Hop til indhold

Recommended Posts

Havde bestilt en trekant med de to modne damer i Slagelse, tja hvad kan man skrive, at der ikke er noget at skrive hjem om, tror måske de er bedre hver for sig, det hele blev bare så kunstigt og virkede som om det bare skulle overståes, havde bestilt 30 minutter med kys dansk gensidig fransk sprøjte orgasmer, lyder frækt men det var lige en anelse for mekanisk til min smag jeg fik dog det hele men endte med at have problemer med at komme fordi de ikke rigtig kunne få mig i stødet. Det var simpelthen for mekanisk  og uden indlevelse altså rigtig indlevelse, de stønnede da og sagde frække ting men altså det var så påtaget . Når det er sagt så var de søde og flinke nok, Anne Louise var den som førte ordet, Kiki virkede sur men blødte op i løb af seancen. Kommer ikke tilbage til en trekant, men  måske hver for sig som jeg skrev i starten men jeg vil nu hellere spendere mine penge et andet sted.

Jeg har ikke lige styr på link. Men de er til at finde på annoncelight. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcg skrev, for 54 minutter siden:

 

Jeg har ikke lige styr på link. Men de er til at finde på annoncelight. 

Så nemt er det

image.png.d17227dcb95c526e97df1101daa338e2.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anne Louise har jeg engang været sammen med, det var for 4-5 år siden. Hun skriver dog samme alder som dengang. Og hun ser også yngre ud på billederne end dengang. Så jeg tænker at de måske er photoshoppet. Min oplevelse dengang var dog ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Anne Louise er ihverfald ikke kun 48, men det med alderen ved man jo i de fleste tilfælde aldrig er rigtigt, men i mine øjne er hun faktisk en lækker ældre dame, og tror også man godt kan få en god oplevelse med hende alene, Kiki ved jeg dog ikke med, hun virkede meget fraværende og sur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcg skrev, den 11.8.2021 at 14:16:

Havde bestilt en trekant med de to modne damer i Slagelse, tja hvad kan man skrive, at der ikke er noget at skrive hjem om, tror måske de er bedre hver for sig, det hele blev bare så kunstigt og virkede som om det bare skulle overståes, havde bestilt 30 minutter med kys dansk gensidig fransk sprøjte orgasmer, lyder frækt men det var lige en anelse for mekanisk til min smag jeg fik dog det hele men endte med at have problemer med at komme fordi de ikke rigtig kunne få mig i stødet. Det var simpelthen for mekanisk  og uden indlevelse altså rigtig indlevelse, de stønnede da og sagde frække ting men altså det var så påtaget . Når det er sagt så var de søde og flinke nok, Anne Louise var den som førte ordet, Kiki virkede sur men blødte op i løb af seancen. Kommer ikke tilbage til en trekant, men  måske hver for sig som jeg skrev i starten men jeg vil nu hellere spendere mine penge et andet sted.

Jeg har ikke lige styr på link. Men de er til at finde på annoncelight. 

Hvad er prisen for en trekant 1/2 time ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...