Katrine GB 33 Skrevet 12. August, 2021 Vi er et swingerpar som er på ferie i Aalborg. Vi har planer om at besøge Eclaire i eftermiddag eller aften, hun trænger til at blive brugt af flere pikke. Er der nogen som vil hjælpe med at tilfredsstille hende? Par på 43 og 47 år 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdogging 33 Skrevet 12. August, 2021 Jeg er frisk men det passer bedst hen af ved 21 tiden. I kan evt skrive direkte hvis det har interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine GB 33 Skrevet 12. August, 2021 Vi ved ikke helt præcist hvornår vi er der endnu. Vi skriver min en time før. Vi ønsker selvfølgelig at der kommer nogle stykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Katrine GB 33 Skrevet 12. August, 2021 Vi forventer at komme i klubben Ca. Kl 19.15. Vi håber at der kommer nogle frække mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren1981 7 Skrevet 12. August, 2021 Ser først opslaget nu :( Jeg håber at der var masser af frække fyre til jer. Sig til hvis i planlægger flere aktiviteter i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg