69lover 149 Skrevet 12. August, 2021 Hey EG Boyz Med sommerferie overstået - skulle der ske lidt igår ! Det blev til en beslutning om at besøge TREKANTområdets bedste (efter min mening) Thai piger ON & TUKTA... De 2 sammen kan sgu gøre en fuldstændig rundt på gulvet. De er søde - sjove og SEXET og så mestre de at tømme en for hver dråbe, tømmer som i HELT TOM !!! Omgang 2, blev igår kun til hyggesnak og sjov - men en MEGA fantastisk time med 2 skønne tøser som elsker lidt "smørrelse" .... så TAK, kommer HELT sikkert igen. God 2rsdag Boyz 69LOVER https://annoncelight.dk/showad/228712 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 945 Skrevet 12. August, 2021 Rart at høre de stadig er i god form! Damn jeg savner en omgang med Tukta. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iha 29 Skrevet 15. August, 2021 Ja de bedste piger i trekants området , besøgte On sidste uge , hun er en fantastisk massør også . de har mange kvaliteter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 15. August, 2021 Iha skrev, for 48 minutter siden: Ja de bedste piger i trekants området , besøgte On sidste uge , hun er en fantastisk massør også . de har mange kvaliteter Hvad var anledningen til at de bedste piger fra trekantområdet besøgte On? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bommer 213 Skrevet 15. August, 2021 Steenborg skrev, for 5 timer siden: Hvad var anledningen til at de bedste piger fra trekantområdet besøgte On? Bemærk kommaet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 282 Skrevet 26. August, 2021 Hvem af pigerne på billedet er On og hvem er Tukta ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1545 Skrevet 26. August, 2021 Hende til Venstre er Tukta Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 282 Skrevet 26. August, 2021 Mr1time skrev, 1 time siden: Hende til Venstre er Tukta Og er den anden On ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 282 Skrevet 26. August, 2021 Mr1time skrev, for 2 timer siden: Jeps Ja så skal jeg dælme snart derned. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg