TopDaddy 275 Skrevet 13. August, 2021 Forslag om indførselsen af Jomfrutest i det danske militær af kvindelige værnepligtige ved brug af "to-finger-testen" som har været anvendt længe og med stor success i den Indonesiske hær. https://edition.cnn.com/2021/08/06/asia/indonesia-virginity-tests-scli-intl/index.html Kristian Hedegård, Morten Østergaard, Jeppe Kofoed, Jakob Ellemann-Jensen og mig selv har allerede os frivilligt til at forestå undersøgelsen - jeg har sat kryds ud for de storbarmede blondier. Med den iver jeg vil foretage en grundig undersøgelse af mine unge rekrutter er jeg sikker på jeg blir general i løbet af ingen tid! Dem som ønsker at hjælpe Danmark kan skrive sig op nedenunder. Vi har brug for kyndige til opgaven og jeg tror de bedste er at finde herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 1389 Skrevet 13. August, 2021 Jeg melder mig naturligvis under fanerne, alt for Danmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bødlen 698 Skrevet 13. August, 2021 I mange tilfælde er fingre ikke nok, der skal pik til, og efterfølgende kan man samvittighedsfuld skrive i test logen at hun rigtigt nok var jomfru. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 1932 Skrevet 13. August, 2021 Kristian Hedegård sidder lige i den rette højde og når har nu ikke futter rundt inde på Christiansborg mere, har han jo god tid til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest aarhus62 Skrevet 13. August, 2021 TopDaddy skrev, for 3 timer siden: Forslag om indførselsen af Jomfrutest i det danske militær af kvindelige værnepligtige ved brug af "to-finger-testen" som har været anvendt længe og med stor success i den Indonesiske hær. https://edition.cnn.com/2021/08/06/asia/indonesia-virginity-tests-scli-intl/index.html Kristian Hedegård, Morten Østergaard, Jeppe Kofoed, Jakob Ellemann-Jensen og mig selv har allerede os frivilligt til at forestå undersøgelsen - jeg har sat kryds ud for de storbarmede blondier. Med den iver jeg vil foretage en grundig undersøgelse af mine unge rekrutter er jeg sikker på jeg blir general i løbet af ingen tid! Dem som ønsker at hjælpe Danmark kan skrive sig op nedenunder. Vi har brug for kyndige til opgaven og jeg tror de bedste er at finde herinde jeg afventer at du kommer med borgerforslaget - det burde få stor opbakning, spec. i Rød blok ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TopDaddy 275 Skrevet 13. August, 2021 Hvor det dog fylder mit hjerte med glæde at se de bedste mænd støtte op om dette forslag, samt melde sig til tjeneste for gode gamle Danmark! Bødlen berør et vigtigt punkt: Bødlen skrev, for 1 time siden: I mange tilfælde er fingre ikke nok, der skal pik til, og efterfølgende kan man samvittighedsfuld skrive i test logen at hun rigtigt nok var jomfru. Nemlig logistikken, indtil videre er vi 9 og med alle de dejlige damer vi skal igennem, og vi har jo kun 2 hænder? Jeg forslår vi udvider testen til at pik og tunge også kan benyttes. Så er det nemlig muligt for os at undersøge 4 piger på EN GANG!! 1 piger til hver af vores 2 hænder, 1 pigen som får pik, og den sidste 4'e pige som bliver undersøgt af tungen. aarhus62 skrev, for 27 minutter siden: jeg afventer at du kommer med borgerforslaget - det burde få stor opbakning, spec. i Rød blok ! Jeg regner med stor opbakning af ca. 50% af befolkningen, uden hensyntagen til partifarve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 1389 Skrevet 13. August, 2021 Altså jeg ville da heller ikke blive ked af lidt overarbejde i denne vigtige sags tjeneste 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bødlen 698 Skrevet 13. August, 2021 lille_peter skrev, for 3 timer siden: Altså jeg ville da heller ikke blive ked af lidt overarbejde i denne vigtige sags tjeneste Ja overtimer ville være meget velkomment 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 13. August, 2021 Jeg melder mig, ulønnet og frivillig, til efterfølgende at lave kvalitets- og kontroltest af de testede feminister. Bare for den gode ordens gerning. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg