Hop til indhold
MCE15

Young European Masseuse Aalborg

Recommended Posts

Så er det vidst tid til min første anmeldelse!

Jeg skriver fra mobilen så den bliver ikke lang. 

Jeg var på besøg ved hende i lørdags, og hvilken fantastisk oplevelse jeg havde. 

Link

Hun er meget nem at skrive og lave aftale med (man kommer langt med høflighed og respekt) og jeg var spændt, da hun jo kun har stemningsbilleder på annoncen. 

Hun åbnede døren for mig da jeg ankom, og da jeg kom ind... Jesus altså.. Hold nu kæft hvor er hun smuk, en gudinde af en anden verden. En krop der på grænsen til at se photoshopped ud, kunne næsten ikke fatte det. 

Hun er måske lidt kort i sine svar, men det er bare indtil man lige har åbnet for snakken og legen. Jeg valgte Nuru massage 30 min, hun nævner selv at det er den mest erotiske. 

Absolut 100% indlevelse, sanselighed, nærhed men på en meget erotisk måde, og pirren. En oplevelse af en anden verden. Og der er ingen tvivl om, at hun nyder det. Når jeg ikke stirrede på hende (det var svært at lade være) lagde jeg mærke til at hun nød at se mine reaktioner på det hun gjorde. Og man må meget gerne røre og mærke (igen, høflighed og respekt rækker langt) ogdet virkede det også til, at hun tændte på det - det føles som en naturlig del af hele massagen. Hun bruger HELE sin krop MEGET under hele massagen. Helt tæt på så jeg kunne høre og mærke hendes dybe vejrtrækninger, nærmest støn, som fortalte mig, at hun indlevede sig helt og nød det. 

Hun holder ikke øje med klokken, og der var fuld fokus på min oplevelse - der blev med sikkerhed brugt alle 30 min, var ude efter Ca. 40 min da jeg tog et hurtigt bad bagefter. Jeg fik forresten også en uåbnet kold vand til seancen. 

Stedet: 9 - rigtig fin lejlighed, rent og pænt, stort bad og rene håndklæder. 

Pigen: hun er sgu en 10er. Hele vejen igennem.

Akten: 10. Det var vidunderligt. 

Kan varmt, varmt, anbefales. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig langt hen af vejen :)

Jeg synes dog ikke at hun er gudinde smuk, men en meget pæn kvinde, med en fantastisk lækker trænet krop, wow:D

Hun leverede en lækker b2b oplevelse med masser af dejlige berøringer de rigtige steder ;)

Jeg havde bestilt 30 minutter nuru med sex afslutning. 

Det var super dejligt, næsten GFE:wub:

Hun har klart min anbefaling. 

Mvh Runner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...