Hop til indhold

Recommended Posts

Madame Sascha, i mine øjne en smuk, fantastisk og attraktiv domina.

Madame Sascha er nærværende og giver en sublim og grænsesøgende oplevelse. 

Efter dialog omkring ønsker og grænser mødte jeg spændt op hos Madame. Madame Sascha har absolut ikke skuffet.

Madames kælder er meget veludstyret og Madame er meget dygtig og erfaren, tænker enhver fantasi kan udleves her.Madame Sascha

Jeg vender tilbage til Madame til flere sessioner fremover. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sommerridtfri,

velkommen til EROGUIDE, nu vil du nok opleve, at din anmeldelse beskyldes for, at være bestillings arbejde fordi du kun har været på EROgUIDE ganske kort, men jeg kan kun være enig med dig .

MADAME SASCHA og hendes sted er fantastisk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg kan også tilslutte mig.

Madame Sascha kan sine ting, og hun er i mine øjne både fræk og lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I modsætning til flertallet så synes jeg faktisk ikke Madamme Saschas lokaler er særligt tilalende.

Måske er der nogen der tænder på at hendes lokaler ligger i en kælder i en baggård, jeg er bestemt ikke en af dem . Alene det at der ikke er ståhøjde i en del af lokalerne gør at jeg ikke føler mig særligt godt tilpas. 

Madamme Sascha nærmer sig aldersmæssigt et skarpt hjørne, men hun holder sig altså fantastisk.

Hun er ufattelig rutineret, alligevel synes jeg nok at i de sidste seancer har hun sprunget over hvor gærdet er lavest.

For mig betyder omgivelserne også en del og jeg var større fan af lokalerne på Frederiksberg, desuden findes der jo to helt fantastiske studioer i Herlev og Taastrup med lidt yngre dominaer der bestemt også kan deres kram . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testeren2000 skrev, for 21 timer siden:

I modsætning til flertallet så synes jeg faktisk ikke Madamme Saschas lokaler er særligt tilalende.

Måske er der nogen der tænder på at hendes lokaler ligger i en kælder i en baggård, jeg er bestemt ikke en af dem . Alene det at der ikke er ståhøjde i en del af lokalerne gør at jeg ikke føler mig særligt godt tilpas. 

Madamme Sascha nærmer sig aldersmæssigt et skarpt hjørne, men hun holder sig altså fantastisk.

Hun er ufattelig rutineret, alligevel synes jeg nok at i de sidste seancer har hun sprunget over hvor gærdet er lavest.

For mig betyder omgivelserne også en del og jeg var større fan af lokalerne på Frederiksberg, desuden findes der jo to helt fantastiske studioer i Herlev og Taastrup med lidt yngre dominaer der bestemt også kan deres kram . 

"Hun er ufattelig rutineret, alligevel synes jeg nok at i de sidste seancer har hun sprunget over hvor gærdet er lavest"

Kunne det tænkes at du for kedelig til hende?

"findes der jo to helt fantastiske studioer i Herlev og Taastrup med lidt yngre dominaer der bestemt også kan deres kram"

Vil du evt være behjælpelig med et par link eller navne på de dominaer du har i tankerne?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 4 timer siden:

 

Hvis man færdes i BDSM miljøet så ved man formentlig godt hvem jeg tænker på.

Ingen af de to dominaer annoncerer her, og jeg respekterer deres ønske om "begrænset omtale" . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Testeren2000 skrev, for 16 timer siden:

Hvis man færdes i BDSM miljøet så ved man formentlig godt hvem jeg tænker på.

Ingen af de to dominaer annoncerer her, og jeg respekterer deres ønske om "begrænset omtale" . 

 

hvis det mistress No1 du tænker på, så vil jeg til enhver tid fortrække Madame Sascha 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...