Hop til indhold
TopDaddy

Forslag om indførelsen af "to-finger-test" af de Danske Lotter i trøjen

Recommended Posts

Forslag om indførselsen af Jomfrutest i det danske militær af kvindelige værnepligtige ved brug af "to-finger-testen" som har været anvendt længe og med stor success i den Indonesiske hær.

https://edition.cnn.com/2021/08/06/asia/indonesia-virginity-tests-scli-intl/index.html

Kristian Hedegård, Morten Østergaard, Jeppe Kofoed, Jakob Ellemann-Jensen og mig selv har allerede os frivilligt til at forestå undersøgelsen - jeg har sat kryds ud for de storbarmede blondier. Med den iver jeg vil foretage en grundig undersøgelse af mine unge rekrutter er jeg sikker på jeg blir general i løbet af ingen tid!

Dem som ønsker at hjælpe Danmark kan skrive sig op nedenunder. Vi har brug for kyndige til opgaven og jeg tror de bedste er at finde herinde :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mange tilfælde er fingre ikke nok, der skal pik til, og efterfølgende kan man samvittighedsfuld skrive i test logen at hun rigtigt nok  var jomfru.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kristian Hedegård sidder lige i den rette højde og når har nu ikke futter rundt inde på Christiansborg mere, har han jo god tid til det ;):lol::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62
TopDaddy skrev, for 3 timer siden:

Forslag om indførselsen af Jomfrutest i det danske militær af kvindelige værnepligtige ved brug af "to-finger-testen" som har været anvendt længe og med stor success i den Indonesiske hær.

https://edition.cnn.com/2021/08/06/asia/indonesia-virginity-tests-scli-intl/index.html

Kristian Hedegård, Morten Østergaard, Jeppe Kofoed, Jakob Ellemann-Jensen og mig selv har allerede os frivilligt til at forestå undersøgelsen - jeg har sat kryds ud for de storbarmede blondier. Med den iver jeg vil foretage en grundig undersøgelse af mine unge rekrutter er jeg sikker på jeg blir general i løbet af ingen tid!

Dem som ønsker at hjælpe Danmark kan skrive sig op nedenunder. Vi har brug for kyndige til opgaven og jeg tror de bedste er at finde herinde :) 

jeg afventer at du kommer med borgerforslaget - det burde få stor opbakning, spec. i Rød blok !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor det dog fylder mit hjerte med glæde at se de bedste mænd støtte op om dette forslag, samt melde sig til tjeneste for gode gamle Danmark! 

Bødlen berør et vigtigt punkt:

Bødlen skrev, for 1 time siden:

I mange tilfælde er fingre ikke nok, der skal pik til, og efterfølgende kan man samvittighedsfuld skrive i test logen at hun rigtigt nok  var jomfru.

Nemlig logistikken, indtil videre er vi 9 og med alle de dejlige damer vi skal igennem, og vi har jo kun 2 hænder? Jeg forslår vi udvider testen til at pik og tunge også kan benyttes. Så er det nemlig muligt for os at undersøge 4 piger på EN GANG!! 1 piger til hver af vores 2 hænder, 1 pigen som får pik, og den sidste 4'e pige som bliver undersøgt af tungen. 
 

aarhus62 skrev, for 27 minutter siden:

jeg afventer at du kommer med borgerforslaget - det burde få stor opbakning, spec. i Rød blok !

Jeg regner med stor opbakning af ca. 50% af befolkningen, uden hensyntagen til partifarve :)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

Altså jeg ville da heller ikke blive ked af lidt overarbejde i denne vigtige sags tjeneste ;)

 

Ja overtimer ville være meget velkomment 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...