Det vigtigste råd jeg kan give dig: behandl dem altid med respekt, opfør dig pænt og husk at være nyvasket. Det giver bare så mange ekstra point.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg kan heller ikke se det store problem. Book en pige der reklamerer med at være 21 og sig du er 18. Man tjekker jo ikke hinandens dåbsattest inden man knalder. :D Så længe du opfører dig pænt overfor pigen skal det nok gå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...