Hop til indhold
GrønStodder

Ny i Gamet PT2 - Anmeldelse: Morena (Aalborg) - Whats next?? BYD IND

Recommended Posts

Til dem der har lyst til at læse første del, kan den findes her:
 


Den korte version får i her:
Jeg er helt ny, og havde aldrig besøgt en GP før, indtil for kort tid siden. Mit første besøg var hos Sonia, og planen er så at nappe 4-5 piger (bliver nok 5 nu ;) ) på lige godt en uge, nyde det, drage mig nogle erfaringer osv.


Nå, men nok om det. I første tråd anbefalede i at jeg hoppede på Alessia næste gang. Det var også min plan, og det håber jeg stadig at nå inden alt for længe. Der skal nok komme en anmeldelse - Stay tuned.

 

Anmeldelse: Morena

https://annoncelight.dk/showad/308722

Men jeg fik lyst en sen aftenstund, som man jo så ofte gør, og syntes at der var lidt langt til Støvring. Til min glæde opdagede jeg at Morena (Aalborg C) stadig havde åbent nogle timer endnu, så jeg prøvede at skrive. Hun svarede indenfor 5 minutter på rimeligt broken English (hun er forståelig men mange stavefejl), hvilket bekymrede mig lidt, så jeg nøjedes med at booke en halv time. Små et par timer efter stod jeg på adressen og blev lukket ind af en meget petit lille cutie. Hun er sød og smilende, let at snakke med og er rigtigt godt formet alle steder. Hun har tid til at forlænge, så jeg snupper en time i stedet. Til min overraskelse, skulle det blive mit bedste besøg indtil videre. Ikke meget bedre end Cattleya, som jeg stadig vil mene er en flottere pige, og også leverer en tilsvarende god service. Men der var bare bedre kemi med Morena, som virkede lidt mere åben. Jeg var helt sikkert også selv lidt mere afslappet end de første par gange. Første akt går rigtig fint, men allerede her kan jeg mærke at 3 GP'er på 4 dage måske er lige en voldsom debut for lillemand. (Jeg er ikke til slibrige detaljer, men bliver nødt til at sige det her: Hun har en af de F***** der griber om din P** og krammer den!) - SÅ! - STOP! Kammertonen!
Ahem .. Hun kan bestemt anbefales. :)  Sød, flot pige (dog med et lidt specielt look), og meget charmerende. Relativt diskret sted, god service. Min bedste oplevelse indtil videre, men kun marginalt bedre end Cattleya. 

Da vi kommer til 2. omgang står masten stadig fint, men trods MEGET ihærdige forsøg fra det søde lille væsen,  kan vi ligesom ikke få den til at give slip på lasten. Derfor tror jeg det er bedst hvis jeg lige holder pause et par dage, og vender tilbage op til weekenden.


Men til hvad?

Der er helt sikkert tid til 2 mere. De to bliver nok Alessia og Lili, hvis jeg kan få det booket.
Men hvad hvis jeg finder tid til en til? Andet jeg burde have på radaren?

Mine kriterier: (Kan bøjes hvis det er oplevelsen værd)

 - Ung (21-33)
 - Slank (Max 68kg ish)
 - Ikke for høj (foretrækker under 165-170)
 - Nyder sit job

Er der en derude jeg har overset?

Redigeret af GrønStodder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skulle unde dig selv et besøg hos Emma. Det kan stærkt anbefales. Hun laver den vildeste Tantra/lingam massage, men tilbyder også alm. sex. 

Hun er GUDE lækker, og sød. Holder til en en lækker moderne lejlighed i centrum af Aa.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingdane68 skrev, for 6 minutter siden:

Du skulle unde dig selv et besøg hos Emma. Det kan stærkt anbefales. Hun laver den vildeste Tantra/lingam massage, men tilbyder også alm. sex. 

Hun er GUDE lækker, og sød. Holder til en en lækker moderne lejlighed i centrum af Aa.

Hm, ja. Det ser spændende ud. Lidt en anden kategori, men det kunne nok også være fint med lidt afveksling. En ting der skræmmer mig lidt er at hun skriver at hun har "healing power". Hokus pokus sprog afskrækker mig lidt. Jeg er sikker på at hun kan få bestemte lemmer til at vokse, men ved ikke rigtig om det falder indenfor kategorien "healing power".  Men jo, ellers ser det ret indbydende ud, så det kunne jeg sagtens finde på.

Hvor høj er hun ca?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er lidt lavere end mig (172), når stiletterne ryger af :D 

Healing power skal du ikke lægge noget i, nok bare noget BS de skriver, for at lyde interessante. Hun er super sød og mega flot/lækker. Dejlig tøs. 
Hun er lidt omstændig ift. booking, så det skal være dagen før, og man skal ringe et par gange før man er inde i lejligheden, men pyt, det er bestemt besværet værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se at Alessia lige er smuttet til Horsens i et par dage. Har skrevet og spurgt om hun kommer tilbage i løbet af weekenden. Hvis hun gør, prøver jeg at få en aftale landet der. Men så kunne det sagtens ske at jeg skal have noget healing power, måske inden da?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah ja, nu virker dit link. Har meget på fornemmelsen at hun er på samme adresse som Morena er, og Cattleya var, indtil hun smuttede på ferie.  Der er flere ting i annoncen der går igen. Skrivestil, nøgleord, priser, services osv. Men hun ser bestemt rigtig fin ud, jeg noterer hende da lige i kalenderen - (ved vi hvor længe hun bliver?)
Men det bliver nok ikke lige nu(Hvis det altså er samme adresse), for formålet med den her uge er også at se lidt forskelligt, og har allerede været det sted 2 gange :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA
GrønStodder skrev, den 11.8.2021 at 13:39:

Hm, ja. Det ser spændende ud. Lidt en anden kategori, men det kunne nok også være fint med lidt afveksling. En ting der skræmmer mig lidt er at hun skriver at hun har "healing power". Hokus pokus sprog afskrækker mig lidt. Jeg er sikker på at hun kan få bestemte lemmer til at vokse, men ved ikke rigtig om det falder indenfor kategorien "healing power".  Men jo, ellers ser det ret indbydende ud, så det kunne jeg sagtens finde på.

Hvor høj er hun ca?

Oh ya, I’m a witchB).. I think it’s normal to be scared :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
♥️ EMMA skrev, for 2 timer siden:

Oh ya, I’m a witchB).. I think it’s normal to be scared :lol:

Hi Emma :)

I just ran my post through google translate to read what you probably read, and now I understand your reaction a little better - "Afskrækkende" is not "Scared". Its more accurately translated to "Deterring". 

Why do I feel that way?
I was raised in a _deeply_ fundamentalist religious enviroment. It's like if you beat a dog with a chain for years, its gonna run away when it hears something that sounds like a chain. In other words, its not probably not you, sweetie. Its me ;)

Redigeret af GrønStodder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ♥️ EMMA
GrønStodder skrev, for 20 minutter siden:

Hi Emma :)

I just ran my post through google translate to read what you probably read, and now I understand your reaction a little better - "Afskrækkende" is not "Scared". Its more accurately translated to "Deterred". 

Why do I feel that way?
I was raised in a _deeply_ fundamentalist religious enviroment. It's like if you beat a dog with a chain for years, its gonna run away when it hears something that sounds like a chain. In other words, its not probably not you, sweetie. Its me ;)

The translation was very good, you used “skræmmer” word^_^. And after all, it was just a joke from my part. It’s not necessary to justify yourself!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...