Hop til indhold
Onslow

Elena, Bilina CZ

Recommended Posts

Grænsen mellem Sachsen og Bøhmen har i nogle år været et af mine populære rejsemål, som fra grænsen kan nås i bil på 5 - 6 timer.

I det Sächsische og Böhmishe Schweitz er der bare så lækkert med de fantastiske sandstensklipper med deres dybe og vilde slugter, for et naturmenneske som mig er det bare paradis på jord. Og så deler klipperne også vejret, sådan at forstå, at vejret i de sydlige bjerge i reglen er en del bedre end nordpå, sådan var det også i år.

At en grænseegn så også bevirker billige priser på grund af konkurrencen hen over grænsen, er jo heller ingen skade til.

Nu er det ikke for sex, jeg tager på ferie, men det er værd at nævne, at for 10 år siden var Teplice verdens vel nok største sexmarked, hvor en by lidt større end Vejle husede mindst 10.000 prostituerede, der gjorde det at færdes nærmest til at løbe spidsrod.

Dette er nu ikke længere så ekstremt, der er vel ca. 100 af gadens løse fugle tilbage, efter at bystyret har sat hårdt ind for at ændre byens image.

På hjemturen fra en tur til den pragtfulde kurby Karlovy Vary (Karlsbad) nåede jeg til den lille flække Bilina mellem Most og Teplice, og der på en parkeringsplads i indtrikvarteret ved indkørslen til byen stod hun så, den unge smukke pige, lidt luset klædt men smilende.

Jeg syntes nok, at hun så lidt lovligt ung ud, men bilen svingede helt af sig selv ind og hun kom da også skyndsomt hen til mig, skyndsomt, men også med den unge piges generthed, som vi vel alle kender fra filmindustrien. Og hvad var det, fra et skjul bag busskuret dukkede så yderligere en pige op, eller snarere en kvinde sidst i 20-erne, begge vurderede jeg til at være rumænske sigøjnere, og det kunne den ældste da også bekræfte. Jeg spurgte til den unges alder, og svaret kom igen fra den anden, 18, og her skulle jeg vist have lyttet til alarmklokkerne, men efter at vi havde aftalt 20€ kom hun med i bilen og op ad en sidevej gik det. Da det nok ikke vil være komfortabelt at kneppe i min minibil, blev det til et blowjob naturel, hvor hun var helt nøgen bortset fra strømper og sneakers.

Det blev vel udført mens jeg kælede for hendes dejlige ungpigebryster, men iblandet en form for desperat higen efter at gøre det godt nok. Hun fik øje på mit kamera og spurgte, om jeg ville tage billeder af hende, og det kunne jeg naturligvis ikke sige nej til. Nu, hvor jeg har tømt kameraet, kommer så den mærkelige følelse op i maven igen, som jeg også havde under hele forløbet, de smukke øjne har et underligt sørgmodigt skær, dengang tænkte jeg, at det bare var det akavede ved at være sammen med en mand, der kunne være hendes bedstefar, men jeg skulle blive klogere.

Jeg satte mig til at holde kærligt om hende og kærtegne hende uden seksuelle undertoner, og hun så faktisk ud til at nyde pusterummet og spandt som en lille kattekilling. Mavefornemmelsen fik mig så til at forsøge at indlede en samtale med hende imens, men hun kunne ikke ét ord tysk eller engelsk, så jeg prøvede ved hjælp af mit pas og min notesblok at vise hende min alder for at finde frem til hendes, og det var en chokerende oplevelse, som jeg af hensyn til sitets regelsæt vist ikke vil komme nærmere ind på.

Inden havde jeg givet hende 30€ i stedet for de forlangte 20, så hun livede bare i den grad op, at en kombination af bondeanger og lysten til at se hende rigtigt glad fik mig til at tage en djævelsk og skæbnesvanger beslutning.

Jeg fik hende til at klæde sig på, lukkede bildøren og kørte. Jeg satte kursen mod Hrensko, den maleriske lille landsby klods op ad både Elben og den tyske grænse, hvor jeg boede. Byen er nærmest overtaget af vietnamesiske handlende, som fra deres små boder faldbyder alt mellem himmel og jord. Sammen gik vi shop-amok, og hun blev udstyret med trusser, bukser og bluser, kjole og høje sko samt deo og parfume, så askepot var klar til forvandlingen.

Vi gik op på mit værelse og jeg fik hende grundigt skrubbet under det varme vand, som hun nød, som var det første gang,.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ville hun vist vise sin taknemmelighed, for hun tørrede mig blidt og dejligt, tog min hånd og førte mig hen til sengen.

Fornuften var jo for længst gået fløjten, så jeg slikkede hende, til safterne strintede ud af hende, det blev til både en 69'er og sex i flere stillinger, inden vi sank sammen og bare lå og holdt om hinanden.

I bad igen, på med sminke og den lækre nye kjole med tilhørende stiletter, og derefter gik det ned i restauranten, hvor folk var ved at falde over hinanden for at glo, den søde og super attraktive servitrice forklarede jeg, at det var min steddatter, der var på besøg, og det bragte god stemning blandt personalet.

Godt mætte og veltilpasse var det så på tide at køre de 40 minutter tilbage til Bilina, og jo nærmere, vi kom, jo mere tavs og indesluttet blev hun. Jeg troede fejlagtigt, at det var fordi, hun var lidt ked af at skulle tilbage på gaden, så jeg gav hende yderligere 100€ men det skulle vise sig at være den pure angst, der bevirkede hendes humørskift.

Da vi rullede ind på P-pladsen kom før omtalte kvinde stæsende, mens hun fremsatte nogle uforståelige gloser, hvis ubehagelige betydning, jeg ikke kunne være i tvivl om.

Og hvad værre var, bag hende kom, hvad man slet ikke kunne være i tvivl om, alfonsen. Jeg vurderede ham til at være halvt så gammel som jeg, et ½ hoved højere, veltrænet og 30 kg tungere end mig.

Han talte et forståeligt tysk, hvilket ikke gjorde hans fremtoning mere behagelig, og mens kvinden rev og sled i Elena, hendes tøj og medbringsel, mens hun uddelte lussinger, gik den forfærdelige sandhed op for mig, jeg havde været sammen med, hvad man vel bedst kan betegne som en sexslave.

Dukkedrengen fortalte mig umisforståeligt, at hvis jeg ikke øjeblikkeligt betalte ham 200€ for tabt indtjening, så ville han banke mig og overgive mig til de politifolk, som fik del i hans udbytte, og han undlod ikke at trække skjorten til side, så den Crocodile Dundee kniv, han havde i bukselinningen kom til syne.

Da min peberspray lå i bilen, forsøgte jeg mig med at fortælle ham, at jeg allerede havde givet pigen 130€, men det ville han skide højt og flot på og blev bare mere truende.

Så blev det tid til handling, mens jeg fumlede efter min tegnebog, tog jeg venstre hånd op og kløede mig på hagen, strakte fingrene fuldstændigt og lod hånden fare ud efter hans ansigt, og bingo, lang- og ringfinger ramte hver sit øje, som øjeblikkeligt lukkede.

Nu var den store karl gået af ham, og overvældet af succesen nikkede jeg ham en skalle, så næsen sad omme ved begge ører, og for lige at sætte trumf på lossede jeg ham i kuglerne, mens han var på vej ned i bevidstløs tilstand.

Bortset fra 2 forstuvede fingre havde jeg ikke lidt overlast, men selv om jeg kørte rundt og ledte, kunne jeg ikke finde pigen, jeg håber virkeligt ikke, at de har ladet deres frustrationer gå alt for vildt ud over hende.

Hvis og hvis, min røv var spids, havde jeg i Hrensko vidst, hvad jeg ved i dag, så havde jeg beholdt hende hos mig og taget hende med hjem og hjulpet hende til en tilværelse her i landet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Puha, tak for beretningen, der næsten var som en lille erotisk kriminovelle, det må have været en oplevelse du aldrig vil glemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

På den ene side, en super spændende beretning, på den anden side, også dybt skræmmende. Ved sgu ikke om jeg havde reageret på den måde, og spørgsmålet er vel også, hvad havde ham gorillaen gjort, hvis man ikke lige havde haft de 200 Euro til øjeblikkelig betaling, og havde handlet som du gjorde...

Har allerede ondt af dem, som løber ind i ham en gang i fremtiden, for så er det formodentlig ikke en ”Crocodile Dundee kniv” han har under jakken, men nærmere en John McClane samfundshjælper, han ønsker næppe at blive ydmyget af "The Great Dane" en gang til :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

God og spændende beretning i hvert fald. Tak for den.

Jeg kan ud fra denne historie også se værdien i at holde sig til ordnede klubber med ordnede forhold.

Jeg har sgu ikke lyst til at risikere, at blive udsat for vold eller anklaget for vold i det tilfælde at jeg har forsvaret mig for succesfuldt. Ej heller at blive anklaget for sex med mindreårig selvom det er uforsætligt.

I bad igen, på med sminke og den lækre nye kjole med tilhørende stiletter, og derefter gik det ned i restauranten, hvor folk var ved at falde over hinanden for at glo, den søde og super attraktive servitrice forklarede jeg, at det var min steddatter, der var på besøg, og det bragte god stemning blandt personalet.

Lol - troede de virkelig på den?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres deltagende kommentarer. :)

Frej, som jeg tidligere har berettet, så lejer jeg gerne en feriekæreste i Hamburg, men der var i år ikke noget for mig interessant at drive op.

Men jeg kender mig selv, hvis jeg ankommer alene til hotellet, så lejer jeg altid et dobbeltværelse og meddeler, at min kone eller én eller flere af mine børn måske dukker op.

Det får ejeren/receptionisten til at vejre muligheden for mersalg, og så forekommer det ikke absurd, at der pludselig er en pige eller kvinde, som skal overnatte.

Og nej, jeg er ingen John McClane eller lignende, men har en aversion mod ubehageligheder og en evne til at se dem komme og handle derefter.

Og historien endte faktisk noget grummere, end jeg har beskrevet, for svinet havde en kollega, som kom tililende, men et spørgsmål om, hvorvidt han havde lyst til samme behandling, affødte et hurtigt trav væk og heftig telefontrafik, og inden jeg havde set mig om, rullede en politibil ind på pladsen, og ud steg et par skummelt udseende betjente. Selv om der i luftlinie er mindre en 10 kilometer til den tyske grænse, så talte eller ville tale ingen af dem hverken tysk eller engelsk.

Orkestreret af svin nr. 2 gik de så på mig med opknappede pistolhylstre, så jeg skulle ikke have klinket noget, men blev lagt i håndjern og ført over til politibilen uden mulighed for at låse min egen bil.

Jeg så det tårne sig op, at jeg ville miste både bil og fotoudstyr, da miraklet skete.

En anden type politibil rullede ind, og ud steg et par betjente i en ligeledes anderledes uniform, og her fejlede viljen og evnen til sprog ikke noget. Da jeg skulle køres væk, bad jeg de 2 nyankomne om at kigge over bag busskuret, og den ene af dem kom tilbage med et fast tag i kvinden og den anden med pigen, hvis ansigt var indsmurt i blod.

Da jeg så fik lov til at komme med min udlægning af historien, hostede de et par klare beskeder til de 2 korrupte, og jeg slap ud af håndjernene. Jeg måtte identificere mig via pas og kørekort, og de accepterede yderst venligt blot at beholde mit visitkort, så de kunne kontakte mig, hvis det blev nødvendigt.

De kontaktede mig så fredag d. 2/8 om eftermiddagen. De 4 sigøjnere var blevet udvist administrativt og var allerede på vej til Rumænien, der kunne ikke bevises noget over for de 2 betjente, så sagen ville blive lukket, uden at det ville få konsekvenser for nogen, heller ikke mig.

Pyha, andre lande, andre sæder og skikke, lovgivning og arbejdsmetoder i politiet ikke at forglemme, jeg tror nok, at denne oplevelse får min forstand til at blive i det øverste hoved og ikke lade mig friste af min fascination af de helt unge for fremtiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...