Hop til indhold
Guest Kok

Sandy i Århus, fantastisk

Recommended Posts

Guest Kok

https://annoncelight.dk/showad/296862
så har jeg taget mod til mig og vil komme med en anmeldelse, af mit besøg hos Sandy i Århus.

jeg havde søgt oplysninger om en omgang thaimassage med mere, her på eroguide, og var meget tændt på de anmeldelser der var af Sandy.

var i Århus, fandt hendes annonce og sendte en sms, hurtig svar, og efter lidt sms og telefonsamtale frem og tilbage, fik jeg en aftale i stand, kort tid efter.

ankom til adressen og som andre nævner, så bliver man lige set lidt an, inden man bliver lukket ind, hvilket jeg har stor forståelse for, for lige som jeg forbeholder mig retten til at sige nej tak, så kan en GP til enhver tid også sige nej tak, efter min mening.

kommer ind i lejligheden og bliver modtaget med et kram, af en fantastisk smuk, spinkel thai pige, hold da op hvor er hun smuk. Hendes billeder på annoncen yder hende ikke retfærdighed, hun er meget smukker i virkeligheden. Jeg syntes hun er meget mere slank end hendes billeder giver udtryk for, så her er der IKKE kommet corona kilo på.

havde bestilte en time, og efter et hurtig bad, var det ind i værelset, dejlig indrettet, med hyggebelysning , en fan som blæste, så det ikke blev for varmt og stille baggrunds musik, alt helt i top.

da Sandy klædte sig af, kom jeg med et “wow”, hold da op hun er smuk, en meget slank krop, med et par fantastiske smukke bryster, som passer til kroppen, og heldigvis ikke er ødelagt med silikone. Eneste lille minus var at de er meget følsomme og hun ikke var så glad for at de skulle kysse og krammes, men man må heller ikke røre ved billeder på et museum, så noget så smukt kan man sagtens nøjes med at betragte, og det blev de.

startede med massage, og det kan hun, og her har jeg meget erfaring, og hun ligger helt i top med hendes evner til det. Så gik det stille over i en B2B, og her kunne jeg mærke de små spidse bryster, fantastisk. Blev vendt om, og forsatte på forsiden på samme måde, igen kan jeg kun bruge ordet fantastisk, så gik vi stille og roligt over i den andel halvdel, som jeg ikke vil kommenter ud over med ordet, fantastisk.
En lille ny ting for mig vil jeg dog gerne nævne. Efter jeg var kommet, med hjælp af hendes hånd, så forsatte hun, stille og pirrende, det var nyt. På en måde dejligt, kildende og lidt ondt, på den meget gode måde, mens jeg lå og “klynkede, pleas stop” hun kunne godt se at jeg ikke mente det, så jeg ind i hendes øjne og kunne se at hun havde det sjovt på grund af min reaktion, hvilket var med til at tænde mig yderligt. Det er nok noget jeg vil se om jeg kan klare i lidt længer tid næste gang, for jeg kommer med garanti igen. Så blev jeg rengjorde og fik hoved massage i den resterende tid, det er som en tur i himmelen. Under hele forløbet spørger Sandy ind til om det er ok, for hårdt (massagen) og om der er noget jeg gerne vil eller ønsker, og de ønsker jeg havde blev opfyldt til fulde, og det er sjældent at jeg “kommer” når jeg besøger en GP, men det var ikke et problem med Sandy, hun kunne læse mig og fik mig helt op på toppen af bjerget og ud over kanten, fantastisk.

et hurtigt bad og så farvel, for denne gang. Da jeg stod ved døren satte Sandy lige en pegefinger på hendes kind, en klar henstilling til lige at give et farvel nys, og et lille klem.

hvis jeg skal komme med et ord som sammenfatter min oplevelse med Sandy, så er det ordet ( har i gættet det) FANTASTISK.

den bedst mulig anbefaling fra en ny fast kunde.

Redigeret af Kok
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fin anmeldelse,  du kan jo godt ;)

Men en fejl er der sneget sig ind, hun har faktisk taget lidt på under corona en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Ham der gutten skrev, Lige nu:

Hvor ca. holder hun til i Århus?

Langenæs området

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kok
LarsB skrev, for 11 timer siden:

Fin anmeldelse,  du kan jo godt ;)

Men en fejl er der sneget sig ind, hun har faktisk taget lidt på under corona en. 

Det skal man da så veje på en vægt med mange decimaler, for hun er fuldstændig perfekt. Som en af de få jeg har set er hendes krops proportioner perfekte.  

 

Genert Synder skrev, for 10 timer siden:

Jeg er helt vild med din museum-sammenligning. Det lyder som en god dag/oplevelse :-)

Jeg håber ikke at hun nogensinde kunne finde på at ødelægge dem med silikone, for sådan som de ser ud lige nu, så høre de til på et museum.

og ja det var en fantastisk dag/oplevelse, hvor alt gik op i en højer enhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kok skrev, for 7 timer siden:

Det skal man da så veje på en vægt med mange decimaler, for hun er fuldstændig perfekt. Som en af de få jeg har set er hendes krops proportioner perfekte.  

 

Jeg håber ikke at hun nogensinde kunne finde på at ødelægge dem med silikone, for sådan som de ser ud lige nu, så høre de til på et museum.

og ja det var en fantastisk dag/oplevelse, hvor alt gik op i en højer enhed.

Desværre er hun helt opsat på at få lavet silikone babser når hun er tilbage i Thailand sidst på året :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
exostar skrev, Lige nu:

Er hun rejst igen, annoncen er offline/væk

Hun har kun annoncen på når hun er aktiv. Det er normalt fra sidst på formiddagen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Hun har kun annoncen på når hun er aktiv. Det er normalt fra sidst på formiddagen :) 

Modtaget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kok
LarsB skrev, for 54 minutter siden:

Desværre er hun helt opsat på at få lavet silikone babser når hun er tilbage i Thailand sidst på året :mellow:

Kan ikke lide at dele sørgelig smiley, men det må hun ikke. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så har jeg også være forbi hende.

Hun var sku dejlig. Noget mørkere end på billederne, men lille og fræk, og gav en solid massage.

Hun siger at hun bliver til omkring april, så se at få hende besøgt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...