Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge den berømte Rose, bookede en tid idag uden de store problemer, fair nok skulle hun dog lige ha det passet ind i  dagen :-) aftalen var kl 1330, men blev glædeligt overrasket da hun skrev hun var klar 1245 :-) mig afsted til en veloplagt Rose og den store GFE hvilket jeg godt kan lide,, alt var godt og super duper til et 10 tal for mit vedkommende, men hver sine lyster.. selve akten forbliver mellem hende og mig

https://annoncelight.dk/showad/318563

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ups,  oplevelsen hang stadig i kroppen og jeg følte jeg var blevet lidt modigere så bestemte mig for at aflægge hende endnu et besøg, hvilket jeg absolut ikke kom til at fortryde, mærkede straks genkendelsen, og der gik da heller ikke længe før massagedelen var ovre:-) der var god kemi og vi nåede hele vejen rundt hvis i forstår..

Skal hun have det 3 besøg inden hun rejser hjem, med fare for endnu vildere sex. Tror jeg er nødt til det :-)  

stedet: 6 (ud til vej) 

oplevelsen 8

pigen 10 tal 

100% gentagelse fare

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tetra skrev, for 3 timer siden:

Skal hun have det 3 besøg inden hun rejser hjem, med fare for endnu vildere sex. Tror jeg er nødt til det :-)  

Pas nu på gummiet ikke springer :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...