Hop til indhold
Guest Pophair

Ungarske Camilla i Holsted.

Recommended Posts

Guest Pophair

I går fik jeg besøgt Camilla i Holsted. Jeg havde skrevet på på whattsapp og der var god respons på min henvendelse. 

Aftalen blev onsdag kl 13.

Troppede op på slaget, gik til bagdøren og der åbnet med det samme. 

Blev mødt af en smilende Camilla. Under vores sms samtale, havde vi brugt engelsk i skrift, men hun slog over i Tyskland, hvilket passede mig fint :)

Alder er Ca 28-30, en flot kvinde. Billeder fra annoncen passer. Bryststørrelse ca 85 DD, naturlige. Let buttet, men fast. 

Vi snakkede frem og tilbage, også med de 2 andre piger på stedet.  Blev tilbudt mad  efter sex. 

Det er hende på billedet. Vi delte en smøg, før min time skulle bruges, Camilla har ikke travlt, men virkede afslappet. 

Nå i gang :)

Tog et hurtigt bad.  Camilla lå klar på sengen da jeg kom ind. Hendes bryster er virkelige flotte. Legede med dem, det kunne hun li :

Begyndte at slikke hende, hurtig reaktion :) hun holdt midt hoved mellem benene og kort tid efter kom hun. Kunne mærke hun blev våd, hun smilede og sagde tak :)

Havde bestilt en time og en time i godt selskab går hurtigt. 

Vi nåede hele vejen rundt. 

Efter afslutning, gik vi ud til de 2 andre og jeg fik noget at drikke og blev tilbudt mad. 

Vi snakkede på Tysk sammen og det var tid at ta afsted. Jeg var ude efter 1,5 time

Alt i alt en god oplevelse med en dejlig kvinde. 

Kan godt finde på at komme igen. 

https://annoncelight.dk/showad/324823

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...