Hop til indhold
Den_glade_amatør

Afbrudt samleje hvor kondom fjernes før ejakulation

Recommended Posts

I en del tråde er det beskrevet, hvordan anmelderen har sex med pigen og mærker, at han snart skal komme. Han trækker sig ud, fjerner kondomet og sprøjter derefter et eller andet sted på pigen. Jeg kan for så vidt godt se det frække i at lade sin sæd pumpe ud på pigen, men er det i praksis ikke besværligt og irriterende, at man midt i en glad stund, hvor man nærmer sig klimaks, pludselig skal stoppe op og fumle med at fjerne kondomet? Forsvinder lidt af magien ikke, når man skal bruge tid på det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 3 minutter siden:

Forsvinder lidt af magien ikke, når man skal bruge tid på det?

Jeg praktiserer det ikke meget selv, men et stramt kondom tager noget af min orgasme. Så det er en gevinst at tage det af, men et tab at stoppe op. For nogen er det til gengæld en gevinst at sprøjte ud over hendes krop - selv holder jeg meget af at komme i munden på en kvinde.

Så det er vel meget individuelt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

-Tjov men man kan også trække det lidt længer inden man kommer, når man skal krænge rengfrakke af -måske hvis man når det...g -jeg fortrække også uden kondom -og tit er det ingen succes  -jeg har svært ved at komme, specielt, hvis de kommer den på inden min pik er rigtig stiv -men nogen piger kan bare det pis der... -tager kondomet i munden og fører det på, og sutter den stiv -helt stiv uden problemer -også er det jo også piger der kan klemme om lemmen på den helt rigtige måde...-og jeg har fået den vildeste orgasme oppe i hende med kondom... -selv om jeg med min første kone altid trak mig ud og sprøjtede på mave, og i mellem bryster -hvis jeg var heldig i hendes fjæs...-men det var uden kondom;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

 Forsvinder lidt af magien ikke, når man skal bruge tid på det?

I would also think ..... but we humans are individuals with our own preferences and feelings<3: one of them wants to be dominated and feels pain as magic, for the other big or small breasts are the absolute "non plus ultra" .... ...... and for some representatives of the stronger sex it is probably a magical moment to use your own "brush" to create a Picasso's "painting" on a female body....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja, nogle hader Kalundborg og står af i Roskilde og nyder turen dertil, andre andre hader Roskilde og fortsætter turen helt til Kalundborg og nyder det. Smag og behag. Hvad der er dejligt for én er ikke nødvendigvis dejligt for en anden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg høre til den gruppe som har svært ved at komme med kondom, ja også svært ved at komme uden. Har lært at det nemt kan være lige så godt ja nogen gange bedre selv om man ikke kommer.  Jeg vil være ked at at stoppe lige inden jeg kommer i et kondom, for så tror jeg ikke at det kommer til at ske, det er svært nok at komme i mål og hvis man så lige holder en pause inden målstregen, så vil jeg ikke komme i mål. 
All har ret til deres egen ønsker og behov, men jeg må indrømme at jeg aldrig har forstået det der med at “male” pigen på kroppen eller i hovedet, det har jeg ikke fattet. Jeg har et par gange kommet ved oralsex, som pigen førte til ende, og det må jeg indrømme det var GODT, at hun så spytter ud, er for mig fuldstændig lige meget, og kunne ikke finde på at betale hende for swallov, det er da som at smide penge ud af vinduet, igen er det mit eget synspunkt, og jeg bestemmer ikke hvad andre skal mene og tænke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grydeskeen skrev, for 5 timer siden:

Jeg høre til den gruppe som har svært ved at komme med kondom, ja også svært ved at komme uden. Har lært at det nemt kan være lige så godt ja nogen gange bedre selv om man ikke kommer.  Jeg vil være ked at at stoppe lige inden jeg kommer i et kondom, for så tror jeg ikke at det kommer til at ske, det er svært nok at komme i mål og hvis man så lige holder en pause inden målstregen, så vil jeg ikke komme i mål. 
All har ret til deres egen ønsker og behov, men jeg må indrømme at jeg aldrig har forstået det der med at “male” pigen på kroppen eller i hovedet, det har jeg ikke fattet. Jeg har et par gange kommet ved oralsex, som pigen førte til ende, og det må jeg indrømme det var GODT, at hun så spytter ud, er for mig fuldstændig lige meget, og kunne ikke finde på at betale hende for swallov, det er da som at smide penge ud af vinduet, igen er det mit eget synspunkt, og jeg bestemmer ikke hvad andre skal mene og tænke.

Enig.

Alle har selvfølgelig ret til at have deres egne lyster, men jeg har aldrig forstået de par brugere, som konstant spørger “sluger hun” ift mange anmeldelser.

Jeg tænder på forløbet, og jeg går op i hvordan jeg får orgasmen, men ikke i, hvor min sperm ender bagefter (bare det ikke give senere eftereffekter^_^).

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 5 timer siden:

men jeg har aldrig forstået de par brugere, som konstant spørger “sluger hun” ift mange anmeldelser.

Okay, men hvor vil du hen med hele det indlæg? Har du et ønske om at forstå, eller vil du bare annoncere at du synes andre er mærkelige, og at de burde se på det ligesom du gør?

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får en lykkefølelse helt ud i storetåen og som varer flere dage, hvis en kvinde sluger min sperm. 

Det er som at komme oppe i hende ( uden gummi, p-piller eller spiral). Det giver en psykisk bekræftelse af den anden verden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den 12/8/2021 at 01:32:

Jeg tilhører dem som står af i Roskilde. 

jeg star ikke pa toget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...