Hop til indhold
BB Man

Maya milf i Esbjerg - fræk som bare f.....

Recommended Posts

Har besøgt denne her frække milf i Esbjerg (hun kan også træffes i Herlev).

Billederne lyver ikke - ej heller ikke teksten. Hun lever så fint op til det hun lover.

Fik en skøn stund med all-inclusive uden forbehold og med super opmærksomhed på mine behov og ønsker.

Hun er nem at snakke med, fræk i såvel kæft som akt, nyder sit 'fag', og kan sit kram.

Hun kan varmt anbefales, hvis man er til en voksen, slank og erfaren dame - og priserne giver rigtig god valuta for pengene.

Stedet er diskret i et industrikvarter, med parkering lige udenfor døren. Lokalerne er lyse, flotte og rene.

Jeg kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 39 minutter siden:

Har besøgt denne her frække milf i Esbjerg (hun kan også træffes i Herlev).

Billederne lyver ikke - ej heller ikke teksten. Hun lever så fint op til det hun lover.

Fik en skøn stund med all-inclusive uden forbehold og med super opmærksomhed på mine behov og ønsker.

Hun er nem at snakke med, fræk i såvel kæft som akt, nyder sit 'fag', og kan sit kram.

Hun kan varmt anbefales, hvis man er til en voksen, slank og erfaren dame - og priserne giver rigtig god valuta for pengene.

Stedet er diskret i et industrikvarter, med parkering lige udenfor døren. Lokalerne er lyse, flotte og rene.

Jeg kommer helt sikkert igen.

Ja hun er fræk

snakkede med hende i tlf

fuck siger jeg bare

tror jeg tager en tur med hende imorgen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...