Hop til indhold
Repete63

Besøg ved Kaya i Aalborg..

Recommended Posts

Hej..

Nu har jeg besøgt Kaya 2-3 gange.. Jeg vil sige, at det absolut ikke bliver sidste gang.. Hun er bare det sødeste og lækreste, man kan møde.. 

Man skal ikke lade sig skræmme af hendes tatoveringer, billeder siger alt og de ligner hende 100%.. 

Og sexdelen kan man ikke sætte en finger på.. Hun giver sig 100% og det bliver ikke dårligere med tiden.. https://annoncelight.dk/showad/293255

Jeg håber ikke det er sidste gang, jeg har besøgt hende.. :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 1 time siden:

Hæhæ....ligner sgu lidt en homemade annonce :D

Total homemade af MIG.... Geeez . Så må du jo tro hvad du vil... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Repete63 skrev, for 2 timer siden:

Skriv til hende, så får du helt sikkert svar... ;)

Tusind tak for den søde anmeldelse .. og Rene78 du er velkommen til at skrive, det er privat diskret

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 4 timer siden:

Hæhæ....ligner sgu lidt en homemade annonce :D

Emma … tsk 

Redigeret af Kaya_nr1
Bare et bedre svar

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaya_nr1 skrev, for 21 timer siden:

Tusind tak for den søde anmeldelse .. og Rene78 du er velkommen til at skrive, det er privat diskret

Er det slut i Hedensted og Horsens ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Sjovleg1 skrev, den 12.8.2021 at 06:57:

hun er ægte, dejlig at tale med, og super til sex dejlig stram

hmmmm...har mødt hende i Horsens, og må sige hun overhovedet ikke lever op til hvad hun ellers aftaler :huh:

Har oplevelsen af at hun er GP'er on Tour i hele landet hvor det drejer sig om at få aftale kalenderen fyldt...vil gerne snakke tiden væk, meget travlt med at nedgøre sine kollegaer i branchen, hvorimod hun hellere skulle kikke indad....en erfaring rigere med hensyn til at minut ræs skal man holde sig væk fra.

Vil ikke udtale mig om hendes krop, kun henvise til hendes billeder som er "the real thing"....så kan man lide det eller lade være, jeg vælger det sidste.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kaya_nr1 skrev, for 2 timer siden:

Hvis det er din oplevelse af mig så forstår jeg ikke du først skriver nu da jeg ikke har været i Horsens i 5-6 mdr men man kan ikke have kemi med alle <3

....skal nok passe at det var for ca 6mdr siden, men eftersom denne skamrosende anmeldelse dukkede op syntes jeg ikke den skulle stå alene.

nejnej nu har det overhovedet ikke noget med kemi at gøre, for når man på forhånd aftaler 30min gfe med div indhold, som ender med 5min forspil derefter håber på et blow, det var der lige pludselig ikke tid til hvis man ville kneppe, der var andre kunder der ventede ...stod på gaden efter 20 min med en mega skuffende oplevelse hos en GP'er der helt tydeligt går efter kvantitet frem for kvalitet, men igen en erfaring rigere angående tidsbestilling og dertil hørende minut ræs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 2 timer siden:

....skal nok passe at det var for ca 6mdr siden, men eftersom denne skamrosende anmeldelse dukkede op syntes jeg ikke den skulle stå alene.

nejnej nu har det overhovedet ikke noget med kemi at gøre, for når man på forhånd aftaler 30min gfe med div indhold, som ender med 5min forspil derefter håber på et blow, det var der lige pludselig ikke tid til hvis man ville kneppe, der var andre kunder der ventede ...stod på gaden efter 20 min med en mega skuffende oplevelse hos en GP'er der helt tydeligt går efter kvantitet frem for kvalitet, men igen en erfaring rigere angående tidsbestilling og dertil hørende minut ræs.

Tror desværre ikke det er mig du har besøgt for det kan jeg ikke genkende og tror alle som besøger mig mener der er forspil og masser af hygge og intet tidspres. Rigtig dejlig dag til dig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Kaya_nr1 skrev, for 22 timer siden:

Tror desværre ikke det er mig du har besøgt for det kan jeg ikke genkende og tror alle som besøger mig mener der er forspil og masser af hygge og intet tidspres. Rigtig dejlig dag til dig <3

jo....desværre og det bliver ingen gentagelse, der er så mange dejlige piger i branchen som kører et mere afslappet koncept.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...