BB Man 217 Skrevet 11. August, 2021 Har besøgt denne her frække milf i Esbjerg (hun kan også træffes i Herlev). Billederne lyver ikke - ej heller ikke teksten. Hun lever så fint op til det hun lover. Fik en skøn stund med all-inclusive uden forbehold og med super opmærksomhed på mine behov og ønsker. Hun er nem at snakke med, fræk i såvel kæft som akt, nyder sit 'fag', og kan sit kram. Hun kan varmt anbefales, hvis man er til en voksen, slank og erfaren dame - og priserne giver rigtig god valuta for pengene. Stedet er diskret i et industrikvarter, med parkering lige udenfor døren. Lokalerne er lyse, flotte og rene. Jeg kommer helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bull1958 414 Skrevet 11. August, 2021 BB Man skrev, for 39 minutter siden: Har besøgt denne her frække milf i Esbjerg (hun kan også træffes i Herlev). Billederne lyver ikke - ej heller ikke teksten. Hun lever så fint op til det hun lover. Fik en skøn stund med all-inclusive uden forbehold og med super opmærksomhed på mine behov og ønsker. Hun er nem at snakke med, fræk i såvel kæft som akt, nyder sit 'fag', og kan sit kram. Hun kan varmt anbefales, hvis man er til en voksen, slank og erfaren dame - og priserne giver rigtig god valuta for pengene. Stedet er diskret i et industrikvarter, med parkering lige udenfor døren. Lokalerne er lyse, flotte og rene. Jeg kommer helt sikkert igen. Ja hun er fræk snakkede med hende i tlf fuck siger jeg bare tror jeg tager en tur med hende imorgen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg