Hop til indhold
Jernsvinet

Konkurrence

Recommended Posts

Kunne den kære admin ikke lave banneret for konkurrancen lidt mindre og evt smide den op ved siden af eroguide logoet.

Jeg syntes ikke ligefrem det pynter på siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne den kære admin ikke lave banneret for konkurrancen lidt mindre og evt smide den op ved siden af eroguide logoet.

Jeg syntes ikke ligefrem det pynter på siden.

I min optik er motivet et billede af en meget atraktiv kvinde i en meget lokkende positur og øjet dvæler længe og drømmende ved det :P .

Når det er sagt så kunne jeg også godt tænke mig at siderne er lidt neutrale så jeg ikke skal høre på hustrus, svigerdatters eller andres kommentarer om de smukke, uopnåelige kvinder jeg kigger på :oops:

Jeg er jo også godt klar over at Trine skal have reklame for sin deltagelse ...

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik er motivet et billede af en meget atraktiv kvinde i en meget lokkende positur og øjet dvæler længe og drømmende ved det :P .

Når det er sagt så kunne jeg også godt tænke mig at siderne er lidt neutrale så jeg ikke skal høre på hustrus, svigerdatters eller andres kommentarer om de smukke, uopnåelige kvinder jeg kigger på :oops:

Jeg er jo også godt klar over at Trine skal have reklame for sin deltagelse ...

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Lige præcis. På min computer har jeg dog muligheden for at fjerne banneret og har også gjort det. Dette er dog ikke en mulighed på en mobil.

En anden ting er at jeg ikke lige umiddelbart har nogen interesse i konkurrencen og derfor heller ikke så meget interesse i at kigge på banneret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ang. viewtopic.php?f=4&t=7464

Når der nu for 7. gang spørges om det samme - må man så hive sine gamle svar frem og klippe klistre - og for man point for det?

Arj, Gu' må du da ej. Ellers hiver jeg mine alenlange anmeldelser frem, og så bliver det værst for dig selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Arj, Gu' må du da ej. Ellers hiver jeg mine alenlange anmeldelser frem, og så bliver det værst for Jer selv! Dixit.
Nu har Jernsvinet 'fået lov til genbrug´af Admin som det fremgår ovenfor, men derfor behøver du jo ikke 'berige' os med genbrug fra dit arkiv selvom der sikkert er masser af muligheder med mere end 1800 indlæg, altså mere end 3 daglige indlæg i gennemsnit fra dag 1.

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har Jernsvinet 'fået lov til genbrug´af Admin som det fremgår ovenfor, men derfor behøver du jo ikke 'berige' os med genbrug fra dit arkiv selvom der sikkert er masser af muligheder med mere end 1800 indlæg, altså mere end 3 daglige indlæg i gennemsnit fra dag 1.

Mvh

smo

HeHe, med lid hovedregning, så har jeg flere indlæg pr. dag end X - det skal fejres med et knald :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

HeHe, med lid hovedregning, så har jeg flere indlæg pr. dag end X - det skal fejres med et knald :D

Dit valg, men lad det ikke blive en konkurrence, tak. Det er indholdet, der tæller.

Mh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dit valg, men lad det ikke blive en konkurrence, tak. Det er indholdet, der tæller
Lige præcis, smo, lige præcis.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...