Hop til indhold
jonasn

foto/video af piger, hvem, hvor?

Recommended Posts

Hej Jeg er på jaget efter en pige der vil lade mig tage foto eller filme med min telefon, mens vi er samme.

Er der nogle der kender en frisk tøs?

er det sig så sende gerne en privat mail

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest akutfyr

Der er vist en del af pigerne hos http://www.mansiongirls.dk der tillader det. Det afhænger naturligvis af hvem der er der i den kommende tid, da det vist er de samme to piger i et par uger ad gangen, hvorefter der kommer rotation. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ikke konkurrencemenneske og havde ikke opfattet de par PB besvarelser - som i øvrigt er ganske banale - som en mulighed for at deltage i nogen konkurrence :) .

Trine Tease lader til at være en ualmindelig dejlig pige, jeg har fulgt hendes annoncering, hendes egne skriverier og ikke mindst det der er skrevet om hende i al den tid jeg har købt sex, der er vist ikke noget negativt at sige om hende og hun har altid stået højt på min 'to do' liste - og der bliver hun :)

En enkelt PB var en venlig forespørgsel om at udveksle optagne fotos og videoer. det må jeg helt klart afvise at deltage i. Jeg opfatter de fotos og små videoer jeg har optaget af - og med en pige som en helt privat ting og jeg vil ikke på nogen måde risikere at kompromittere den tillid hun har vist mig ved at lade mig forevige en seance med hende :!:

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her vil jeg gerne komme med en hjælpende hånd :)

Trine Tease som der er konkurrence med på forsiden, hun tilbyder man kan tage billeder af hende, med eget medbragt udstyr/ tlf..... hvis du nu har de små hundeøjne med, kan en video da garanteret godt arrangeres.

Ikke noget jeg har prøvet, men mon dog ikke :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jonasn

Det lyder bare rigtig frækt, der findes nok ikke så mange det vil have man tage video, men der findes en del der er gerne vil have, du tage foto af dem og dig sammen, for en beskeden beløb, jeg ved en der er helt vild med det, det er Trine Tease ummmm hun er bare så dejlig og rolig og god til at snakke med folk, og hun vil selvfølgelig prøve at opfylde vores ønsker, men det er jo nok mest den anden vej vi fyrer tænker på hvordan vi få mest gang i hende, men hun er med på at du / i tage billeder af når i elsker og har sex.

Kh. Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

interesserede kan tilmelde sig Blomstermandens invitationsliste på - [email protected]

det er ikke usandsynligt, at der derigennem inviteres til private optagelser med en pige inden for en måned. Med prof udstyr.

Kvittering for tilmelding til listen kommer inden for ca. 14 dage.

Man kan afmelde sig listen igen blot ved en e-mail til samme adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...