Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/318470
 

Skulle prøve en omgang massage m.v. her. Bestemt ikke diskret hvis man kommer fra Esbjerg området, med mindre at man kan komme med en historie omkring hvad man lavede i området. 
 

Bestilte tid på sms hvilket foregik nemt og på dansk. Da jeg kom til stedet snakkede pigen kun engelsk. Men ikke noget problem for mig. 
 

De kørte med nogle ret heftige priser - 1500kr for 1 Time fuld pakke - 1000 for økoblow, men bestemt ikke komme i munden. Betaling på forhånd. 
 

Der blev fortaget et valg - og massagen var godt nok sølle. Totalt ligegyldige berøringer, men engang imellem skulle hub lige have arme og ben og ryg og nakke til at sige knæk - altså på mig. 
 

Vend rundt og stadig ikke antydning af pirring, men hun var dog nøgen. Efter lidt mere knæk og bræk skulle der så arbejdes på 2. Del af seancen - som blev afsluttet på en halvkedelig måde, men med det ønskede resultat. 
 

Da jeg kom ud derfra, kunne jeg se at hun bestemt ikke kørte efter et schweizer-ur, da der langt fra var gået en time…

Gentagelse - bestemt ikke med så ringe tidsfornemmelse og så sløv behandling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sjovt! Jeg havde det sgu på fornemmelsen , at det ikke er særligt godt! Der er noget ved annoncen der er uldent. Jeg forespurgte via SMS om en halv times massage. Svaret var at det kun var muligt at få 1 times Gold service til 1500 kroner. Jeg betakkede mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...