Hop til indhold
padelguden

LacrishJA (Lacrisha Gorgeous)

Recommended Posts

Lacrisha

Forleden dag var jeg på besøg hos Lacrisha ude på Islands Brygge, og det var en stor fornøjelse.

Jeg har tidligere stiftet bekendtskab med nogle af Letland-pigerne (Laura, Vanessa (org) mfl.) med samme tekst. Lacrisha er fra Litauen, men i samme klasse.

Hendes billeder er lettere retoucherede, men det er utvivlsomt hende på billederne, omend hun er en lille anelse mere kurvet, men med flad mave, faste former og flot hud. Hendes bryster er lavet, men er lavet godt og eneste giveaway er sådan set arret og følelsen, men jeg måtte gerne tage ved. Hun er super sød, joker, tager selv en masse initiativ til berøring og nus og er heller ikke bleg for lidt leg med fingrene. Der var endvidere tungekys, men jeg ved ikke om der kan arrangeres decideret tungesnav, da det ikke lige er min kop te. Jeg havde en super god kemi med hende, men det var ærligt talt ikke svært at få antændt. Jeg vil fremhæve hendes blowjob uden samt evnen til at tage godt imod også hårdere stød så det hele klasker.

Hun er her nogle uger endnu.

Eneste minus var at jeg fik lov til at stå og flagre i tre minutter foran døren.

God fornøjelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Tak. 
Er det det billede 6+7 som yder hende mest retfærdighed? Der er hun virkelig lækker imo. 
 

BUC

Redigeret af BUC2610

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Warrior skrev, for 2 minutter siden:

Hendes fotos er manipulerede og slet ikke så køn når h7n åbner døren. Jeg var forbi og vendte om igen

Det ligner sku da ikke selfie-mafiaen. Holder deres piger ikke en meget meget høj standard, nærmest unge modeller?!? 
 

Jeg følger med spænding denne tråd:-)

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
padelguden skrev, for 19 timer siden:

Lacrisha

Forleden dag var jeg på besøg hos Lacrisha ude på Islands Brygge, og det var en stor fornøjelse.

Jeg har tidligere stiftet bekendtskab med nogle af Letland-pigerne (Laura, Vanessa (org) mfl.) med samme tekst. Lacrisha er fra Litauen, men i samme klasse.

Hendes billeder er lettere retoucherede, men det er utvivlsomt hende på billederne, omend hun er en lille anelse mere kurvet, men med flad mave, faste former og flot hud. Hendes bryster er lavet, men er lavet godt og eneste giveaway er sådan set arret og følelsen, men jeg måtte gerne tage ved. Hun er super sød, joker, tager selv en masse initiativ til berøring og nus og er heller ikke bleg for lidt leg med fingrene. Der var endvidere tungekys, men jeg ved ikke om der kan arrangeres decideret tungesnav, da det ikke lige er min kop te. Jeg havde en super god kemi med hende, men det var ærligt talt ikke svært at få antændt. Jeg vil fremhæve hendes blowjob uden samt evnen til at tage godt imod også hårdere stød så det hele klasker.

Hun er her nogle uger endnu.

Eneste minus var at jeg fik lov til at stå og flagre i tre minutter foran døren.

God fornøjelse.

 

Ty sweetheart, for great reviews, hope see you again:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...